Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
SMB Mobil
3.8
853 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
853 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
SMB Mobil er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
68%
Bra
68% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 853 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
412
174
19
12
236
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 853 verifiserte omtaler på Bytt.no

Eksemplarisk service

Omtale av  Per H

Byttet gikk smertefritt, var enkelt , greit og fikk suveren service. Kan anbefales på det sterkeste.

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 11:13

Hei Per H, Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på at du deler din positive opplevelse med oss. Det er gledelig å høre at byttet gikk smertefritt og at du er fornøyd med vår service. Takk for at du valgte SMB Mobil! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Jeg er veldig tilfreds med SMB Mobil

Omtale av  Celine

Min erfaring er at jeg ble anbefalt å bytte til SMB Mobil av en venn som var fornøyd. Jeg angrer ikke, vært fornøyd fra første stund

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 11:26

Hei Celine, Så flott å høre at anbefalingen fra din venn førte deg til oss og at du har vært fornøyd fra første stund. Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal fortsette å jobbe for at du forblir fornøyd. Takk for at du valgte SMB Mobil! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

God service, jeg er veldig fornøyd

Omtale av  Ann C

Opplever god og profesjonell service. Veldig fornøyd med pris.

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 11:25

Hei Ann C, Tusen takk for de hyggelige ordene! Vi jobber kontinuerlig for å tilby både god service og konkurransedyktige priser, så det er flott å høre at du er fornøyd med begge deler. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Lureri i avtalen, og de har ikke full telenor-dekning

Omtale av  Vetle

Etter å ha lest flere dårlige omtaler – ble jeg likevel overbevist av deres selger at dette skyldtes deres tidligere selgerselskap, som de nå jobbet med å rett opp i. DE HAR IKKE BLITT BEDRE – unngå de for alt det er verdt! På hytta der jeg ikke har hatt dekning i det hele tatt, der andre med telenor-abonnement har hatt 4G. Da jeg har delvis hjemmekontor der – ble jeg nødt til å bytte abonnement kjapt. Jeg ble lovt ingen oppsigelsetid, som selgeren hendig nok ikke spesifiserte i avtalemail og de krever nå betaling i tre ekstra måneder. Hold dere unna!

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 11:24

Hei Vetle, Takk for din henvendelse. Vedrørende dekning, så benytter vi oss av Telenor sitt nett og dersom du opplever problemer med dekningen ønsker vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet. Vi har en standard oppsigelsestid på 3 måneder, som er forskjellig fra avtaletid (ofte kalt bindingstid). Dersom du er lovet at du ikke skal ha noe oppsigelsestid ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected] slik at vi får tatt en gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Løgn og lureri

Omtale av  Bk

Ble solgt bedrifts abonnement med 36mnd binding uten min viten. De sa det ikke var binding, spurte flere ganger. Når det skulle skiftes abonnement kom d faktura på 5800 kr pr abonnement... Nekter på at de ikke har sagt noe om at det ikke var bindingstid, og har nå brukt 6 mnd på å klare å si opp alle abonnementer. Bare løgn og lureri. Styr unna

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 09:46

Hei BK, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Det er viktig for oss at våre kunder har all nødvendig informasjon før de inngår en avtale. Som en del av vår standard prosedyre sender vi en SMS til alle våre kunder før avtaleinngåelsen. Denne SMS-en inneholder informasjon om avtaletid, priser ekskl. mva, samt en link til våre komplette vilkår. I tillegg opplyser vi også om disse detaljene i verifiseringen med selger mot slutten av samtalen. Vi beklager hvis dette ikke har blitt kommunisert tydelig nok til deg, og vi vil gjerne se nærmere på saken din. Vennligst send en e-post til [email protected] med mer detaljert informasjon, slik at vi kan hjelpe til med en løsning. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Unngår å informere om 3mnd bindingstid

Omtale av  Rasmus

Jeg byttet abo for noe jeg vistse ville bli en kort periode, siden jeg skulle bytte jobb. Jeg be tydelig om at jeg ikke var interessert om det var noe bindingstid. Dette sa selgeren var greit, men "glemte" å informere om 3 mnd oppsigelsestid. I praksis er jo dette akkurat det samme, så jeg mener de lurer forbrukerne, og henviser til "det står i avtaleteksten"

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 09:43

Hei Rasmus, Takk for tilbakemeldingen din. Avtaletid/bindingstid og oppsigelsestid er ikke det samme. Oppsigelsestiden på 3 måneder er en standard praksis i bransjen, men det er viktig for oss at kundene våre er godt informert om alle vilkår før de inngår en avtale. I forkant av avtaleinngåelse sendes det en SMS med link til våre vilkår. Men jeg forstår at oppsigelsestiden var en overraskelse for deg, spesielt siden du uttrykte ønske om et kortvarig abonnement. Hvis du har ytterligere spørsmål eller trenger mer informasjon, vennligst send meg en e-post på [email protected]. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Profesjonelle

Omtale av  Halvor

En feil ble ryddet opp raskt og effektivt. Feilen kunne vært unngått, men oppklaringen var profesjonell.

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 09:32

Hei Halvor, Takk for din positive tilbakemelding! Det er uheldig at en feil oppstod, men jeg er veldig fornøyd med å høre at vi klarte å rydde opp i den på en rask og profesjonell måte. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester for å sørge for at kundene våre har en så god opplevelse som mulig. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 853 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR