Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 010 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 830
581
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rask og bra service

Omtale av  Jan R

Rask og bra service! De svarer raskt og løser utfordringer på strak arm.

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:08

Hei, Jan. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! En god utfordring er alltid gøy, og sammen finner vi gjerne ut bedre måten å løse det på for dere. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig veldig fornøyd

Omtale av  Anette E

Fikk en kjempefin service👍anbefaler phonero👍har ikke hatt noe problemer phonero

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:08

Heisann Anette! Så kjempefin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Ha en fin dag videre Hilsen Christer, Phonero

Godt Bedrifts- abonnement

Omtale av  Dib

Phonero har gode produkt og god service, og bryr seg om kundane sine.

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:10

Heisann Dib. Setter veldig pris på slik hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte over å ha en så god kundeservice og jobber hele tiden for å bli bedre Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero

Effektivt og hyggelig

Omtale av  Sigurd

Jeg har ikke ofte trengt support. Men hver gang jeg har vert i kontakt med kundeservice så er de utrolig høflige og profesjonelle, og klarer å svare på vansklige spørsmål på strak arm. Har ikke trengt noe teknisk støtte da, alt har bare fungert riktig de siste 4 åra.

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:11

Hei, Sigurd. Tusen takk for at du har vært kunde hos oss de siste 4 årene! Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Christer, Phonero

Dårlig kommunikasjon og store straffegebyr

Omtale av  Una

Ble solgt Phonero abonnement i januar. Der ble det ikke kommunisert at ev brudd på bindingstid ble en gebyr på 3 757 kroner ved bedriftsabonnement. Selv om jeg burde fått med meg at bedriftsabonnement hadde bindingstid, så mener jeg at selve beløpet er altfor stort. Men, det verste var at dette ikke ble kommunisert av selger.

Svar fra Phonero
13.12.2022 10:11

Hei, Una. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kjeltringfirma

Omtale av  Christian H

Avbestillingsgebyr på 3750 kroner er absurd! Dekningen var også så som så.

Svar fra Phonero
13.12.2022 09:41

Hei, Christian. Vi forstår at dekning er kritisk, noe som er grunnen til at 2 av 3 nordmenn allerede har tilgang til 5G dekning fra oss der de bor. og vi fortsetter utbedringen i rask takt. For avbestillingsgebyr faktureres dette kun dersom man sier opp en avtale i avtaleperioden som er inngått. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero

Rask hjelp på kundeservice

Omtale av  Jan

Raskt svar og mitt problem med SIM-kort ble løst med en gang. Imøtekommende kundebehandler😀

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:19

Hei, Jan. Så flott å se at utfordringen din ble løst i 1. henvendelse. Har man behov for ekstra eller bare ønsker å erstatte SIM-kort kan man gjøre dette i Din Bedrift. Der kan du velge adresse det skal sendes til eller aktivere et ubrukt SIM-kort du allerede har liggende. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR