Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice svarer raskt på telefon og rydder opp hvis noe er feil. Fantastisk kundeservice.
Hei, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Er bare en måte å oppsummere kundeservicen til Phonero på: Superb!!
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
3 års bindingstid og 3000 kr i bruddgebyr er urimelig for de som skal være pionerer på bedrifts telefoni. Sniker inn at man må betale 0,49 pr bank-id verifisering og signering, dette er ingenting annet enn en måte å få enda mer penger ut av oss som forbrukere. Kundeservicen er det eneste som kan dras frem som positivt her da svartiden generelt er meget rask. Forøvrig leverer mange andre operatører samme løsninger bare at helheten føles mer profesjonelt (hos de større selskapene så klart) og man må ikke betale for bank-id signering.
Hei Per, Vi takker for din tilbakemelding. Vi har 24 måneders avtaletid som standard på våre bedriftsavtaler, men tilbyr nå også avtaler uten bindingstid. På grunn av kostnader knyttet til drift av Bank-ID på mobil har vi innført en kost på dette, men tilbyr også abonnement som har det inkludert. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for å få alternative løsninger til dette. Jeg håper vi kan beholde deg som fornøyd kunde. Mvh Mads Phonero
Imøtekommende og løsningsorientert ved telefonhenvendelse. Forsto mitt (kundens) behov og løste sak effektivt og til min tilfredsstillelse.
Hei Bård, Så godt å se at du er fornøyd med oss. Tusen takk for hyggelig omtale! Mvh Mads Phonero
Som stolt Kristiansander er det trist å melde at selskapet Phonero må du aldri inngå en bedriftsavtale med. Avtaler med 3 års bindingstid og 3000kr i bruddgebyr er urimelig, elementer deres pågående selgere ikke nevner. Bruk heller pengene på et annet selskap.
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Katrine Phonero
Rimelig, oversiktlig og ikke minst kjapp respons på kundeservice.
Hei Goggen, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Får ikke summetonen. Kommer bare en beskjed om at; du har ringt et nummer som ikke er i bruk. Noe som ikke stemmer da jeg vet numrene er riktig. De som forsøker å ringe meg kommer bare til telefonsvarer, enda jeg ikke har dette aktivert. Får jeg svar til den jeg ringer så forsvinner plutselig den jeg ringer til. Jeg hører alt som blir sagt men de som er i andre enden hører ikke meg... Aldri vært borti maken til telefontrøbbel😖😖 Skjer det ikke en umiddelbar bedring på problemene så flyttes abonnement tilbake til en tjenestedyktig leverandør.
Hei Leif, Dette høres ikke bra ut, slik skal det jo ikke være. Jeg vet ikke helt hva som kan være problemet, her må vi undersøke litt nærmere. Send meg en mail på [email protected] med navn og nummer, så ringer vi deg. God sommer. Mvh Katrine Phonero