PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rimelig og bra abonnement med god dekning. Bedre enn de fleste andre aktører
TUsen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hilsen Frank i PlussMobil
Fornøyd med dokker det billigste mobilabonnementet jeg noen gang har hatt
Hei Tor, takk for tilbakemelding, hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil
Jeg er meget fornøyd til nå. Og at det er lav pris. Fornøyd
Hei Aud, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi stor pris på. Hilsen Frank i PlussMobil
Har brukt plussmobil i 2 år. Strålende og hyggelig kundebehandling
Hei Sven - takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se du er fornøyd med kundeservicen vår. Hilsen Frank i PlussMobil
Rask og informativ hjelp til en lite datakyndig person
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Heidi, det setter vi stor pris på. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig hyggelig og hjelpsom ❤️ MEN måtte over en halv time på svar, selvom det ble sagt "skal straks hkelpe deg".Dere må oppgi nummer i kø.
Hei Hulda, takk for hyggelig tilbakemelding. Leit å høre at det var lang ventetid når du kontaktet oss. Vanligvis svarer vi de aller fleste kundene i løpet av et minutt omtrent, så det må ha vært ekstraordinært mange som kontaktet oss samtidig. Takk for innspill om nummer i kø, vi tar med oss forslaget ditt videre i planlegging fremover. Hilsen Frank i PlussMobil
Får melding om at data «nesten» er brukt opp før vi så vidt har begynt på måneden. 1 time senere får vi beskjed om at data er brukt. Synes dette merkelig da vi kun er koblet opp mot eget nettverk. Hatt Telenor og Talkmore siden mobiltelefonen funnet opp og aldri hatt dette problemet!
Hei Haakon, takk for tilbakemelding. Dette må vi finne ut av så vi ser om det er noe galt eller ikke. Kan du være snill å kontakte oss på [email protected] så kan vi sjekke dette opp? Hilsen Frank i PlussMobil