Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid fornøyd med talkmore og deres kundeservice!
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Med vennlig hilsen, Halima
Jeg bestilte familie abonnement for 3. Samme dag jeg bestilte, fant jeg ut at jeg bommet skikkelig . En av våres mobilabonnement hjemme har bindingstid i ett år. Måtte ringe talkmore dagen etter for å si opp avtale. Jeg har snakket med en som var veldig hyggelig og har forstått godt hva det gjald om hvorfor måtte jeg sagt opp det jeg har bestilt. Jeg kommer tilbake i talkmore når bindingstiden er over🙂🙂🙂
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Vi ser frem til å ha deg som kunde, ta gjerne kontakt med kundeservice for gode tilbud etter at bindingstiden er over. Med vennlig hilsen, Halima
Talkmore tilbyr også et enkelt abonnement, akkurat slik jeg trenger det !
Hei Mihaela, Dette er jo bare helt nydelig å høre! Jeg er glad du er fornøyd som kunde hos oss og for at vi kan tilby tjenester som passer for deg. Vi setter stor pris på omtaler som dette. Ha en fantastisk dag, hilsen Julia.
Håper alle kan bli like bra som (anonymisert navn) 😊🌟🌟🌟🌟🌟🎊
Hei Jim, Dette var utrolig gøy å høre! Jeg er glad du fikk god hjelp av kundebehandleren vår. Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Jeg har hatt mange forskjellige telefon selskap , men jeg føler at ingen behandler oss så bra som dere. . God service og hyggelige arbeidere . Og jeg blir forstått . Og blir også tilbudt tilbud som passer mitt abonemang . Takk
Hei Einar! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Med vennlig hilsen, Halima
Han jeg pratet med var veldig hyggelig, flink i jobben sin.
Hei Kayla! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. :-) Med vennlig hilsen Halima
Vi så frem til å bytte til Talkmore, som har en veldig attraktiv prispakke for familier. Du kjøper en viss mengde GB pr måned, og kan fordele dette fleksibelt mellom familiemedlemmer. Men vær nøye når du evt bytter til Talkmore, for de har en del rusk i sitt tekniske maskineri. Kundeservice, derimot, er helt glimrende fine folk og gir kyndig hjelp raskt. Her er hva du må passe på: 1. Pass på at porteringstidspunktet er i slutten av faktureringsperioden for ditt nåværende abonnement. Ellers taper du det du betalte til forrige mobiloperatør, og ikke brukte 2. Vær veldig nøye med når selve porteringen (når du bytter) skal skje. Talkmore satte automatisk opp byttet til 05:00 på en mandag. Velg heller en kveld midt i uken, så rekker du å bytte sim-kort og aktivere i ro og mak 3. Talkmore aktiverer ikke datafordelingen automatisk. Det må hovedbrukeren gå inn i systemet deres og gjøre. Gjør du ikke dette, går familiemedlemmene dine tomme for data kort tid etter at abonnementet er åpnet for bruk. Kundeservice har vært hjelpsomme og hyggelige, men jeg har alt byttet tilbake til Telenor.
Hei Fredrik, Det er synd å høre at du ikke var fornøyd kunde hos oss og med våre systemer. Vi ønsker alltid å forbedre oss så vi setter stor pris på omtalen din. Om du ønsker å få en nærmere forklaring på hva som har skjedd hjelper jeg deg gjerne med dette. Du kan sende meg en e-post på [email protected]. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med kundeservicen vår. Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.