Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SMB Mobil
3.4
466 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

SMB Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
466 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
SMB Mobil er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
56%
Bra
56% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 466 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
201
68
5
10
182
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bedre en forventet!

Omtale av  Ingrid H

Så langt synes jeg SMB Mobil har levert mer en det jeg forventet. Serviceinnstilte folk som leverer det de skal og litt til. Fortsett sånn SMB Mobil!

Svar fra SMB Mobil
29.11.2023 11:45

Hei Ingrid, Tusen takk for de oppmuntrende ordene! Det er fantastisk å høre at du er mer enn fornøyd med tjenestene og servicen du har mottatt fra oss. Vårt team streber etter å ikke bare møte, men overgå kundenes forventninger, og din tilbakemelding er en stor motivasjon for oss. Vi setter stor pris på din støtte og lover å fortsette å levere med samme engasjement og kvalitet. Ikke nøl med å kontakte oss hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Styr unna! Dette er useriøst.

Omtale av  Mads

Rein svindel. Styr unna. Selger lovet fritt bytte og at avtaleperioden kun var prisløfte. Det stemte ikke - 4500kr i bruddgebyr! Videre lovet de at vi kunne beholde våre eksisterende simkort. Det stemte heller ikke! I tillegg sendte de oss feil simkort så bedriften har stått uten mobildekning inflere dager.

Svar fra SMB Mobil
29.11.2023 11:44

Hei Mads, Først og fremst, vi beklager dypt de problemene og misforståelsene du har opplevd med våre tjenester. Din tilfredshet er viktig for oss, og vi tar din tilbakemelding alvorlig. Angående bruddgebyret, er det leit å høre at det var uklarheter rundt avtaleperioden og prisløftet. Vi ønsker å undersøke denne saken nærmere for å forstå hva som har skjedd, og hvordan vi kan rette opp i det. Vennligst kontakt oss på [email protected] med detaljer om din erfaring. Når det gjelder SIM-kortene, beklager vi på det sterkeste for ulempene dette har medført. Feil i SIM-kort leveranser er ikke standard hos oss, og vi forstår frustrasjonen dette kan forårsake, spesielt for en bedrift. Vi vil gjøre vårt beste for å rette opp i dette så raskt som mulig. Vi tar ditt tilfelle seriøst og ønsker å gjøre det rette for å løse disse problemene. Vi ser frem til å høre fra deg og hjelpe deg gjennom denne prosessen. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Pass på ! Styr unna !

Omtale av  Ruth R

Samme opplevelse som de fleste andre her inne, bytta abonnement på alle 4 her i hus, prisene ble oppgitt uten moms og sammenlignet med tidligere abbonement med mva inkludert... måtte svare ja på sms i løpet av samtalen... så gikk 5 på jeg å, leste ikke ordentlig før jeg svarte, var mere opptatt av å høre på hva selger snakket om.. gleder meg til avtalen er utløpt; uaktuelt med bruddgebyr på 4 abbonementer 😨 forsto det sånn at de var underselskap av Telenor...

Svar fra SMB Mobil
29.11.2023 11:43

Hei Ruth, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Først og fremst, det er viktig for oss å presisere at våre selgere aldri skal utgi seg for å være en annen operatør. Dette er et prinsipp vi tar svært alvorlig. Vi vil gjerne se nærmere på din sak for å sikre at alt har gått riktig for seg. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med detaljene, så vi kan undersøke dette. Når det gjelder prising av bedriftsabonnement, oppgis våre priser eksklusiv merverdiavgift. Dette skal være klart kommunisert både under verifisering med selgeren og i den bekreftende SMS-en som sendes ut før avtaleinngåelse. Hvis det har vært noen misforståelser her, er vi her for å rette opp i dem. Vi forstår at bruddgebyr kan være en bekymring, spesielt med flere abonnementer. Vi ønsker å finne en løsning som fungerer for deg og vil gjerne diskutere dette nærmere i en direkte samtale. Vi ser frem til å høre fra deg og håper å kunne forbedre din opplevelse med SMB Mobil. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

God tjeneste til ok pris

Omtale av  Simen

God kundeservice, tjeneste og dekning til en ok pris.

Svar fra SMB Mobil
29.11.2023 11:31

Hei Simen, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår, tjenestene vi tilbyr, og dekningen. Det er også godt å vite at du finner prisene våre akseptable. Vi jobber kontinuerlig for å tilby våre kunder det beste, både i kvalitet og pris. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

abonnementet

Omtale av  John E

Ingen problem med abonnementet, billig og tar godt inn alle steder

Svar fra SMB Mobil
29.11.2023 11:30

Hei John, Takk for den positive tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og at dekningen fungerer utmerket for deg. Vi er glade for at du finner våre priser konkurransedyktige. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Supert!

Omtale av  Tone

Veldig fornøyd! God kundeservice og svært billige priser.

Svar fra SMB Mobil
12.01.2024 14:06

Hei Tone, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og priser! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Forbøyd

Omtale av  Terje N

God dekning (Telenor). Kjempe kundeservice 👌🏻 Alt i alt et godt valg.

Svar fra SMB Mobil
12.01.2024 14:09

Hei Terje N, Tusen takk for den positive omtalen! Det er kjempefint å høre at du er fornøyd med valget av oss som mobiloperatør. Det betyr alt for oss at vi har fornøyde kunder. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe vi kan bistå med! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Ble lurt inn i smb mobil

Omtale av  Georg

Ikke noe å utsette, men fortsatt irritert på selger som lurte meg inn som kunde. Han spurte om jeg var interessert i et bedre tilbud fra Talkmore, som jeg var kunde hos. Trodde da at han ringte fra Talkmore, og då det først da det var for sent og ikke orket å tette på det.

Svar fra SMB Mobil
12.01.2024 14:08

Hei Georg, Tusen takk for din tilbakemelding! Jeg beklager så mye at du føler deg lurt av selger. Slik ønsker vi selvsagt ikke å ha det og det tar vi alvorlig. Jeg er glad du likevel ga oss en sjanse og at du ikke har noe å utsette på avtalen med oss. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom vi kan bistå med noe! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Svindel, styr unna. Ingen som tar Tlf når du prøver å kontakte de

Omtale av  Gro

Svindel, styr unna. Nytter ikke å komme i kontakt med kundeservice, ingen som svarer i tlf. Dette er ikke bare bedrift men privatpersoner også. Jeg har ikke godkjent noe bytte av abonnement, men fått faktura på avtalebrudd, sa ifra 2dager etter at de ringte og sa ifra at vi ikke var interessert, men de bare sender ut div papirer og nytt sim kort

Svar fra SMB Mobil
12.01.2024 14:05

Hei Gro, Takk for din tilbakemelding og beklager sent svar. Jeg håper at saken din er løst, men hvis ikke ønsker jeg at du sender en e-post til [email protected] med informasjon om saken slik at vi kan se på den. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

OBS! SVINDEL FRA TELEFONSELGER - SIER HAN ER FRA TELENOR!

Omtale av  Elsa

Jeg ble oppringt fra en telefonselger som utga seg for å være fra en underavdeling av Telenor Bedrift tidligere denne uken. Han refererte til alle detaljene i mitt nåværende Telenor Bedriftsabonnement, og tilbød meg en bedre/billigere abonnementsavtale enn den jeg hadde i dag. Han opplyste ingen ting om bindingstid, men ga meg en prisgaranti på tre år. Han ba meg så svare "Ja" på en tekstmelding han hadde sendt meg i løpet av samtalen, men ga meg ingen tid til å lese gjennom meldingen først. Jeg syntes dette virket som en litt merkelig fremgangsmåte, men tenkte det var sikkert en ny og mer effektiv måte å gjøre det på, og at jeg selvsagt ville få en email senere, slik jeg alltid får fra Telenor, som ville gi meg god tid til å lese gjennom vilkårene før digital signering av avtalen. Men dengang ei... Rett etter at jeg hadde avsluttet samtalen leste jeg tekstmeldingen, samt fulgte linken til avtalen og fant ut at den allerede var akseptert av meg med "Ja" tekstmeldingen jeg hadde sendt. Og ikke nok med det. Denne selgeren hadde ingen tilknytning til Telenor over hodet, men viste seg å være fra et firma jeg aldri hadde hørt om, nemlig SMB MOBIL. Jeg oppdaget også at det var hele 36 mnd bindingstid (!!!) og at prisen på 119/mnd var pris eks mva (noe han heller ikke hadde opplyst om). Jeg kastet meg rett på telefonen til dem og forsøkte å komme igjennom på linjen utallige ganger, men fikk en feilmelding (pipetone) hver gang før det ble brutt. Jeg sendte så en skriftlig klage med tydelig kansellering av bestillingen (via kundeservice på deres nettside) to timer etter oppringningen fra telefonselgeren. Senere kom jeg også i kontakt med kundesevice på telefon som sendte meg et svar på min skriftlige kansellering. Hennes svar lyder som følger: "Henviser til vår samtale på telefonen. Jeg bekrefter at ordren din er stoppet inntil videre, mens saken undersøkes og behandles hos reklamasjon." Jeg er meget skeptisk til dette svaret, da jeg utvetydig ba om kansellering av abonnementsbestillingen, både muntlig og skriftlig innenfor tre timer etter at "bestillingen" ble inngått. I følge forbrukerrådet har man 14 dagers angrefrist på fjernsalg (salg per telefon/på dør/via internett), så jeg kommer ikke til å akseptere noe annet enn at denne avtalen blir kansellert, og er fullt innstilt på å ta denne saken videre både med forbrukerrådet, advokat og media dersom dette ikke skjer.

Svar fra SMB Mobil
12.01.2024 14:02

Hei Elsa, Takk for at du tar deg tid til å dele din detaljerte erfaring med oss. Vi beklager oppriktig at du har hatt en forvirrende og frustrerende opplevelse med en av våre selgere og prosessen rundt abonnementsavtalen. Det er svært viktig for oss å understreke at våre selgere skal gi fullstendig og tydelig informasjon om våre tjenester, inkludert priser, mva, og eventuell bindingstid. Det du beskriver, høres ikke ut som standard prosedyre hos oss, og vi tar dette svært alvorlig. Jeg regner med og håper at saken din er løst innen nå, men hvis du skulle ha spørsmål eller har ytterligere å tilføye så kan du sende en e-post til [email protected]. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd kunde.

Omtale av  Ingemar

Bra dekning, rimelig pris, kompetent kundestøtte, elektroniske fakturaer

Svar fra SMB Mobil
12.01.2024 13:57

Hei Ingemar, Kjempebra å høre at du er fornøyd med dekningen, prisene og kundestøtten vår, og at du liker de elektroniske fakturaene. Takk for at du ga oss tilbakemelding! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Svindel og lureri

Omtale av  Andreas

Ble oppringt da de prøvde å lure meg til å tro at dette var det samme som Telenor. Ringte og spurte om jeg bare ville ha lavere pris på Telenor abonnementet mitt og prøvde gjentatte ganger å få det til å høres ut som en slags Telenor SMN. De la på tvert da jeg sa begynte å si at jeg skjønte hva de prøvde på. Skamløst.

Svar fra SMB Mobil
12.01.2024 13:56

Hei Andreas, Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen og jeg beklager sen tilbakemelding på din omtale. Vi beklager sterkt at du har hatt en negativ opplevelse med en av våre salgssamtaler. Det du beskriver er ikke i tråd med våre retningslinjer eller den måten vi ønsker å representere vår bedrift på. Vi skal aldri gi inntrykk av å være en annen operatør, og vi tar dine anklager om misforståelser og villedende kommunikasjon svært alvorlig. Hvis det ikke allerede er gjort, kan du sende meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken slik at vi kan undersøke den nærmere? Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Seriøs

Omtale av  Kristian T

Mindre operatør som bryr seg om kundene sine. Anbefales.

Svar fra SMB Mobil
12.01.2024 13:54

Hei Kristian, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er kjempebra å høre at du føler at vi bryr oss om kundene våre – det er akkurat det vi gjør! Din anbefaling betyr mye for oss, og vi er takknemlige for at du setter pris på innsatsen vi legger i å gi våre kunder den beste servicen. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Lureri

Omtale av  Johnny H

Fikk tilbud fra smb mobil med 0 mnd bindingstid hadde det noen mnd men det passet ikke for meg. Gikk over til annet selskap da var det plutselig 3 mnd oppsigelse. Styr unna.

Svar fra SMB Mobil
12.01.2024 13:48

Hei Johnny, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager hvis det har vært noen forvirring omkring oppsigelsestiden for ditt abonnement hos SMB Mobil. Som en del av våre vilkår, har vi en standard oppsigelsestid på 3 måneder. Dette er ikke det samme som avtaletid/bindingstid. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Verdt pengene!

Omtale av  Ayad

God kundeservice, pris og dekning. Lett å justere på datapakkene

Svar fra SMB Mobil
12.01.2024 13:54

Hei Ayad, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår, prisingen og dekningen. Vi er også glade for å vite at du finner det enkelt å justere datapakkene dine. Det er viktig for oss at våre kunder har en god opplevelse med våre tjenester, og din tilbakemelding hjelper oss å vite at vi er på rett spor. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra mobil abonnement

Omtale av  Magnus H

Veldig fornøyd med å bruke smb mobil. Billig og bra.

Svar fra SMB Mobil
12.01.2024 13:52

Hei Magnus, Takk for at du delte din opplevelse! Det er kjempeflott å høre at du er fornøyd med SMB Mobil og synes våre priser er både gode og rimelige. Vi jobber alltid for å gi våre kunder den beste verdien, så tilbakemeldinger som din er virkelig oppmuntrende for oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR