Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplever dårlig dekning på enkelte steder, samt at samtalene brytes nokså ofte.
Hei, Trond. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og beklager ulempene du har opplevd. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og vil gjerne undersøke dette nærmere. Ta kontakt med vår kundeservice så kan vi feilsøke eksemplene du har, og prøve å se hva som egentlig skjer. Hører fra deg - Christer
Krever 3000kr i bruddgebyr. Skulle gå fra pohnero til et annet selskap som jeg fikk via jobben. Ble mildt sagt overrasket da en regning på 3000kr kom i posten. Jeg var også i kontakt med kundeservice for å få info om utmelding/ frigjøring av abenomentet. Ingenting om en 3mnd oppsigelsesfrist ble nevnt. Svindel rett ut.
Hei, Anette. Det er veldig leit å se at du ikke hadde en god opplevelse med oss. Send meg gjerne en epost på [email protected] med nummeret ditt så kan vi ta en nærmere titt på saken. Hører fra deg - Christer
Veldig behjelpelige med å løse det som var utfordrende for meg. Får raskt kontakt med dere.
Hei, Riborg. Takk for de hyggelige ordene! Vi er her for å hjelpe og det er flott å høre at du har hatt en god opplevelse med vår kundeservice. Ha en flott dag videre Hilsen Christer
Jeg fikk raske svar og god hjelp med det jeg trengte
Så hyggelig å høre Mehmed! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Super service av de ansatte, og raske til å hjelpe
Så hyggelig å høre Kristin! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig bra servis. Hadde problemer med tlf og de hjelpet meg rask. Rask servis .
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Så fint at du fikk rask hjelp til å løse problemet. Hilsen Cecilie i Phonero.
Refusjon av bruddgebyr fra forrige leverandør fikset med 0 stress. En meget bra start 😀
Tusen takk for hyggelig omtale, Helge! 😊 Så fint å høre at du ble fornøyd! Hilsen Cecilie i Phonero.