Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Bitpro Mobil
1.5
66 verifiserte omtaler
Bitpro Mobil
Bitpro formidler ikke mobilabonnement til sluttbruker. Klikk her for å se omtaler om Bitpro Bredbånd.

Bitpro Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Bitpro Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
66 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Bitpro Mobil trenger minimum 10 omtaler.
3%
Forferdelig
3% anbefaler Bitpro Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 66 omtaler om Bitpro Mobil

FILTRER OMTALER
2
0
0
0
64
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Lureri!

Omtale av  Marita

Gir korte frister og oppgir kun halvparten av egentlige kostnader. Styr unna!!!!

Nyttig (2)

Hold dere unna

Omtale av  Alex A

Hold dere langt unna dem. De selger deg noe de ikke leverer. Du får bruddgebyr, dårlig kundeservice, 24 mnd binding.

Nyttig (6)

Byttet operatør etter hele 26 mnd og fikk likevel bruddgebyr på 3500 kr x2 tlf.nr.

Omtale av  Anders H

De lurte meg til 3 års binding. Vanlig maxtid er 24 mnd. Bruddgebyr på 3500 pr nr!

Nyttig (3)

Elendig kundeservice

Omtale av  Stina T

Lurendreiere som trikser og fikser for å få vri maksimalt med penger ut av kundene sine.

Nyttig (3)

Ligg unna

Omtale av  Beate

Selger "glemte" å informere om bindingstid og at abonnementsprisen var uten mva. Jeg skulle ha tvilling-sim, og det førte til kaos; folk fikk opp et annet telefonnummer enn mitt, meldinger kom ikke frem, eller de tikket inn på natten. Kundeservice er svinedyrt, og folkene som jobber der frekke. Jeg klarte å få opphevet abonnementet, men får stadige regninger og inkassovarsler på et abonnement jeg ikke har.

Nyttig (6)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Har prøvd mange forskjellige leverandører innen mobiltelefoni, men Proximo tar virkelig kaka

Omtale av  Oddbjørn M

Har prøvd mange forskjellige leverandører innen mobiltelefoni, men Proximo tar virkelig kaka. Driver ett lite foretak med 10 ansatte hvorav 4 har firmatelefon. Att ting ikke ble som selger avtalte var nå en ting. Vi ble lovet nett som tilsvarer Telia, men når jeg sto ved siden av en med lik telefon og han hadde Telia som leverandør og bedre dekning så stemmer ikke det med Telia dekning. Vi måtte avslutte forholdet og gikk tilbake til Telia. Fult klar over att vi måtte betale bruddgebyr på 3500 kroner, og som også ligger 500 kroner over andre og i tillegg er + mva. Noe av det refunderte Telia og glad for å komme meg ut av klørne til Proximo så betalte jeg det. Det som topper det hele nå er att de i tillegg kommer å forlanger tilbakebetalt det bruddgebyret som Proximo betalte til Telia når jeg gikk over til dem. Altså først skal de ha for bruddgebyr for 4 telefoner på til sammen 14000,- + mva og så skal de ha tilbakebetalt 12000 i tillegg for bruddgebyret de betalte til Telia ved overgang... Jeg spurte den kvinnelige selgeren spesifikt om hva bruddgebyret var ved ingåelse av avtale med Proximo og fikk bekreftet att det var 3500,- kroner. Men når jeg ønsker å skifte så forlanger de altså 12000,- ekstra for 4 telefoner... Hva jeg kaller slik oppførsel egner seg ikke å skrive på nett.... Hjelp til å spre denne informasjonen. Har heldigvis klart å stoppe 2 kolegaer til å skifte til Proximo etter denne hendelsen, men disse må stoppes

Nyttig (12)

Elendig service, dette er en meget useriøs mobil leverandør! Hold deg unna!

Omtale av  Unni

NextGenTel eller Proximo. Hjelper ikke å bytte navn når produktet er dårlig. Vanskelig å komme ut av når du først er kunde.

Nyttig (6)

Ikke svar ja på sms fra selgere som ringer fra Proximo

Omtale av  Anne S. B

Ikke svar ja på sms fra selgere som ringer fra Proximo. Valdresporten Kro AS har politianmeldt selskapet, og oppfordrer andre til å gjøre det samme. Valdresporten skal også møte Proximo i forliksrådet fordi de krever avbruddsgebyr på abonnement det aldri var meningen å starte. Selger informert ikke om avbruddsgebyret i telefonsamtalen, og Valdresporten Kro AS fikk ikke avtalebetingelsene forklart korrekt. De som har tilsvarende utfordringer med dette selskapet anmodes om å ta kontakt, så vi kan utveksle erfaringer. Det hadde vært interessant å se hvor mange som har blitt lurt.

Nyttig (13)

Styr unna!!

Omtale av  Enrico

Lureri, overfakturering, og veldig veldig vanskelige å si opp avtale.. Jeg skal til forliksrådet og skal ramme dette firma tynge!!

Nyttig (12)

Dårlig kunde pleie

Omtale av  Bård

De holder ikke det de lover, og er ikke flink til og ta vare på kundene. Jeg fikk ei regning som omhandler brutt kontrakt og fikk ei ekstra regning på 3500 kr enda de ikke har betalt noe for den forgje avtalen jeg hadde med et annet mobilabonnement.

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hold dere unna svindlerne Proximo AS

Omtale av  Lene P

Hold dere unna svindlerne Proximo AS!! Mnd prisen dere avtaler kan dere nesten dobble.. Og hvis du da blir missfornøyd fordi mnd prisen ikke er det dere avtaler, joda da mener de at de skal ha 11040,01kr fra deg.. Til tross for ingen bindingstid!!

Nyttig (6)

Svindel - Då eg ville bryte avtalen fekk eg faktura på 10.000 kroner.

Omtale av  Eid

Sluttar meg til det som blir sagt her at dette er svindel. Tilbodet høyrdes bra ut og eg godkjente på sms eg fekk. Oppdaga så med lita skrift at det var eks. mva, slik at det vart dyrare enn det eg hadde. Fekk så beskjed om at eg med enkeltmannsforetak ikkje hadde angrefrist. Då eg ville bryte avtalen fekk eg faktura på 10.000 kroner. Kom omsider fram til kundeservice der eg møtte den verste personene eg har snakka med som næringsdrivande. Var frekk, sleip og kom med truslar. Totalt useriøst. Eg truga med å politianmelde dei om dei ikkje ga seg. Då vart det slutt. Kom meg heldigvis av kroken. Held meg til Telenor heretter som er eit seriøs selskap.

Nyttig (9)

Lureri - Selvstendig næringsdrivende har ikke angrefrist

Omtale av  Andrea

Selvstendig næringsdrivende har ikke angrefrist og du ender opp med to års binding. Ikke nok med det, når bindingstiden er ute, opplyser de (omsider etter mye mas på mail) at oppsigelsestiden er inneværende måned pluss tre måneder.

Nyttig (7)

Ødeleggende selskap

Omtale av  Alexander

Vårt abonnement ble stengt fordi vi ikke hadde betalt inkassoselskapet dem bruker på purring og innkreving. Vi var uenig kravet da vi ikke hadde fått skriftlig purring å ventet med å få saken behandlet da Proximo stengte abonnementet vårt fordi vi skylte et annet firma penger. I tillegg til det avkrever dem oss 400kr for å åpne det på nytt igjen. Svingel, lureri og totalt mangel på kundeservice. Arrogante medarebeidere som lever av lurerikontrakter med liten skrift. Anbefaler alle å styre unna, det er faktisk ikke så billig hos dem som dem skal ha det til!

Nyttig (7)

Selger lurer kunden, gir ikke alle opplysninger. Svindel. Hold deg unna Proximo

Omtale av  Andreas N

Dette er Svindel, lurer kunden. Dårliger avtale en du har idag. Opplyser ikke dette er et bedriftsabonnement, pris pluss mva. 24 mnd bindingstid. Dårligere på alle måter. Hold deg unna Proximo.

Nyttig (7)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forbannet

Omtale av  Jan

Kundeservice nummer ber deg taste en mengde alternativer hvor ingen får deg til kundeservice. Helt ufårståelig hvor alle GB blir av. Etter at jeg fikk beskjed om at inkl data var oppbrukt og hastighet nedsatt til 64mb/s viser app at jeg allerede etter 1 døgn har et overforbruk på 1,88 GB ute annen bruk enn Mail. Ser at ordet svindel, useriøs, styr unna går igjen. Slutter meg til dette. Jeg må prøve en henvendelse til Forbrukerrådet.

Nyttig (7)

Bitpro Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR