Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
PlussMobil
3.6
282 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
282 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
69%
Bra
69% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 282 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
31
48
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Superrask kundeservice

Omtale av  Sigurd

Hadde et problem med tilgang, og sendte mail. Fikk svar og alt løste seg på bare noen få minutter. Veldig godt levert.

Hvis det var mulig å gi 0 hadde jeg gjort det

Omtale av  Eirik

Bestilte abonnement fra plussmobil, og skulle bytte simkort 31 august kl 12:10. Sim ble byttet, og mitt gamle abbonement deaktivert.. Men mitt nye simkort kunne ikke aktiveres. Etter nærmere 3 timer på chat med en kunderådgiver (og det skal sies, vedkommende skal ha for innsatsen) kunne de fremdeles ikke hjelpe meg med å aktivere sim. Problemet lå angivelig hos Telenor, og det virket egentlig som at Telenor ikke kunne brydd seg mindre. Fikk aldri noe svar på hvor lang tid dette ville ta, plutselig var også chatten med kunderådgiver avsluttet, og jeg sitter fremdeles ennå uten Telefon. Så jeg bestilte like godt abbonement et annet sted med en gang.. JEG ANBEFALER VIRKELIG INGEN Å SIGNE OPP FOR DETTE TULLET!

Svar fra PlussMobil
01.09.2023 11:38

Hei Eirik, Takk for tilbakemeldingen, dette var veldig uheldig! Jeg jobbet med saken din i går, sammen med nevnte kundebehandler, og det viste seg at problemet lå i forsinkelser i Telenors nett. Forsinkelsene var grunnet mye aktivitet inne hos Telenor den siste dagen i måneden, så her var du uheldig at ditt abonnement ikke ble aktivert før kl 15.00 - 3 timer etter avtalt tidspunkt. Jeg forstår at du valgte å bytte til en annen operatør etter denne opplevelsen. Dette skjer veldig sjeldent, og du var ekstra uheldig at du ble overført ved det tidspunktet du ble. Beklager så mye, og håper det har ordnet seg slik at du har dekningen igjen nå. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Stort sett fornøyd, men bruker opp mobildata for raskt

Omtale av  Frøydis G

Er stort sett fornøyd. Men mobildataen blir brukt opp så mye raskere enn da jeg hadde onecall. Selv om jeg bruker mobil akkurat som før

Svar fra PlussMobil
01.09.2023 11:42

Hei Frøydis, Takk for tilbakemeldingen, og det er godt å høre at du er stort sett fornøyd :-) Hvis du opplever at mobildata brukes raskere så kan dette ha forskjellige årsaker. OneCall bruker Telias nett, og det kan være du bedre/raskere mobildata dekning gjennom ditt PlussMobil abonnement på Telenors nett nå. Det er også mulig at du kanskje har begynt å bruke nye apper eller installert noen oppgraderinger på telefonen nylig som har brukt mobildata? Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice hvis vi skal se nærmere på dette. mvh Thomas fra PlussMobil

Eksemplarisk

Omtale av  Per

Helt utmerket, rask respones og alt fungerer som det skal. Gid alle mobilselskaper var som disse.

Svar fra PlussMobil
31.08.2023 08:32

Hei Per! Så fint å høre fra deg, og at du er fornøyd med hjelp og tjenester fra oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

God service, god pris.

Omtale av  Håvar M

Veldig vennlig og imøtekommende kundeservice, som ordnet abonnement for hele familien på en super måte. Det faktum at prisen er meget konkurransedyktig og at vi fortsatt er på Telenors nett, er også verdt å ha med seg.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Superservice og altid god dekning til en svært god pris!

Omtale av  Tone S

Av alle de ulike mobilselskapene jeg har hatt gjennom årene er dette definitivt det beste. Jeg har alltid dekning. Kan endre mobilabonnementet mitt når det måtte passe meg via appen. Og i de tilfellene jeg har hatt behov for kundeservice har de svart svært raskt. De er alltid hyggelige og imøtekommende. Har hatt mye bruk for å kunne "flexe" mellom de ulike abonnementene PlussMobil tilbyr alt etter hva behovet har vært som f.eks. i ferier når man reiser mer og ikke alltid har tilgang på WiFi. Da har jeg enkelt kunne bytte til et abonnement med mer GB enn jeg bruker til vanlig. I tillegg gjelder byttet fra det øyeblikket jeg klikker på abonnementsknappen, noe som gjør det hele svært fleksibelt og avslappende. Full oversikt i appen til en hver tid over forbruk. Anbefaler PlussMobil på det varmeste! Gledefylt og bekymringsfritt - rett og slett!

Svar fra PlussMobil
23.08.2023 09:52

Hei Tone! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og opplever løsningen vår som fleksibel :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

☆☆☆☆☆ Kundeservice du ikke finner noe annet sted og iallefall ikke i Norge ☆☆☆☆☆

Omtale av  Rune

Jeg har utfordringer i livet mitt og sliter med angst! Min verge ba meg utfordre meg selv å ringe vedrørende regningene mine! Jeg gruet meg, men ble møtt med en slik forståelse at jeg ble helt rørt av Kundeservice ♡ For en som meg ble dagen så mye lysere og nå dagen etter, ja jeg føler at angsten også ble mer under "kontroll" og vil si ydmyk TAKK for forståelsen og empatien PlussMobil viste meg i en ellers strevsom hverdag ☆☆☆☆☆

Helt ok

Omtale av  Ole A. H. 8

Ok det tok kort tid ror o få abonnement omgjort til fri data. Meget bra fra pluss mobil godt jobba. Det var en god ting som jeg setter stor pris på. Lykke til med abonnement.

Billig og godt!

Omtale av  Mansoor

Er kjempe fornøyd med PlussMobil. Har brukt de i noen måneder nå og har bare positive ting å si. Kundeservicen deres er kjapp og prisene er veldig gode. Gikk fra et abonnement fra Telia som var veldig dyrt iforhold til tidligere tilbud jeg tidligere hadde hos de og har hele tiden fått gode tilbud fra PlussMobil.

helt bra

Omtale av  Dirk D

man kan bli fornøyd, korrekt avregning, god pris, god app og service. Takk!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Beste mobilabonnement

Omtale av  Wenche

Kjempe kundebehandling. Beste dekning jeg noen gang har hatt på et mobilabonnement. Kjempefornøyd

Litt trøblete underveis ,spesielt i forhold til mobilt bredbånd.

Omtale av  Marie K

Personalet bra imøte kommende og service innstilte. Litt lite erfaring i forhold til min type ruter og skifte av sim kort.

Fungerer bra i Norge, elendig i EU

Omtale av  Per M

Mistet kontakten med nett allerde i Sverige. Skjeldent med 4g i Tyskland, perioder uten dekning.

Svar fra PlussMobil
01.08.2023 14:02

Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Det var synd å høre at dekningen fungerte dårlig når du var i Sverige og Tyskland. Dette er ikke normalt, og det kan virke som telefonen din kanskje ikke var satt opp med riktig innstillinger. Ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi se nærmere på det :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Skuffet

Omtale av  Tore

Dårlig dekning og ekstremt treg 4G. Prøvd reset og testet på flere tlf men fortsatt ingen bedring

Svar fra PlussMobil
24.07.2023 11:03

Hei Tore, Det høres ikke bra ut! Ta kontakt med kundeservice på telefon, chat eller e-post [email protected] -så skal vi hjelpe deg deg med dette. Vi har Telenor-dekning i hele landet, så hvis du tidligere har brukt Telenors nett med suksess så vil du oppleve samme dekning. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Mistet mobil nummeret mitt

Omtale av  Thomas C

Skulle bli overført til disse fra Nice mobil. Etter avtalt overføringstid har jeg ingen nummer eller abbn lenger. Kanskje det man skjer når man skal bytte mellom Norge to verste operatører🤡 nå klarer ingen av dem p gjenopprette nummeret mitt

Svar fra PlussMobil
24.07.2023 11:06

Hei Thomas, Nei huff. Det høres veldig kjipt ut, og det er ikke slik det skal være å overføre nummeret fra en annen operatør. Så og si alle overføringer går knirkefritt, så her har du vært uheldig tror jeg. Hvis problemet ikke er løst enda så kontakt oss med en gang på chat, telefon eller e-post [email protected] så hjelper vi deg med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Virker ok.

Omtale av  Ronald

Dårlig dekning mange plasser.Det kan bli bedre,hvis det er mulig.

Svar fra PlussMobil
24.07.2023 09:22

Hei Ronald, Takk for tilbakemeldingen! Angående dekningen så ta gjerne kontakt med kundeservice så vi kan feilsøke dette. Vi har Telenor-dekning på lik linje med Telenor selv, og andre operatører som bruker Telenors nett. Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR