PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fjernet abonnoment med 25 GB og rollover, byttet til 30 GB uten rollover. Prisen ble vesentlig dyrere. Dette kaller de en oppgradering.
Hei Henrik. Det stemmer at vårt produkt 25GB Basis ble lagt ned, og ble erstattet med 30GB Standard, som er 19 kr dyrere i måneden. Til gjengjeld er det mer inkludert ringetid og 5GB ekstra hver eneste måned. Vi Vi forstår at det ikke er sikkert dette abonnementet passer for alle, og det er også selvsagt mulig å velge andre abonnementstyper om man ønsker det - og alle pakkene våre ligger tilgjengelig i appen eller på minside. Hilsen Frank i PlussMobil
Jeg ble nødt til å betale for en hel måned bak i tid fordi de ikke opererer med dynamiske perioder. Dvs jeg startet abonnementet den 30. i en måned, og måtte da betale for hele den måneden samt påfølgende måned, i stede for at abonnementet løp fra 30. til 30. Det står med liten skrift så jeg har jo godtatt vilkårene (uten å skjønne det), men dette har jeg ikke opplevd hos noen andre selskaper. Jeg var også i utlandet i en periode og var da uten dekning i flere uker uten at de fikk fikset dette. Hvis du kun ser på prisen virker de bra, men under overflaten er det mye tull. Styr unna!
Hei - når man blir kunde hos oss betaler man kun for de dagene man er aktiv i oppstartsmåneden, men man får likevel tilgang til full datapakke som gjelder for hele måneden. Så blir du abonnent den 30, så betaler man kun for den dagen i den måneden - ikke hele måneden. I utlandet har vi avtale med en rekke nettleverandører i de aller fleste land, men vi er heldigvis bortskjemt med ekstremt gode mobilnett i Norge, så i utlandet kan man oppleve at både datahastighet og dekning kan være noe dårligere enn her hjemme. Hilsen Frank i PlussMobil
Har nettopp byttet til pluss mobil og det var godt og få Telenor dekning igjen fra (Telia) MEN dekningen på nettet suger å etter kun to dager vurderer jeg allerede og bytte. Virker så di selger mere nett enn di har og dermed skrur ned hastigheten
Hei Thor - dette hørtes rart ut. Har du aktivert VoLTE og 5G på telefonen din? Ta gjerne kontakt med oss på kundesrevice så kan vi sjekke litt hvorfor du opplever dekningsproblemer. Dekningen skal være identisk med det du får hos Telenor, men det kan være noen innstillinger på telefonen som må aktiveres kanskje. Hilsen Frank i PlussMobil
har plussmobil PlussMobil Fri Data Smart og plutslig byttet dem system leverandør (hva nå enn det betyr) det gjorde at min Pixel 6a kjøpt i norge på Elkjøp ikke lenger er brukende for Tale (ingen støtte for VOLTE. fra den nye system leverandørern Erate Norway AS nå når GSM blir stengt er det umulig å bruke dette
Hei Kristian og takk for tilbakemelding. Dessverre er det ikke støtte for Volte på den telefonen hos oss, men 2G-nettet hos oss vil være åpent ut 2027. Hilsen Frank i PlussMobil
Rimelig og bra abonnement med god dekning. Bedre enn de fleste andre aktører
TUsen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hilsen Frank i PlussMobil
Fornøyd med dokker det billigste mobilabonnementet jeg noen gang har hatt
Hei Tor, takk for tilbakemelding, hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil
Jeg er meget fornøyd til nå. Og at det er lav pris. Fornøyd
Hei Aud, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi stor pris på. Hilsen Frank i PlussMobil