Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyktig og sympatiske kundebehandler, jeg er veldig fornøyd.
Hei Anna, Tusen takk for din omtale! Fantastisk å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi tar med oss denne fine tilbakemeldingen videre! Ønsker deg en riktig god dag, hilsen Marcus
Vi har 8 tlf abb hos Talkmore. Overgang fra tidligere operatør gikk knirkefritt. Ringte kundetjenester i dag og fikk en hyggelig kar som kvikt skjønte problemet. Nå blir det ingen mer flytting hvis Talkmore fortsetter med Telenor nett.
Hei Ole, Dette var utrolig gøy å lese! Supert å se at dere er fornøyde med å bytte over til oss med så mange abonnement. Også veldig fint å lese at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Jeg er så fornøyd med Talkmore mobil abonnement! Rimelig, og har du utfordringer kan jeg ringe til saksbehandlere dom hjelper masse til for å løse eventuelle floker! Også reklamene da 😉
Hei Grethe, Utrolig fint å se at du er fornøyd med Talkmore og vår kundeservice. Dette tar vi med oss videre. Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale! Ønsker deg en riktig god dag, hilsen Marcus
Ringte for og få hjelp fikk det pluss mer blid som en sol takk 😊
Hei Steinar, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
En eldre dame hadde fått en helt feil faktura. Feilen raskt rettet opp av en veldig hyggelig person hos Talkmore. Glimrende jobb!
Hei Kåre, Supert å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter! Tusen takk for din tilbakemelding og omtale, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Dette gjekk ikke bra. Telefonen ble kuttet fra Telenor i går og det har ikke dukket opp nytt sim kort fra Talkmore. Jeg ringte dere og dere lovte å sende som kort umiddelbart m. Håper det kommer. Han er uten telefon nå. Det gjelder Kittil Ø.
Hei Arne! Dette hørtes jo absolutt ikke bra ut. Dersom det er bestilt et abonnement og SIM-kortet ikke har kommet i tide må jeg bare beklage. Kunne du sendt meg nummeret det gjelder til [email protected], så skal jeg gjøre alt jeg kan for å hjelpe. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
SIM-kort til min datter ble borte i Posten, men vi fikk vite at nytt kort kunne hentes på Narvesen God veiledning ved oppkobling Mvh Ole
Hei Ole! Supert å se at vi fikk ordnet nytt SIM-kort til deg! I Talkmore jobber vi alltid for å kunne tilby våre kunder god og effektiv kundeservice. Det er virkelig godt at dette gjenspeiler seg hos deg. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus