Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
Bitpro Mobil
1.5
66 verifiserte omtaler
Bitpro Mobil
Bitpro formidler ikke mobilabonnement til sluttbruker. Klikk her for å se omtaler om Bitpro Bredbånd.

Bitpro Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Bitpro Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
66 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Bitpro Mobil trenger minimum 10 omtaler.
3%
Forferdelig
3% anbefaler Bitpro Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 66 omtaler om Bitpro Mobil

FILTRER OMTALER
2
0
0
0
64
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Forferdelig!

Omtale av  Knut

Kundeoppfølging er nærmest ikke-eksisterende, styr unna!

Nyttig (3)

Styr unna

Omtale av  Tor B

Ble ringt av en overhyggelig selger... Lover null bindingstid og oppsigelse... Informerer heller ikke om at det + moms... Styr unna... USERIØSE..

Nyttig (5)

Slett kundebehandling, kun ute etter penger.

Omtale av  Harald

Ikke inngå avtale med disse folkene, så godt som umulig å komme ut av det igjen De prøver på alle måter å få deg til å betale for brudd på avtale.

Nyttig (4)

Styr unna med god margin!

Omtale av  Rune

Jeg ble nedringt av selger/selgere de hadde tydeligvis funnet ut at jeg skulle starte nytt selskap. Til slutt gave jeg meg over for avtalen hørtes bra nok ut den. Men det ble ikke nevnt noe om bruddgebyr eller binding av avtalen, det kom senere. Jeg har aldri vært ute for noe verre før! Resultat, jeg betalte nettopp nå 14076,29 kroner for bruddgebyr på tre mobilabonnement, har ikke engang fått sim-kort eller tatt de i bruk i hele tatt. Jeg er bare sjokkert hvor sleip forretnings filosofi en bedrift kan ha. Skikkelig sjokkert!!

Nyttig (6)

Et mere useriøst selskap skal en lete lenge etter

Omtale av  Knut R

Et mere useriøst selskap skal en lete lenge etter. Har googlet Proximo, og ser at jeg er en av veldig mange som er svindlet/ lurt. Proximo sender et tilbud som ser «greit ut» får kunden til å svare ja på SMS. Mens det i kontrakten står noe helt annet enn det som er skrevet i tilbudet??? Elendig service med laaaaang behandlingstid, flere uker/ mnd. Styr unna dette selskapet!!!!!

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna

Omtale av  Martin

Finner absolutt ingenting positivt å si om denne leverandøren. Ble lurt inn i en bindingstid av selger. Skjønner nå hvorfor de blir nødt å binde kundene sine da kundeservice er latterlig og ikke eksisterende. Glad jeg snart er kvitt dette.

Nyttig (5)

ITS A TRAP! Dont fall in to it!!

Omtale av  Jeevan G

DONT BOTHER TAKLING TO PHONECT OR PROXIMO SELLERS!! I guess I am the latest fool Phonect have added to their thin customer base. I asked a lot of questions over phone calls and emails, the seller **** ********* seemed to answer them to my satisfaction, I am slowly finding out that all is not well with Phonect terms and conditions. They didnt inform upfront that they will charge 29 kr + mva for sending the monthly phone bill via email or via AvtaleGiro. A lock-in of 24 months means I will pay 870 kr more than what we agreed. They didnt inform upfront that they have the right to increase prices, as long as they communicate such a change 30 days in advance. While the seller convinced me that having a 24 month binding means that I will have price protection in case their prices go up in future! The seller put me in this mess, and has happily gone off on holiday for a month. But not before tricking me into another rubbish contract for home internet via Proximo. My advice to all who have been contacted by proximo or Phonect sellers.. JUST HANG UP. They are experts with convincing that their products are the best and cheapest in the market, and once you say yes to an email proposal with basic details of what you discussed, you are trapped for 2 years, because they are counting on you NOT reading the lengthy terms and conditions link in the same email. Once they send you such a proposal over sms or email, they will start chasing you , creating an urgency so you say "Ja" to that sms and accept all the rubbish conditions of their sale. And Once you do that, they will hold you responsible for any surprise they throw at you , because according to them, you have agreed to their terms!

Nyttig (9)

Lureri

Omtale av  Frisørbedrift

Lover en ting på telefon, og sender annen avtale på mobil for signere JA

Nyttig (6)

Lureri!

Omtale av  Jørgen

Ble oppringt av en "hyggelig" selger som i et svakt øyeblikk solgte meg et abonnement fra dette møkkaselskapet. Det er lureri! 24 måneders bindingstid, 3500 eks. mva. i bruddgebyr...de utgir seg for å selge til private, men utnytter seg av at du har et enkeltmannsforetak registrert på ditt navn. HOLD DEG LANGT UNNA.

Nyttig (4)

Totalt useriøst

Omtale av  Eivind J

De selger bedriftsabonnement til privatpersoner uten å opplyse om at det er det de selger og at det kommer mva i tillegg i prisen. Totalt useriøst. Bruker et salgsfirma Proximosalg som er like useriøst, der switcher samme selger mellom forskjellige oppdragsgivere ved å bytte epost.

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna

Omtale av  Janine

Ble lurt til 24 mnd bindingstid, og nå kommer jeg ikke ut av avtalen. Dårlig oppfølging av kunder

Nyttig (5)

Mobilselskap som lurer deg trill rundt

Omtale av  Martine

Tegnet abonnement hos disse før jeg reiste på ferie til Mexico, og var tydelig på at jeg var redd for uventet stor mobilregning siden det fort blir høye mobilregninger etter noen uker utenfor EU/EØS. Fikk beskjed om at jeg hadde et maksbeløp på 500kr på databruk, etter dette måtte jeg selv kjøpe mer data for å bruke mer. Dermed tillot jeg meg selv å bruke data frem til jeg fikk melding om at jeg hadde nådd maksbeløp. Kommer hjem og får en mobilregning på nærmere 7000kr. Ringer inn og spør hvordan det kan ha skjedd, da jeg skulle ha en grense på 500kr og fikk også melding av selskapet om at grensen var nådd. Svaret dems var «det hender at informasjon om min databruk kommer forsinket til dem fordi jeg er så langt borte, derfor har det løpt litt over». Litt over? 6500kr over? Gruer meg til å prøve å komme meg ut av selskapet.

Nyttig (6)

Ikke bli kunde

Omtale av  Tone

De holder ingenting av hva de lover, og de er utydelige i sin kommunikasjon. Den ene sier noe - neste gang sier den andre noe annet. Få alt skriftlig fra dem! Men aller helst - ikke bli kunde i det hele tatt. Har vært bundet i to år nå - og gleder meg til å kunne avslutte alt som har med dem å gjøre. Hvis vurderingsskalaen gikk til minus - ville de helt klart havnet der.

Nyttig (5)

Kjeltringer

Omtale av  Khurram D

Hold dere langt unna dem. De lurer deg til å bli kunde, selger deg noe de ikke leverer. Du får aldri brudsgebyr som de lover. Jukser i faktura også.

Nyttig (5)

Ble jeg lurt?!

Omtale av  Sam

Jeg fikk Tlf fra Proximo selgeren som hadde greit tilbud om mobilabonnement! Jeg fortalte han at firma ikke er i drift så jeg er ikke interessert i tilbudet hans. Selgeren var hyggelig og sa til meg at han skal registrere mitt og kona sitt nummer på privat person så det går helt fint. Han ba meg svare Ok på SMS som han sendte mens han var på tråden så han fikser det med en gang, og jeg som stolte på firma riktet som het NextGentel før og svarte på hans SMS med en gang. Haka var at han ikke fortalte at jeg må skrive fullmakt senere og flytte nummere til bedrift avtale. Og ikke at det er 24 måneder binding og brudd gebyr på 3000kr. Og ikke at det er start samtale på 0,33kr Etter 2 timer sendte jeg Mail på at jeg ikke vil fortsette i denne avtalen for han sa ingenting om noe gebyrer og binding osv. Nå ble jeg lurt inn som mobilabonnement kunde med mitt og kona sitt nummer med 24 måneder bindingstid, med abonnement som egentlig er dyrere en det jeg har nå! Det har gått mere enn en måned uten svar, Telefonnummeret jeg fikk av han får jeg aldri svar på! Kundeservice svarer ikke på alle mailene, heller ikke på alt jeg skriver men bare på det de kan/liker å svare på. Chaten er håpløst, de legger på mens du skriver til dem! Siden 6/2-2018 og det fortsetter!!

Nyttig (16)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bondefangeri - hold unna!

Omtale av  Jermund F

Jeg flyttet for å få alt på en regning og ble lovet 2 linjer, å beholde nummerert, billigere priser, og ingen binding. Når det kommer til stykket var det binding, 2 linjer greide de ikke, dyrere, og heller ikke alt på en regning. Fiber leverte de til nabobygget, som var nærmeste sentral men over hundre meter unna, så det fikk jeg ikke brukt og jeg måtte betale flere tusen for å komme ut av bindingen der. Nå vil jeg gjerne oppgradere til mere data på mobilen, men da vil de ha 24 mnd binding igjen! Her er det bare å holde seg unna, dette er bondefangeri og nær svindel.

Nyttig (8)

Bitpro Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR