Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utrolig fornøyd med Phonero, så enkelt og greit pluss gode priser! Garantisvar på kundeservice også slik at vi fort får hjelp om vi ønsker å sette opp noe mer på sentralbordet. Anbefaler Phonero på det sterkeste!
Hei Anne. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero Hilsen Christer, Phonero
Brudd gebyr. Manglende info om faktura og hvordan det trekkes fra kundens innbetalte brudd gebyr til gml operatør.. Og dette led roll over på innkjøpt ekstra pakke. Endre dagens regel før å være konk.dyktig..
Heisann Einar. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til avdelingen for salg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero.
Sørg for å få alt som tilbys skriftlig. De prøvde å fakturere mms, bank id sms, og hadde ikke inkludert rollover. Hadde heldigvis bedt om alt i tilbudet skriftlig. Vedr data rollover så er vel Phonero de eneste som kun overfører ubrukt data fra månedspakken, som det også brukes av først. Det vil si at om du har 12Gb inkludert og bruker opp 6Gb har du 18Gb neste måned, men om du bruker 12Gb den neste måneden flyttes ikke noe data til påfølgende måned da du har brukt opp månedspakken og det er kun data derfra du får med videre.
Hei, Torgeir. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer, Phonero
Ble kontaktet av en Phoneroselger, som kunne tilby meg en bedriftsavtale vesentlig mer gunstig en det jeg hadde fra før av. Mer data til samme pris rett og slett. Skulle være så rå dekning og greier også. Hyggelig og med et godt tilbud. Prosessen ble jeg effektivt loset gjennom. Positivt! Men, når regningen kommer i posten ligger det ugifter der som ikke ble nevnt av selger. MMS og BankID ble nå ekstra løpende kostnader i tillegg til månedsavgiften, og epost fakturagebyret var på 59kr pluss moms! En sur overaskelse og noe ganske annet enn det intrykket jeg fikk av selger. Negativt! Jeg ringer Phonero og forteller om opplevelsen min og hvordan jeg føler meg lurt inn i en avtale på falske primisser. Måten Phonero håndterer dette på en grunnen til at jeg skriver her i dag. De tar øyeblikkelig tak i saken. Fjerner alle ekstra utgifter på min første regning, og på alle fremtidige regninger. Altså i tråd med det selger tilbød muntlig. Ikke det som står skriftelig med liten skrift (i en avtale jeg ble loset gjennom av selger til å bare svare ja på). Positivt! Så forfriskende med et selskap som reagerer på en fornuftig måte. Ikke klandrer selger eller støtter seg kun på hva som står skriftelig. Som forstår at et langsiktig godt kundeforhold er god business. Jeg mener fortsatt at de Phonero's selger kan bli bedre til å opplyse om alle aspekter av avtalen. Men måten firmaet har håndtert min sak helhetlig, står fortsatt til full score. Jeg kan anbefale.
Hei, Markus. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
skrev tidligere om min erfaringbetterdet hadde jeg en hyggelig tlf samtalemed en fra phonero som under samtalen bekreftat athan der og da slettet meg som ny kunde dagen etter får jeg en mail fra phonero som sier det motsatte og at de ikke vil sltte meg hva i all verden er det de prøver på tror de virkelig at de kan tvingemeg til å bli kunde hos dem nb fortalte representanten fra phonero under samtalen at jeg hadde svart på en textmeld under samtalen med selger han bekreftet likevel at destrøk meg som kunde og aaken skulle hvere ute av verden noe den tydlgvis ikke er siden den mailen jeg fikk fra dem idag kjeltringer
Hei, Tommy. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre Hører fra deg. Hilsen Christer Phonero
Jeg snakket lenge med en superhyggelig mann. Jeg er egentlig ikke interessert i å kjøpe noe over telefon, men en sympatisk, hyggelig mann tok seg god tid og vi snakket lenge. Jeg lyttet og gikk rett på. Fikk en del mailer med ulik info og leste dem ikke nøye ettersom jeg trodde jeg hadde fått all info fra selger. Jeg innser at jeg skulle lest ALT, og innser jo at det er min feil at jeg var så lettlurt. Med Phonero gjelder regelen: Les ALT - også det med liten skrift! Da regningene kom var de høyere enn jeg trodde...ekstra for å ringe innen europa og ekstra per MMS, ekstra for ditt og datt... Jeg er sikker på at det står skrevet i noe av det jeg godtok, men jeg finner det ikke. Etter to slike regninger og en manglende kundeservice fra selgeren (som forsikret meg om at han ville være min direkte kundeservice på tlf og mail) har jeg byttet tilbake til ICE. Jeg innså at jeg har bundet meg opp i 24 mnd og at det kommer med et bruddgebyr. Jeg vil ikke ha noe mer med Phonero å gjøre. Dersom jeg hadde blitt med videre har jeg forstått at jeg ville bundet meg opp til NYE 12 mnd hvis jeg ikke hadde sagt opp innen tre mnd før de første 24 mnd var over. Det hadde jeg ikke visst, og jeg ville nok da fått bruddgebyret uansett. Utrivelig opplevelse.
Hei, Ida. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer Phonero
Her legges det på gebyrer mellom kr120 og 135 pr mnd! Det er det frekkeste jeg har opplevd! Og når jeg sier opp så krever de bindingstid før jeg gjør oppmerksom på at jeg overhodet ikke har binding på mine abonnement. Styr langt unna.
Hei, Cathrine. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Hører fra deg. Mvh Christer Phonero