Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er ny kunde,men kjempefornøyd så langt !😁 virker som en seriøs aktør.
Hei Stein, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen som kunde :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Hyggelig og hjelpsom kundebehandler Fikk god hjelp når jeg hadde behov for det
Hei Anne, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Blide, gode og raske - det betegner den servicen vi får hos Phonero.
Hei Morten, Godt å se at du er fornøyd! Tusen takk for hyggelig omtale. Mvh Mads Phonero
Phonero sin kundeservice og brukervennlighet gjør det enkelt å være kunde.
Hei Martine, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Hei Marie... Jeg er snart 64 år gammel og har førtidspensjon etter 34 år i Aibel AS. Jeg hadde gjennom Aibel telefon og Phonero abonnement. Deretter overtok jeg telefon og fulgte med til Phonero Privat, det var vellykket. Jeg har ikke hatt behov for hjelp fra dere, da det ble smart-telefon gikk alt bra, jeg har app "ditt Phonero" på skjermen, der kan jeg visst hente det jeg trenger :) Kona sa jeg måtte ringe til dere å spørre om jeg har best avtale, dere kunne sagt ja, men kundebahandler Ståle tok tid og vurderte min avtale, han tilpasset slik at mitt behov ble dekket best mulig. Jeg er svært tilfreds med kundebehandlingen med andre ord. Tusen takk. Det var ikke vanskelig for meg å gi min mening til dere, jeg vil anbefale dere videre om jeg får mulighet til det. Hilsen Birger Valen
Hei Birger, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Trengte hjelp til å ta i bruk Apple watch 6 med elekronisk sim. Fikk faglig hjelp og msil m link. Funket første gang vi prøvde. Alltid kompetente og service innstilte folk som gir hjelp når vi ringer inn Til Phonero. Hilsen Edux dom har lenge vært trofast kunde
Hei Geir, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Support er bra og funksjonsvalg er omfattende, men nokså brukervennlig. Dekning, samtalekvalitet og brudd i utgående og innkommende samtaler er områder hvor vi ønsker oss forbedringer
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero