SMB Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Godt abbonement med solid mengde data, til ein fin pris. Fornøyd!
Hei Reidar. Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både data og pris. Det er viktig for oss at kundene våres får dataen de trenger til god pris. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Svindel Svindel Svindel! Selger som var så utydelig på hvor han ringte fra, så vi trodde det var bedriftavdelingen til TalkMore, og han lot oss tro det. Skulle gi oss gratismåneder, gavekort og store datapakker, til samme pris som vi hadde, han "glemte" å opplyse om at mva kom i tillegg. Spurte rett ut om det var bindingstid eller norn små skrift - neida ingenting - kunne til og med bare ta de gratismånedene, for så å gå tilbake igjen... Sms måtte svares på mens vi snakka... Selger fra annet selskap opplyste oss om at dette absolutt ikke er lov! Når selger sender ut sms skal han avslutte samtalen, slik at evt. kunde skal få lest sms'n i fred, før han svarer! Denne andre selgeren sa og at det andre punktet selgere er pålagt, er å ta opp, og lese alle punkter i avtalen, priser med og uten mva, bindingstid, og goder, for så å få en muntlig bekreftelse om forståelig fra kunden. Kun deler av dette leste de opp til oss. Det værste i vår sak, var at de skulle selge til min mann, som har firma, men det er jeg som er juridisk eier. Jeg har ikke mottatt noe som helst, og ikke signert noe, likevel greide de å ta numrene mine å legge de til eksportering ... Vi prøvde å ringe og maile på at vi ikke vil ha noe med de å gjøre, men sim-kortene kom sabla fort, mail besvart med at de kan avslutte, og sende faktura på bruddgebyr... 5 abonnementet, inkl mva = 28.000...! Blir sak hos forbrukerrådet her! Skulle nesten gått flere sammen om det, for jeg ser jo at vi ikke er alene.. Telenor og Telia bla. har hatt krisemøter, for hvordan deres selgere skal oppføre seg, fordi de har hørt, og fått mye tilbakemeldinger om disse svindel-selgerne
Hei Bjørg, Jeg beklager at du har hatt en slik opplevelse. Det er viktig for oss at all informasjon om pris, bindingstid og vilkår oppgis tydelig før avtale inngås, og våre selgere skal aldri gi inntrykk av at de ringer fra en annen operatør. Dette er noe vi tar svært alvorlig. Når det gjelder informasjon om pris, så oppgis pris eks. mva. i SMS-bekreftelsen, da dette gjelder bedriftsabonnement. Jeg beklager hvis dette ikke har vært tydelig nok under samtalen med selger. Selgere skal heller ikke presse kunder til å akseptere en avtale uten tid til å lese gjennom SMSen. Jeg forstår at situasjonen oppleves frustrerende, og jeg ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med meg på [email protected] med en liten oppsummering av saken, slik at jeg kan se på hva som har skjedd her. Mvh, Alise SMB MOBIL
God service og bra priser men bindingstiden er for lang.
Hei Kai, Takk for tilbakemeldingen! Det er fint å høre at du er fornøyd med service og priser. Når det gjelder bindingstiden, sikrer den også prisgaranti, slik at prisen ikke øker i avtaleperioden. Mvh, Alise, SMB Mobil
Funker bra! God dekning og oversiktlig faktura. God kundeservice dersom det skulle være noe man lurer på.
Hei Espen, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen, fakturaen og kundeservicen. Mvh, Alise, SMB Mobil
Tjenesten fungerer som forventet. eFaktura bør tilbys
Hei Knut, Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at tjenesten fungerer som forventet. Jeg tar med meg innspillet ditt om eFaktura videre. Mvh, Alise, SMB Mobil
Fornøyd med SMB mobil, passer bra til mine barn og dere krav.
Hei Vidar, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at SMB Mobil passer godt for dere og dekker behovene deres. Mvh, Alise, SMB Mobil
Stabil god dekning både på telefon og bredbånd …..
Hei Torgno, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med dekningen både på telefon og bredbånd. Mvh, Alise, SMB Mobil