Bitpro Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Disse levere ikke det de skal. I tillegg har de et bruddgebyr på 2000kr. De oppererer med 24 måneders bindingstid. Veldig trege til å svare på henvendelser
Belaster kundene for sine egne feil. Nekter å lytte på tlf - legger på røret. Utrolig arrogante og bare gjentar sine egne løgner. Selger kundeforholdet videre og nekter dermed å ta ansvar for feil de har gjort i løpet av forholdet. Sier bare: du er ikke kunde her lenger, snakk med Unifon. Vi har sikkert brukt hundretalls timer på å ringe de og rette opp i feil de gjør og likevel oppfører de seg som om "vi" er problemet. STYR UNNA! Og hvor er forbrukerombudet???
Har aldri opplevd dårligere service. Ikke godt mottagelse av konstruktiv kritikk.
Har erfaring med bedriftsabonnement. Virket ikke hos meg. Brudd i samtaler. Kunder ringte mitt nummer uten å få kontakt. Elendig på kundeservice. Ved henvendelse så ble telefonsamtale brutt, ikke mulig å få ny kontakt. Skrev da epost - tok over en uke å få svar. Aldri mer Bitpro
Dårlig kundebehandling, snakker mye skitt om andre, måtte betale 3 mnd oppsigelse
Avslutter du et abo, får du allikevel faktura selv etter at porteringen bort fra Bitpro er gjennomført. Useriøst.
Aldri mer Bitpro. Dette gjelder bedrifts avtale som har vært veldig vanskelig for å registrere seg som ny bruker av eksisterende nr. ALDRI ALDRI MER BITPRO
Dette firmaet bør styres unna!! Useriøs selger forteller at telefon medfølger abonnent . Jeg bestiller 2 abonnenter, og signerer elektronisk i god tro. I kontrakten er det selvfølgelig ikke nevnt at telefon skulle følge med i min ip telefoni løsning. Jeg rettet en mail til selskapet der jeg fortalte at jeg følte meg lurt, og ga de mulighet til å rette opp. Det var de ikke interessert i Jeg sa opp mine abonnement, og sitter igjen med en regning på kr 5.000,- + mva.for brutt avtale. Men betaler heller den enn å forholde meg til slike useriøse firmaer 😊
Hold dere unna, det er alt for dårlig dekning. Dem sier dem er bedre en Telenor. Det stemmer ikke. Vil dere ha dårlig mobil nett så bytt til telia. Dårlig kundeservice
Pågående selger som lovte at det skulle bli så billig, men det ble kjempedyrt fordi selgeren ikke ga riktig informasjon. To års bindingstid og dyrt abonement og bruddgebyr som da inngikk i en sum selgeren kom fram til som da ikke funket i praksis. Lureri.
Har for noen år siden tapt flere tusen kroner på abbonnement på 3 - 4 mob. nr. hos Nextegentel. Nå fikk jeg sagt opp det siste. Men tror du ikke de skal har avgift inneværende oppsigelsesmåned + 3 måneder til. De er ikke sanne.
Bra - vel jeg mottar regning. Men dekning varierer... Mobildata detter ut ofte... Bruddgebyr håpløst, og med 2 nummer så blir det dobbelpris. Takk og lov at det bare er ett år igjen av bindingstid. Om jeg vil anbefale Proximo, ja til min verste uvenn ...
Dyrt og dårlig. Bindingstid på to år for hva? "Det er et godt tilbud", sa selgeren, men med moms, som han ikke nevnte, ble det ikke billig. Etter oppsigelsen kom det en faktura på nesten 1000 kr... Tre måneders oppsigelse etter bindingstiden gikk ut.
Svindel. Benytter blodsugere til å kreve inn betaling og hvis du er så uheldig å betale inn feil beløp stenger de alle abonnementene du har og du må legge ut for vanvittige gebyr privat.
Proximo har ikke abonnement for private og pga nedlegging av mitt firma var jeg tvunget til å bytte selskap. Jeg har hvert abonnent i mange år, og har ingen ting å utsette på proximo. Jeg har ingen problemer med å anbefale selskapet videre.
Oppfordrer alle til å lese nøye gjennom avtalen. Husk at det selger sier, ikke er bindene for selskapet. Rått og brutalt bruddgebyr, som varer til siste dag. Faren med å tegne slike avtaler, og man har flere telefon nr. involvert, sitte man i saksa. Dersom en bedrift må redusere eller ansatte slutter, må man også betale bruddgebyret. Ingen forståelse eller smidighet der i gården. Ikke spesielt billig heller, mye endrer seg på 2 år, husk det.