Bitpro Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Belaster kundene for sine egne feil. Nekter å lytte på tlf - legger på røret. Utrolig arrogante og bare gjentar sine egne løgner. Selger kundeforholdet videre og nekter dermed å ta ansvar for feil de har gjort i løpet av forholdet. Sier bare: du er ikke kunde her lenger, snakk med Unifon. Vi har sikkert brukt hundretalls timer på å ringe de og rette opp i feil de gjør og likevel oppfører de seg som om "vi" er problemet. STYR UNNA! Og hvor er forbrukerombudet???
Har aldri opplevd dårligere service. Ikke godt mottagelse av konstruktiv kritikk.
Har erfaring med bedriftsabonnement. Virket ikke hos meg. Brudd i samtaler. Kunder ringte mitt nummer uten å få kontakt. Elendig på kundeservice. Ved henvendelse så ble telefonsamtale brutt, ikke mulig å få ny kontakt. Skrev da epost - tok over en uke å få svar. Aldri mer Bitpro
Dårlig kundebehandling, snakker mye skitt om andre, måtte betale 3 mnd oppsigelse
Avslutter du et abo, får du allikevel faktura selv etter at porteringen bort fra Bitpro er gjennomført. Useriøst.
Aldri mer Bitpro. Dette gjelder bedrifts avtale som har vært veldig vanskelig for å registrere seg som ny bruker av eksisterende nr. ALDRI ALDRI MER BITPRO
Dette firmaet bør styres unna!! Useriøs selger forteller at telefon medfølger abonnent . Jeg bestiller 2 abonnenter, og signerer elektronisk i god tro. I kontrakten er det selvfølgelig ikke nevnt at telefon skulle følge med i min ip telefoni løsning. Jeg rettet en mail til selskapet der jeg fortalte at jeg følte meg lurt, og ga de mulighet til å rette opp. Det var de ikke interessert i Jeg sa opp mine abonnement, og sitter igjen med en regning på kr 5.000,- + mva.for brutt avtale. Men betaler heller den enn å forholde meg til slike useriøse firmaer 😊