PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Personalet bra imøte kommende og service innstilte. Litt lite erfaring i forhold til min type ruter og skifte av sim kort.
Mistet kontakten med nett allerde i Sverige. Skjeldent med 4g i Tyskland, perioder uten dekning.
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Det var synd å høre at dekningen fungerte dårlig når du var i Sverige og Tyskland. Dette er ikke normalt, og det kan virke som telefonen din kanskje ikke var satt opp med riktig innstillinger. Ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi se nærmere på det :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Dårlig dekning og ekstremt treg 4G. Prøvd reset og testet på flere tlf men fortsatt ingen bedring
Hei Tore, Det høres ikke bra ut! Ta kontakt med kundeservice på telefon, chat eller e-post [email protected] -så skal vi hjelpe deg deg med dette. Vi har Telenor-dekning i hele landet, så hvis du tidligere har brukt Telenors nett med suksess så vil du oppleve samme dekning. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Skulle bli overført til disse fra Nice mobil. Etter avtalt overføringstid har jeg ingen nummer eller abbn lenger. Kanskje det man skjer når man skal bytte mellom Norge to verste operatører🤡 nå klarer ingen av dem p gjenopprette nummeret mitt
Hei Thomas, Nei huff. Det høres veldig kjipt ut, og det er ikke slik det skal være å overføre nummeret fra en annen operatør. Så og si alle overføringer går knirkefritt, så her har du vært uheldig tror jeg. Hvis problemet ikke er løst enda så kontakt oss med en gang på chat, telefon eller e-post [email protected] så hjelper vi deg med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Dårlig dekning mange plasser.Det kan bli bedre,hvis det er mulig.
Hei Ronald, Takk for tilbakemeldingen! Angående dekningen så ta gjerne kontakt med kundeservice så vi kan feilsøke dette. Vi har Telenor-dekning på lik linje med Telenor selv, og andre operatører som bruker Telenors nett. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Reiser mye til Kina så valget var enkelt for meg, PlusMobil. I tillegg er PlussMobil billig og har en veldig god app.
Hei Rolf, Takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at abonnementet fungerer bra når du er på reisefot og at du er fornøyd med appen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
raske, pålitelige, seriøse, billige, etc etc. Anbefales og prøve, og bruke, og spare penger.
Hei Egil, Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Lett å komme i kontakt med, billig, kjempe god kundeservice 😊
Hei Kristoffer, Strålende å høre at det var enkelt å komme i gang med abonnementet ditt, og at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Meget god service,og hyggelig dame som hjalp meg med engang! tusen takk. Mvh Berith
Hei Berith! Godt å høre at du er fornøyd med servicen du fikk :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg trengte en telefonlogg på papir.Det var aktuelt å gå flere mnd tilbake i tlf loggen. Det gikk 4 minutter ,så hadde jeg fått den på mail. Helt toppers..
Hei Henning! Så fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hatt Telenor i alle år og deretter Happybytes, begge med Telenor dekning. Plussmobil påstår det sammen, men ofte jeg ikke har dekning der andre med Telenor eller Happybytes har dekning. Hastighetene er heller ikke noe å skryte av. Blir å bytte tilbake til noe mer "happy" her.
Hei Dennis! Takk for tilbakemeldingen - det høres jo ikke bra ut. Jeg kan ikke se at du var i kontakt med kundeservice for å feilsøke hvor problemet lå? Vi har samme dekning som Telenor og Happybytes, så det skal ikke være noe forskjell på selve tjenesten vår. Kontakt oss gjerne på [email protected] så skal vi se på saken din med en gang slik at vi finner ut hvor problemet ligger! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Sier dere har telenor nettet, men aldri hatt så dårlig dekning på tlf noen gang på campingen som jeg har nå.. Vi har campingvogn på Oven camping, ligger ved Oven leir på Oven i Råde. Telenor har også en sender her ute. Så hvorfor har jeg dårlig dekning?
Hei! Det høres ikke bra ut, og det må vi få orden på så fort som mulig! Kontakt oss på [email protected] så ser vi på dette med en gang. Telenor-dekningen er lik overalt, så det kan virke som det enten er noe feil med utstyret (forsøk å skru av og på) eller det er en midlertidig feil i område i Telenors nett. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundeservice har tilnærmet ingen ventetid og de er veldig hyggelige og behjelpelige. Tommel opp!
Hei Erik, Takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har fungert greit ang hastighet.Oversiktelig app.Kundeservice har svart på messenger selvom det har vært utenom åpningstider.Forsett med den gode kundeservicen.
Hei Jan! Takk for tilbakemeldingen, og fint å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
etter styret med bytte av tjenesteplattform å simkort å ingenting som virket lenger fra happybytes så ble jeg kunde her.alt virker automatisk.fornøyd med app og alt.tok 40 min å aktivere sim etter bytte men ok det.
Hei Ronny! Godt å høre at du er fornøyd så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har 2 ganger nå vært i kontakt med kundeservice for Plussmobil. De svarer utrolig kjapt og med en hyggelig tone. Får svar på det jeg spør om, og ordnet opp da jeg hadde klart å gjøre noe feil fra appen. Det er datteren min som bruker abonnementet, og hun er veldig fornøyd med hastighet og dekning. Jeg har annen leverandør med dårligere dekning, og kundeservice, og kommer nå til å bytte til Plussmobil. Begge tomler opp for de!
Hei Mona! Så hyggelig at du og din datter er fornøyd med abonnementet - det liker vi å høre :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil