Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 010 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 830
581
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Stabilt

Omtale av  Stig G

Jevnt over stabilt. Kunne vært bedre dekning noen plasser. God kundeservice.

Svar fra Phonero
21.08.2020 10:33

Hei Stig, Tusen takk for hyggelig omtale. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Phonero er i tråd med mine behov

Omtale av  Jon D

Phonero fungere bra hittil, ingen feil så langt jeg kan huske

Svar fra Phonero
21.08.2020 09:34

Hei Jon, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero

Jeg føler meg svindlet

Omtale av  Oddgunn

Mitt lille firma kom til uhell av å bli LURT av Phonero. Vi gikk fra Telenor, og endte opp med mange ekstra skjulte kostnader! Alt koster ekstra og dette informerte ikke Phonero oss om. Bruddgebyr fikk vi ingen beskjed om da vi gikk over til Telenor igjen. Dekningen var også ikke veldig imponerende den lille perioden vi hadde Phonero.

Svar fra Phonero
21.08.2020 09:31

Hei Oddgunn, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din og på hva som har skjedd, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Positiv og flink hjelper

Omtale av  Sylvi S

Fekk hjelp og løst problemet på noen sekunder. Veldig annerkjennede og flink person som hjelpte meg.

Svar fra Phonero
21.08.2020 09:30

Hei Sylvi, Tusen takk for hyggelig omtale. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero

God service

Omtale av  Dag

Jeg fikk veldig god hjelp å problemet ble løst med en gang. Veldig fornøyd. 👍.

Svar fra Phonero
21.08.2020 09:30

Hei Dag, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og at ting løste seg :) Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd kunde

Omtale av  Gunn

Ingen venting, rask og god hjelp! Har aldri før hatt behov for hjelp.

Svar fra Phonero
20.08.2020 14:20

Hei Gunn, Tusen takk for hyggelig omtale! Fint å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero

Skyhøgt brotgebyr utan forvarsel

Omtale av  Synnøve

Den vesle organisasjonen eg jobbar for (med fem tilsette) hadde vore kunde hjå Phonero i sju år då me bestemte oss for å byta leverandør ifm. overgang frå fasttelefonar til mobilt sentralbord. Vår nye leverandør tilbydde seg å avslutta avtalen med Phonero på våre vegne. Ikkje på noko tidspunkt fekk me beskjed frå Phonero om at dette ville sjåast på som avtalebrot, før me fekk ein faktura på 37 500 kr frå dei. Kostnadane våre har vore rundt 650 kr i mnd, så gebyret tilsvarer nærmare fem år med telefonikostnader for den vesle organisiasjonen vår. Då me tok kontakt med Phonero for å spørja om me kunne reversera oppseiinga for å unngå gebyret, fekk me beskjed om at dei kun ville trekka det tilbake dersom me sa opp avtalen med vår nye leverandør og inngjekk to års bindingstid med Phonero. I tillegg sette dei som vilkår at me ikkje kunne gå tilbake til vår nye leverandør etter å eventuelt ha sagt opp den nye avtalen med Phonero. Me vart svært overraska og skuffa over å bli handsama på den måten etter eit så langt kundeforhold, så å gå tilbake til Phonero var uaktuelt. At me hadde vore kunde i sju år og at me er ein liten, ideell organisasjon hadde ingenting å seia for Phonero.

Svar fra Phonero
20.08.2020 14:20

Hei Synnøve, Takk for tilbakemeldingen. Uten å kjenne til saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero

Phonero har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR