Dårlig kundebehandling, snakker mye skitt om andre, måtte betale 3 mnd oppsigelse
Avslutter du et abo, får du allikevel faktura selv etter at porteringen bort fra Bitpro er gjennomført. Useriøst.
Aldri mer Bitpro. Dette gjelder bedrifts avtale som har vært veldig vanskelig for å registrere seg som ny bruker av eksisterende nr. ALDRI ALDRI MER BITPRO
Dette firmaet bør styres unna!! Useriøs selger forteller at telefon medfølger abonnent . Jeg bestiller 2 abonnenter, og signerer elektronisk i god tro. I kontrakten er det selvfølgelig ikke nevnt at telefon skulle følge med i min ip telefoni løsning. Jeg rettet en mail til selskapet der jeg fortalte at jeg følte meg lurt, og ga de mulighet til å rette opp. Det var de ikke interessert i Jeg sa opp mine abonnement, og sitter igjen med en regning på kr 5.000,- + mva.for brutt avtale. Men betaler heller den enn å forholde meg til slike useriøse firmaer 😊
Hold dere unna, det er alt for dårlig dekning. Dem sier dem er bedre en Telenor. Det stemmer ikke. Vil dere ha dårlig mobil nett så bytt til telia. Dårlig kundeservice
Pågående selger som lovte at det skulle bli så billig, men det ble kjempedyrt fordi selgeren ikke ga riktig informasjon. To års bindingstid og dyrt abonement og bruddgebyr som da inngikk i en sum selgeren kom fram til som da ikke funket i praksis. Lureri.
Har for noen år siden tapt flere tusen kroner på abbonnement på 3 - 4 mob. nr. hos Nextegentel. Nå fikk jeg sagt opp det siste. Men tror du ikke de skal har avgift inneværende oppsigelsesmåned + 3 måneder til. De er ikke sanne.