Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare gode erfaringer etter å ha buttet operatør for noen år siden. Rimelig, pålitelig og svært god kundeservice.
Hei, Tor. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer,
Rask respons på henvendelser, hyggelige medarbeidere som dyktige og løsningsorientert.
Heisann Odde. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Jeg har fått raskt svar på telefonen og på chat kår jeg har trengt det og har fått svar på det jeg lurte på. Hyggelige kundebehandlere og raske til å finne løsninger.
Hei, Ruth. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Phonero er en aktiv markedsaktør som lytter til innspill fra kundene. En dynamisk telefonileverandør som er årvåkne i konkurransebildet.
Heisann Tore. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Etter byttet til Phonero har jeg blitt ringt opp minst 19 ganger av forskjellige operatører (flere ganger av de samme). Ingen klarer å matche prisen pr mnd med antall mengde data som jeg har hos Phonero. Mange har forsøkt,alle har feilet. Det eneste som kunne blitt bedre er dekningen visse steder. Her snakker vi dekning midt på fjellet enkelte steder (fx Vikerfjell). Men der er det andre som heller ikke har topp dekning. Som betyr at de ikke er dårligere en andre operatører. Det hadde bare vært kjekt å hatt dekning der også.
Hei, Morten. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
For 2 år siden ble jeg oppringt av en selger å det var da snakk om tegne abonnement bytte fra Ice som jeg hadde, det var ikke snakk om noe bindings tid. Ville prøve noe annet. Men etter noen uker viste det seg at bindingen med Ice ikke var utløpt så det var så det var snakk om et brudd gebyr på 14 000.- tok en tlf til Ice og det var bare å flytte tilbake så skulle det slettes. Det ble gjort og det ordnet seg. Men så begynner marerittet. Nå vil Phonero ha penger for brudd gebyr, og det var noen dager over fristen men jeg hadde ikke bundet meg til dem, men tydeligvis hadde jeg visst det. Og de gir seg ikke. Etter utallige mange mailer frem og tilbake og samtaler med blant en jurist i selskapet nevner ikke navn, med null forståelse som bare prosedyrer, helt håpløs. Det ender med at de kjører det til forliksrådet i KRISTIANSAND det er der de holder til, beleilig, jeg bodde da i Asker. Har ikke anledning til det, saken går sin gang. Nå har fått medhold og kjøre skikkelig på med den en purringer etter den andre, hvor jeg mailer o ringer og sier at jeg ikke hadde bindings tid. Tar kontakt med selger han beklager og er lei sei. Etterhvert slutter han i selskapet. Men Phonero gir seg ikke mareritte fortsetter. Så er det en dag at det er en selger fra Phonero som vil at vi skal bli kunde hos dem. Jeg legger fram hele saken for ham, han ønsker å hjelpe "selge" Abonnement til oss og lover å få slettet kravet og betale oss ut fra binding med Ice. Hadde ikke mye lyst etter alt vi har vært i gjennom med Phonero. Men tenker at dette kan være en mulighet for å få en ende på det. Vi går for avtalen. Men det det er nå det virkelig begynner å bli sykt. Før Phonero begynte med inkasso krav hadde jeg den høyeste skåren som kreditt verdig. Har kun denne fra Phonero. Den har gjort sitt til at min kredit verdighet er under streken. Det som skjer er at Phonero bruker det som en unnskyldning for at de ikke kan ha meg som kunde, sykt frekt. Og til slutt, den første kontrakten som gjelder abonnement som gikk til forliksrådet sto på mitt A/S Men de har også klart å få det på meg som person også. De har ødelagt min kreditt verd, det har gått ut over oss som familie. Takk Phonero
Hei, Arthur. Så kjedelig å lese om din opplevelse av og hos Phonero. Sånn skal det ikke være. Ta gjerne kontakt på [email protected], slik at jeg kan få bedre innsikt i saken og ta den videre. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
God kundeservice. rask respons når jeg har vert i kontak på tlf.Grei pris.
Heisann Per. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero