Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Måtte gå over fra Telenor til Phonero grunnet jobbskifte, og for en nedtur! Dårlig lyd i samtaler og generelt dårligere dekning og hastighet enn hos Telenor. Kan ikke anbefale til noen!
Hei Håvard! Dette skal vi selvfølgelig hjelpe deg med. Om du kontakter oss på [email protected], med fult navn og nummer, så kan vi undersøke saken nærmere. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig rask og god hjelp. Problemet mitt var fikset på 2 minutter
Så bra å høre at du fikk rask hjelp! Vi setter stor pris på din omtale Ingrid. Tusen takk! 😊
Dette har vært svært vellykket. Betydelig billigere og en utrolig imøtekommenhet på alle plan. Fra SMB sin side har de tatt med 3 års bindingstid uten at det var med i avtalen. Dette ordnes enkelt i Phonero.
Så fint å høre at du fikk et godt inntrykk Jon! 😊 Takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
Dritt selskap! Ble lurt med pris. Veldig dårlig kunderservice. Kort åpningstider. Hindret ekstra kostnader. Aldri mer!
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Stress når en ikke får opp teleleverandør ved ankomst i et annet land. Huff! God hjelp fra ansatte i Phonero. 😊
Så bra du fikk en løsning på problemet! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God oppfølging ok priser rimelig god dekning. Kjappe tilbakemeldinger
Takk for hyggelig omtale, Mårten! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero opererer med oppsigelstid på 3 mnd i tillegg til bindingstid - ellers ilegges et straffegebyr på kr 3000.- + moms. Dette ble ikke opplyst når avtale ble inngått. Dette gebyret er selvkomponert og vil sannsynligvis ikke tåle en juridisk prøvning. I beste fall er dette uetisk, på grensen til svindel. Så godtfolk _ styr unna Phonero
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.