Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SMB Mobil
3.0
382 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
382 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#13
Middels
SMB Mobil er rangert
#13 av 22 mobilselskaper
48%
Middels
48% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 382 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
153
37
3
10
179
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 382 verifiserte omtaler på Bytt.no

Supert

Omtale av  Mari

Supert, funker bra. God dekning og gode priser. Ingen trøbbel

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:26

Hei Mari, Takk for super tilbakemelding! Det gjør oss veldig glade å høre at alt fungerer bra for deg, og at du er fornøyd med dekningen og prisene våre. At du ikke har opplevd noen trøbbel, er akkurat slik vi ønsker det skal være for alle våre kunder. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Flott levert

Omtale av  Tor S

Rimelig og godt levert uten problemer. Kan trygt anbefales videre.

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:25

Hei Tor S, Takk for den flotte omtalen! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med våre tjenester og finner dem rimelige og problemfrie. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi er takknemlige for at du deler din positive erfaring med andre. Vi ser frem til å fortsette å levere den kvaliteten du forventer. Takk for at du stoler på oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Meget bra

Omtale av  Tom H

Jeg er veldig fornøyd og det tar ikke lang tid og få svar når man ringer

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:26

Hei Tom H, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår service og at du raskt får svar når du tar kontakt med oss. Å tilby rask og effektiv kundeservice er noe vi virkelig verdsetter og jobber hardt for å opprettholde. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Alt ok

Omtale av  Tor K

Fungerer utmerket, god service og alt fremkommer som avtalt.

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:24

Hei Tor K, Det er fantastisk å høre at alt fungerer utmerket for deg, og at du er fornøyd med servicen vår samt at alt går som avtalt. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og er glade for at du har en positiv opplevelse med oss. Takk for at du deler, og takk for at du er kunde hos oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Veldig bra

Omtale av  Turi

Jeg er veldig fornøyd og de ringer meg og følger opp

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:23

Hei Turi, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår service, og at vår oppfølging over telefon har vært til hjelp for deg. Å høre at våre kunder setter pris på den personlige oppfølgingen de får, motiverer oss til å fortsette med dette arbeidet. Vi ser frem til å fortsette å støtte deg i tiden som kommer. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Et useriøst mobilselskap

Omtale av  Alex W

Inngikk avtale da jeg ble garantert full Telenordekning (4 "stolper på bobiltelefonen mot de 2 som jeg allerede hadde). Ble også lovet at jeg kunne kansellere abonnementet dersom SMB ikke klarte å innfri sitt løfte. Ingen av disse to løftene ble innfridd! Jeg ble gjort oppmerksom på at avtalen vi inngikk, ble tatt opp på bånd og jeg forsikret meg derfor om at ovennevnte løfter ble gjentatt under opptaket. I ettertid ba jeg om kopi av opptaket. Hva tror du at svaret lød? Jo, "det ble slettet straks etter at du hadde akseptert tilbudet". Dersom dette stemmer, sliter jeg med å forstå opptakets hensikt. I mitt enfold trodde jeg at dette var en dokumentasjon som skulle ivareta begge parters rettsikkerhet. I dag er jeg overbevist om at opptaket fortsatt finnes, at SMB er kjent med innholdet og at man derfor ikke ønsker å gjøre det tilgjengelig for meg. Nå har jeg sendt diverse e-poster om abonnementet til firmaet, men får ingen svar. Lurer på hvor seriøsiteten og profesjonaliteten har blitt av? - Jeg vet i hvert fall at man ikke finner den hos SMB.

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:22

Hei Alex W, Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse med oss. Det er veldig viktig for oss å høre om slike situasjoner, slik at vi kan jobbe med forbedringer. Selv om vi etter policy sletter opptak i tråd med GDPR-regelverket for personvern, tar vi din bekymring seriøst. Det er viktig for oss å oppklare eventuelle misforståelser og sørge for at du får den oppfølgingen du trenger. Jeg vil gjerne sørge for at saken din blir sett på igjen. Kan du sende oss en ny e-post til [email protected] med referanse til denne samtalen? Slik kan vi sikre at din henvendelse blir prioritert og behandlet raskt. Din tilfredshet og tillit er viktig for oss, og vi ønsker å vise deg den profesjonaliteten du forventer og fortjener. Mvh, Birgitte SMB Mobil

SMB MOBIL ER SVINDLERE!

Omtale av  Jan

Som så mange andre her ble også jeg lurt av selger som utga seg å være fra min leverandør Talkmore. Den muntlige avtalen som jeg ble lurt til å svare ja på i en sms uten at jeg hadde fått noe tilsendt var noe helt annet enn det jeg fikk tilsendt to uker senere. Jeg ga klar beskjed til selger at dette ikke var det jeg ble tilbudt og at jeg ville kansellere avtalen. Dette ble gjort i sms dialog med selger. Han har ikke kansellert eller sagt opp avtalen og de sender meg nå faktura for abonnement selv om jeg aldri har brukt simkortet deres. Heldigvis klarte jeg å få avtale uten bindingstid, men må altså betale faktura for 3 måneder uten å benytte tjenesten. STYR UNNA DISSE SVINDLERNE!

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:20

Hei Jan, Takk for at du deler din opplevelse. Vi tar dette på alvor og det er viktig for oss at all kommunikasjon fra våre selgere er korrekt og tydelig. Det du beskriver, med misforståelser rundt avtalen og oppfølging, er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve tjenestene våre. Vi ønsker alltid at våre kunder tar kontakt med vår kundeservice og ikke direkte med selger. Siden du har vært i kontakt med selger og ikke fått avtalen kansellert som ønsket, ber vi deg sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om saken. Vi vil se nærmere på dialogen du hadde med selgeren og fakturasituasjonen din. Mvh, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 382 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR