PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde et problem med tilgang, og sendte mail. Fikk svar og alt løste seg på bare noen få minutter. Veldig godt levert.
Bestilte abonnement fra plussmobil, og skulle bytte simkort 31 august kl 12:10. Sim ble byttet, og mitt gamle abbonement deaktivert.. Men mitt nye simkort kunne ikke aktiveres. Etter nærmere 3 timer på chat med en kunderådgiver (og det skal sies, vedkommende skal ha for innsatsen) kunne de fremdeles ikke hjelpe meg med å aktivere sim. Problemet lå angivelig hos Telenor, og det virket egentlig som at Telenor ikke kunne brydd seg mindre. Fikk aldri noe svar på hvor lang tid dette ville ta, plutselig var også chatten med kunderådgiver avsluttet, og jeg sitter fremdeles ennå uten Telefon. Så jeg bestilte like godt abbonement et annet sted med en gang.. JEG ANBEFALER VIRKELIG INGEN Å SIGNE OPP FOR DETTE TULLET!
Hei Eirik, Takk for tilbakemeldingen, dette var veldig uheldig! Jeg jobbet med saken din i går, sammen med nevnte kundebehandler, og det viste seg at problemet lå i forsinkelser i Telenors nett. Forsinkelsene var grunnet mye aktivitet inne hos Telenor den siste dagen i måneden, så her var du uheldig at ditt abonnement ikke ble aktivert før kl 15.00 - 3 timer etter avtalt tidspunkt. Jeg forstår at du valgte å bytte til en annen operatør etter denne opplevelsen. Dette skjer veldig sjeldent, og du var ekstra uheldig at du ble overført ved det tidspunktet du ble. Beklager så mye, og håper det har ordnet seg slik at du har dekningen igjen nå. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Er stort sett fornøyd. Men mobildataen blir brukt opp så mye raskere enn da jeg hadde onecall. Selv om jeg bruker mobil akkurat som før
Hei Frøydis, Takk for tilbakemeldingen, og det er godt å høre at du er stort sett fornøyd :-) Hvis du opplever at mobildata brukes raskere så kan dette ha forskjellige årsaker. OneCall bruker Telias nett, og det kan være du bedre/raskere mobildata dekning gjennom ditt PlussMobil abonnement på Telenors nett nå. Det er også mulig at du kanskje har begynt å bruke nye apper eller installert noen oppgraderinger på telefonen nylig som har brukt mobildata? Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice hvis vi skal se nærmere på dette. mvh Thomas fra PlussMobil
Helt utmerket, rask respones og alt fungerer som det skal. Gid alle mobilselskaper var som disse.
Hei Per! Så fint å høre fra deg, og at du er fornøyd med hjelp og tjenester fra oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig vennlig og imøtekommende kundeservice, som ordnet abonnement for hele familien på en super måte. Det faktum at prisen er meget konkurransedyktig og at vi fortsatt er på Telenors nett, er også verdt å ha med seg.
Av alle de ulike mobilselskapene jeg har hatt gjennom årene er dette definitivt det beste. Jeg har alltid dekning. Kan endre mobilabonnementet mitt når det måtte passe meg via appen. Og i de tilfellene jeg har hatt behov for kundeservice har de svart svært raskt. De er alltid hyggelige og imøtekommende. Har hatt mye bruk for å kunne "flexe" mellom de ulike abonnementene PlussMobil tilbyr alt etter hva behovet har vært som f.eks. i ferier når man reiser mer og ikke alltid har tilgang på WiFi. Da har jeg enkelt kunne bytte til et abonnement med mer GB enn jeg bruker til vanlig. I tillegg gjelder byttet fra det øyeblikket jeg klikker på abonnementsknappen, noe som gjør det hele svært fleksibelt og avslappende. Full oversikt i appen til en hver tid over forbruk. Anbefaler PlussMobil på det varmeste! Gledefylt og bekymringsfritt - rett og slett!
Hei Tone! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og opplever løsningen vår som fleksibel :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg har utfordringer i livet mitt og sliter med angst! Min verge ba meg utfordre meg selv å ringe vedrørende regningene mine! Jeg gruet meg, men ble møtt med en slik forståelse at jeg ble helt rørt av Kundeservice ♡ For en som meg ble dagen så mye lysere og nå dagen etter, ja jeg føler at angsten også ble mer under "kontroll" og vil si ydmyk TAKK for forståelsen og empatien PlussMobil viste meg i en ellers strevsom hverdag ☆☆☆☆☆
Ok det tok kort tid ror o få abonnement omgjort til fri data. Meget bra fra pluss mobil godt jobba. Det var en god ting som jeg setter stor pris på. Lykke til med abonnement.
Er kjempe fornøyd med PlussMobil. Har brukt de i noen måneder nå og har bare positive ting å si. Kundeservicen deres er kjapp og prisene er veldig gode. Gikk fra et abonnement fra Telia som var veldig dyrt iforhold til tidligere tilbud jeg tidligere hadde hos de og har hele tiden fått gode tilbud fra PlussMobil.
man kan bli fornøyd, korrekt avregning, god pris, god app og service. Takk!
Kjempe kundebehandling. Beste dekning jeg noen gang har hatt på et mobilabonnement. Kjempefornøyd
Personalet bra imøte kommende og service innstilte. Litt lite erfaring i forhold til min type ruter og skifte av sim kort.
Mistet kontakten med nett allerde i Sverige. Skjeldent med 4g i Tyskland, perioder uten dekning.
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Det var synd å høre at dekningen fungerte dårlig når du var i Sverige og Tyskland. Dette er ikke normalt, og det kan virke som telefonen din kanskje ikke var satt opp med riktig innstillinger. Ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi se nærmere på det :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Dårlig dekning og ekstremt treg 4G. Prøvd reset og testet på flere tlf men fortsatt ingen bedring
Hei Tore, Det høres ikke bra ut! Ta kontakt med kundeservice på telefon, chat eller e-post [email protected] -så skal vi hjelpe deg deg med dette. Vi har Telenor-dekning i hele landet, så hvis du tidligere har brukt Telenors nett med suksess så vil du oppleve samme dekning. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Skulle bli overført til disse fra Nice mobil. Etter avtalt overføringstid har jeg ingen nummer eller abbn lenger. Kanskje det man skjer når man skal bytte mellom Norge to verste operatører🤡 nå klarer ingen av dem p gjenopprette nummeret mitt
Hei Thomas, Nei huff. Det høres veldig kjipt ut, og det er ikke slik det skal være å overføre nummeret fra en annen operatør. Så og si alle overføringer går knirkefritt, så her har du vært uheldig tror jeg. Hvis problemet ikke er løst enda så kontakt oss med en gang på chat, telefon eller e-post [email protected] så hjelper vi deg med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Dårlig dekning mange plasser.Det kan bli bedre,hvis det er mulig.
Hei Ronald, Takk for tilbakemeldingen! Angående dekningen så ta gjerne kontakt med kundeservice så vi kan feilsøke dette. Vi har Telenor-dekning på lik linje med Telenor selv, og andre operatører som bruker Telenors nett. Hilsen Thomas fra PlussMobil