Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble ringt opp av en selger fra Talkmore i dag. Han mente at jeg var én av 29 finalister i en konkurranse om mat, verdi 5000,-. Samtidig bekreftet han min identitet med en adresse jeg hadde i 2012. Jeg konfronterte han med dette, og da prøvde han stadig å bytte tema. Han henviste hele tiden til Talkmore og hvor seriøse de er, mens jeg spurte om bevis for at denne konkurransen eksisterer. Har fått liknende samtaler fra Tinde energi før hvor jeg ble svindlet, så jeg gjenkjente raskt taktikken. Veldig kjedelig for Telenor at selgeren reklamerer for at de er en del av dem, da dette er utrolig dårlig markedsføring. Håper også at Talkmore tar tak i dette, og ikke lar det passere for egen vinning.
Hei Jasmine! Vi har ikke kjennskap til en slik konkurranse og her vil vi starte med å beklage på det sterkeste. Dette må vi få sjekket opp nærmere og passe på at riktig informasjon blir gitt ut. Kunne du sendt oss ditt telefonnummer og telefonnnummeret du ble ringt i fra til [email protected]? Det hadde vi satt utrolig stor pris på da dette må tas opp med en gang! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jakob.
Etter å meldt behov for hjelp i forbindelse med spørsmål rundt mobilt bredbånd må jeg si det var en positiv opplevelse å snakke med damen på kundeservice. Hun lyttet viste forståelse, var tålmodig løsningsorienter kom med forslag til løsning og var grundig.
Heisann Bjørn! Dette var en fryd å lese og fantastisk at du fikk hjelp med spørsmålene du hadde angående mobilt bredbånd :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor på pris på! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jakob.
Fikk hjelpen jeg trengte. de lyttet og var veldig flink.
Heisann Zeyd! Vi ønsker alltid å lytte godt for å kunne gi den beste servicen til våre kunder. Det er virkelig godt å høre at du fikk hjelpen du trengte når du var i kontakt med oss :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Kjempe fornøyd og måten de ordna abonnementet mitt på. Nå kan jeg ha mobildata på hele tiden😊
Heisann Anita! Det er ikke mye som er bedre enn flotte tilbakemeldinger fra fornøyde kunder :-) Det at du fikk ordnet abonnementet og nå kan bruke mobildata hele tiden er jo bare helt gull! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Rask respons fikk ordnet det jeg skulle. Ønsker og utfordre Talkmore på pris, dere er dyrere enn flere aktører, litt synd da Talkmore produktet er bra, men jeg blir😄
Heisann Frode! Det er godt å høre at du fikk rask respons og fikk ordnet det du tok kontakt for! VI tilbyr mange forskjellige fordeler til våre kunder som Full Telenor-dekning, Trumf og norwegian, 1000kr rabatt på mobil, verving og mye mer. Hvis vi skulle vært billigst på markedet kunne vi ikke tilbudt slike flotte fordeler, men jeg skal absolutt få tatt med innspillet videre :-) Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Jakob.
Super service og veldig god positiv hjelp. Hun svarte enkelt og veldig greit på alt jeg lurte på 😊
Heisann Tove! Dette var jo bare helt topp! Så flott å se at du fikk god hjelp av kundebehandleren du var i kontakt med oss. Vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen :-) Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Petter.
Svarer raskt på henvendelser, løsningsorienterte og hyggelige. Løste mine problemer på en rask og god måte.
Heisann Svein! Det skal mye til for å få det bedre en dette! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Så godt å se at du fikk løst problemene når du var i kontakt med oss. :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.