Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget bra. Vennlige og service mindede kundekonsulent. Veldig bra pris.
Hei Maiken. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero.
To ganger phonero ved inngåelse av kontrakten bedratt meg med hensyn til vilkårene i kontrakten
Hei. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Utmerket service. Flinke og hjelpsomme. Jeg fikk hjelp til mitt problem over telefon og de fikset mitt problem uten at jeg behøvde å gjøre noe. Anbefales!
Hei, Rune Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Utrolig fornøyd med Phonero, så enkelt og greit pluss gode priser! Garantisvar på kundeservice også slik at vi fort får hjelp om vi ønsker å sette opp noe mer på sentralbordet. Anbefaler Phonero på det sterkeste!
Hei Anne. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero Hilsen Christer, Phonero
Brudd gebyr. Manglende info om faktura og hvordan det trekkes fra kundens innbetalte brudd gebyr til gml operatør.. Og dette led roll over på innkjøpt ekstra pakke. Endre dagens regel før å være konk.dyktig..
Heisann Einar. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til avdelingen for salg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero.
Sørg for å få alt som tilbys skriftlig. De prøvde å fakturere mms, bank id sms, og hadde ikke inkludert rollover. Hadde heldigvis bedt om alt i tilbudet skriftlig. Vedr data rollover så er vel Phonero de eneste som kun overfører ubrukt data fra månedspakken, som det også brukes av først. Det vil si at om du har 12Gb inkludert og bruker opp 6Gb har du 18Gb neste måned, men om du bruker 12Gb den neste måneden flyttes ikke noe data til påfølgende måned da du har brukt opp månedspakken og det er kun data derfra du får med videre.
Hei, Torgeir. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer, Phonero
Ble kontaktet av en Phoneroselger, som kunne tilby meg en bedriftsavtale vesentlig mer gunstig en det jeg hadde fra før av. Mer data til samme pris rett og slett. Skulle være så rå dekning og greier også. Hyggelig og med et godt tilbud. Prosessen ble jeg effektivt loset gjennom. Positivt! Men, når regningen kommer i posten ligger det ugifter der som ikke ble nevnt av selger. MMS og BankID ble nå ekstra løpende kostnader i tillegg til månedsavgiften, og epost fakturagebyret var på 59kr pluss moms! En sur overaskelse og noe ganske annet enn det intrykket jeg fikk av selger. Negativt! Jeg ringer Phonero og forteller om opplevelsen min og hvordan jeg føler meg lurt inn i en avtale på falske primisser. Måten Phonero håndterer dette på en grunnen til at jeg skriver her i dag. De tar øyeblikkelig tak i saken. Fjerner alle ekstra utgifter på min første regning, og på alle fremtidige regninger. Altså i tråd med det selger tilbød muntlig. Ikke det som står skriftelig med liten skrift (i en avtale jeg ble loset gjennom av selger til å bare svare ja på). Positivt! Så forfriskende med et selskap som reagerer på en fornuftig måte. Ikke klandrer selger eller støtter seg kun på hva som står skriftelig. Som forstår at et langsiktig godt kundeforhold er god business. Jeg mener fortsatt at de Phonero's selger kan bli bedre til å opplyse om alle aspekter av avtalen. Men måten firmaet har håndtert min sak helhetlig, står fortsatt til full score. Jeg kan anbefale.
Hei, Markus. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero