Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke brukt Phonero så lenge, men kundeservice er enestående.
Hei, Espen. Godt å se at det fungerer slik dere ønsker det skal. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret Ha en fin dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Svarte raskt, Løsningorientert og hyggelig. Anbefales!
Hei, Elisa. Så gøy å se at du er fornøyd med oss. Sjekk gjerne ut appen Ditt Phonero for å se eget dataforbruk, PIN/PUK og muligheten til å bestille ekstra datamengde eller ubegrenset data for periode. Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Kort responstid på spørsmål og endringer. Møter alltid hyggelige og serviceinnstillte kundebehandlere.
Heisann Hallvard. Takk for din tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Veldig hyggelige og hjelpsomme jenter på kundesenteret , svarer kjapt og effektivt .. bra priser og god dekning . Superfornøyd 😀
Heisann Lars. Veldig gøy å lese din tilbakemelding. Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Veldig gode på tilgjengelighet,pris og kundeservice
Heisann Eli Gro Takk for hyggelig tilbakemelding. I appen ditt Phonero har du tilgang til å se PIN/PUK, se dataforbruk og bestille datapakker på fast mengde eller ubegrenset i en periode om du skulle ha behov. Ha flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero.
God brukerstøtte på teknisk avdeling, men har enda ikke oppklart hvorfor personsvar ikke fungerer. Må Nå få nytt simkort for å se om ting funker da.
Heisann Magnus. Så godt å se at vår tekniske avdeling kunne bistå med din utfordring. Et lite tips er å se om feilen er lik i en annen telefon. På den måten kan man finne ut om det kanskje er en funksjon på selve telefonen har blitt aktivert ved uhell som gjør at det ikke fungerte. Kontakt oss gjerne om problemet skulle vedvare etter du får nytt SIM, så hjelper vi deg videre. Hilsen Christer, Phonero
Har både IP telefoni og mobil frå Phonero. Meget god funksjonalitet, god support ved behov for hjelp og gode prisar på abonnement/bruk
Hei Hans. Så fint å se at du er fornøyd med IP telefonien og mobilabonnementet fra oss. i appen Bedriftsnett har du muligheten til å ringe fra mobilen og velge hvilket nummer du skal vise ut. Om jobben har et hovednummer kan du også ringe fra dette når du skal kontakte kunder. Kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi deg i gang. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero