Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SMB Mobil
3.0
382 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
382 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#13
Middels
SMB Mobil er rangert
#13 av 22 mobilselskaper
48%
Middels
48% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 382 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
153
37
3
10
179
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 382 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kan anbefales

Omtale av  Håkon

Bruker SMB i vår bedrift. God kundeservice og gode priser

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:00

Hei Håkon, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med kundeservicen og prisene våre. Vi jobber kontinuerlig for å tilby det beste for våre kunder, og din tilbakemelding er svært motiverende. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Frekke svindlere på salg 2

Omtale av  Anne

Jeg leser anmeldelser om dette mobilselskapet og oppdager nøyaktig samme historie om jeg ble utsatt for selv i dag. Selgeren ringte min mann på jobb og ville overtale ham til å tegne nye mobilab. Min mann ba selger ringe meg, som er eier av abo. Jeg svarte at jeg ikke hadde tid, og ønsket å diskutere det med min mann først. Senere oppdaget jeg at han hadde ringt tilbake til mannen min, løyet og sagt at jeg hadde godtatt avtalen!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:58

Hei Anne, Takk for at du deler denne situasjonen med oss. Jeg er virkelig lei meg for å høre om din opplevelse med vår selger. Dette er absolutt ikke i tråd med våre retningslinjer for kundekommunikasjon, og vi tar dette svært alvorlig. Vi setter pris på åpen og ærlig kommunikasjon, og det som skjedde i ditt tilfelle er uakseptabelt. Jeg ønsker å forsikre meg om at vi undersøker denne saken grundig og tar de nødvendige skritt for å rette opp i og forhindre at lignende situasjoner skjer i fremtiden. Kan du sende meg noen flere detaljer om samtalen og selgeren til [email protected]? Igjen, jeg beklager dypt ulempene dette har forårsaket. Mvh, Birgitte SMB Mobil

styr unna

Omtale av  Elle

I dag ble oppringt an en av deres selger, skulle gi meg tilbud på 2 stk bedrift abonnent, hørtes greit ut at. greid å nesten lure meg inn avtale med 3 årsbinding uten å neven det i hele tatt. styr unna

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:56

Hei Elle, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager at du følte deg misledet under samtalen med en av våre selgere. Det er viktig for oss at all informasjon om våre abonnementer, inkludert bindingstid, blir klart og tydelig kommunisert til våre kunder før en avtale inngås. Vi tar dette alvorlig og ønsker å undersøke hva som gikk galt i din situasjon. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med detaljer om samtalen og hvem du snakket med? Mvh, Birgitte SMB Mobil

Styr unna, ren svindel!!!

Omtale av  Line

Styr unna!!! Masse svindel! Sitter med regning på nesten 1400,- når jeg skulle få 379,- per mnd, etter Telenor-bindingen var gått ut. De sier hele tiden de skal ordne opp, men så må jeg plutselig vente fordi "sjefen har hjemmekontor" eller, " Skal ta det rett etter morgenmøtet med sjefen", men så, når jeg spør hvorfor jeg ikke hører noe: "Sjefen er opptatt med noe annet", eller "Ja vi skal ordne opp, men hovedkontoret skulle ordne det, de skulle ringe deg med en gang". Hører ingenting. Alle leker at de er kjempe-overrasket over at jeg har fått feil faktura, men samme faktura kommer igjen, enda de har hatt en måned på seg til å ordne det. Så sender de mail og sier; "Da skjønte jeg at kollegaen min har ordnet opp i det". Eh nei. Og saken er enda ikke ordnet mens jeg skriver. Jeg har sendt de klageskjema fra Forbrukerrådet nå. Jeg angrer DYPT på at jeg bytta fra Telenor!!!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:54

Hei Line, Takk for at du deler din erfaring med oss, og jeg beklager dypt de utfordringene du har møtt med vår fakturering og kundeservice. Dette er ikke standarden vi streber etter hos SMB Mobil. Det er klart at vi ikke har håndtert din sak så effektivt som du fortjener. For å bedre forstå og løse dette, vil jeg vite om du har vært i direkte kontakt med selgeren som håndterte ditt abonnement, eller om din kommunikasjon har vært gjennom vårt kundesenter. Dette vil hjelpe oss i å identifisere hvor kommunikasjonsbruddet har oppstått. Kan du sende meg en e-post direkte til [email protected] med detaljer om din sak og de spesifikke hendelsene? Igjen, jeg beklager de ulempene dette har medført og setter pris på din tålmodighet mens vi jobber med å ordne opp. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Lovlig, men 100% svindel!

Omtale av  Bjørn T

Dette er ren svindel. De går etter enkeltpersonsforetak og har en bindingstid på 3 år. Bryter man bindingstiden vil det bli fakturert et gebyr på 4500kr per abonnement (hvert fall i skrivende stund) - står under punkt "4.4 Bruddgebyr og dekning av kostnader". De har billige abonnementer, men etter et dykk i priser og vilkår, ser det ut som det vil bli masse ekstrakostnader for alt mulig rart hvis man ikke har stålkontroll på mobilbruken. STYR UNNA!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:51

Hei Bjørn, Takk for at du deler din oppfatning, og jeg beklager at du føler deg misfornøyd med våre tjenester. Jeg ønsker å presisere at våre abonnementer med bindingstid er designet for å tilby lavere priser i bytte mot en lengre forpliktelse, noe som er vanlig praksis i bransjen. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du ønsker å diskutere din sak. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Konkurransedyktige. Anbefales !

Omtale av  Christian B

Etter en telefonsamtale fikk jeg, ny kunde, justert abonnementet tilsvarende mitt behov. Positive reaksjon fra Kundeservice, bra.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:48

Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med tilpasningen av abonnementet ditt og opplevelsen med vår kundeservice. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din positive erfaring. Ikke nøl med å kontakte oss igjen om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Mangelfull info, lureri

Omtale av  Liv

Nekter å gå tilbake på kontrakt selv om jeg ikke fikk korrekt info, men svært mangelfull.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:45

Hei Liv, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du føler du ikke mottok tilstrekkelig informasjon da du inngikk din kontrakt. Dersom din sak ikke er løst kan du sende meg en e-post på [email protected] med detaljer om din opplevelse? Slik kan vi undersøke saken nærmere og finne en passende løsning sammen. Mvh, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 382 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR