Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
PlussMobil
3.6
282 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
282 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
69%
Bra
69% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 282 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
31
48
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 282 verifiserte omtaler på Bytt.no

Etter jeg må byttet SIM-kort går det tilbake til steinalderen for mobilkommunikasjon.

Omtale av  Uwe G

Etter jeg må byttet SIM-kort på grunn av nye systemet fra Plussmobil går det tilbake til steinalderen for mobilkommunikasjon. Ingen 4G tale, ingen Wificall. Tilgang til Mobildata, mms må settes manuel opp og dette 2023.

Svar fra PlussMobil
27.11.2023 09:23

Hei Uwe, Takk for tilbakemeldingen din! Ja, dessverre er det enkelte telefoner og produsenter som ikke har tilpasset seg vår nye plattform, og per idag så fungerer 4G tale og Wifi-på de aller fleste telefoner som er i bruk i Norge per i dag. Vi jobber med å få opp de siste også, men dette avhenger av hvor villige produsenten er til å løse dette. Ta kontakt med oss hvis du trenger mer info om når disse tjenestene vil være tilgjengelig på din telefon. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Billig,men for lite ringetid

Omtale av  Mann56

Grei nok men bare 250 minutter ringetid på basis. Ellers ok

Svar fra PlussMobil
27.11.2023 09:19

Hei! Takk for tilbakemeldingen :-) Ja, det stemmer at det er mindre ringeminutter på 0,5GB Basis, og derfor er månedsavgiften også veldig lav på 79,- /mnd. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Nesten morsom, denne matematikken

Omtale av  Jarle

Bytt størrelse i abonnementet, og betal for BEGGE avtaler, den opprinnelige og den nye, med samme tlfnr og samme operatør (fortsatt Plussmobil) men BARE den måneden skiftet blir begått. Snille er vi jo, mente, og mener sikkert fortsatt kundeservicen jeg fikk der, telefonisk. Heldigvis hadde jeg OPPgradert til fri tale og SMS.

Svar fra PlussMobil
22.11.2023 10:56

Hei Jarle, Takk for tilbakemeldingen - jeg er litt usikker på hva du lurer på rundt endring av abonnementet. Ta kontakt med oss på [email protected] hvis du fortsatt har uavklarte spørsmål, så skal vi få hjulpet deg eller rettet opp hvis det er noe feil! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Rotete abonomangstilbud

Omtale av  John I. T

Jeg har mobil pluss i dag det samme har min kone der men de har alt fra abo med dårlig fart og kjempe fart og alt fra mye data til nesten ikke noe og når du tror du har funne ut hva du skal ha så tro på nytt eg har spurt om abo på klokka mi men de begynnte å love før sommer 23 men no er det før jul 23 så får vi se enda ikke kjedd noe så eg har begynt å gå lei

Svar fra PlussMobil
13.11.2023 10:27

Hei John, Synd å høre at du syntes abonnementstilbudene våre er rotete. Vi forsøker å abonnement som passer for alle, derfor er det mange pakker å velge mellom. Når det gjelder klokken din, så antar jeg dette gjelder eSIM for AppeWatch. Dette fungerer ikke hos andre operatører enn Telenor og Telia (eller selskaper som eies av disse) foreløpig, og vi venter på godkjennelsen fra Apple på før dette kan implementeres. Vi holder på å bytte til en ny teknisk plattform som vi gjøre at det går raskere å få på plass eSIM støtte for AppleWatch. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Skuffende..

Omtale av  Ain

Var kjempefornøyd ved oppstart, men etter at alle brukere fikk nye SIM-kort fordi Plussmobil skulle "oppdatere den tekniske plattformen" (??) har selskapet skuffet stort. Dårlig dekning, laaaang oppkoblingstid ved ringing, SMS-varsling ved mistet samtale satt som standard, visual voicemail finnes ikke (de tilbyr ikke dette lenger og ikke ble vi informert om dette). Operatørinnstillinger var slettet, samtale venter deaktivert, 5G var deaktivert, men LTE satt som default - alt måtte endres manuelt etterpå. Til info gjaldt dette gjaldt flere telefoner og ikke bare en, og alle funket helt fint inntil SIM-kort byttet. (Før alt dette gikk i tillegg prisen opp, men det er vel bare å forvente i disse tider...)

Svar fra PlussMobil
13.11.2023 10:24

Hei Ain, Dette hørtes virkelig ikke bra ut! Her var det mye som ikke stemte for dere. Kontakt oss med en gang, så hjelper vi dere med problemene. Jeg oppsummerer litt hva jeg tror kan ha skjedd: -Lang oppkoblingstid ved ringing er nok bare at telefonen bruker litt tid på å stille seg inn etter bytte av SIM-kort. Det kan også være at VoLTE /4G-tale ikke er skrudd på - se denne linken for å finne din telefon og hvordan du skrur på VoLTE: https://www.plussmobil.no/innstillinger -Jeg er litt usikker på hva du mener med dårlig dekning - dette er det samme som tidligere, men det kan ha samme årsak som problemet over, at VoLTE ikke er skrudd på. -Når det gjelder 5G så må dette skrus på manuelt ved SIM-bytte, men skal da fungere fint. Ja, vi måtte dessverre øke prisene vår litt, og enkelte abonnementet økte med 20-30 kr. Vi ventet så lenge vi kunne med dette, men jeg forstår at prisøkning ikke er ønskelig. Som sagt, ta kontakt så hjelper vi deg med å løse problemene over! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig gode kundebehandlere

Omtale av  Ole E

Har vert kunde hos Pluss mobil ei god stund nå. Jeg har gjort et noen henvendelser til kundeservice angående mine abbonement og de har hver gang lagt tilrette for meg.

Svar fra PlussMobil
09.11.2023 13:44

Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Kundesupport

Omtale av  Richard B

Svarer ikke når jeg prøver å få kontakt på telefonen... Prøver å nå dem fordi mobildataen min ikke virker...

Svar fra PlussMobil
02.11.2023 23:15

Hei Richard! Det var synd å høre at du ikke fikk tak i oss på telefon, og du var nok litt uheldig at mange andre ringte akkurat da. Vi kan også nåes på chat og epost, så send gjerne en epost til [email protected] så skal vi hjelpe deg med å få i gang mobildataen din. Sannsynligvis er det kun snakk om å legge inn riktige innstillinger på telefonen din. Se denne siden for hvordan du sjekker at innstillingene er korrekte: https://www.plussmobil.no/innstillinger Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 282 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR