Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Talkmore er et selskap som utelukkende bryr seg om kundene og som bruker av talkmore har jeg brukt flere selskaper tidligere men aldri vert så fornøyd talkmore bryr seg om brukere i motsetning til andre selskaper.
Hei Håkon, Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en nydelig jul, hilsen Julia.
Rask, vennlig og kunnskapsrik kundeservice. God dekning i inn og utland.
Heisann Tom, Det at du er fornøyd med både kundeservice og dekningen er bare helt supert! Vi skal fortsette den gode jobben for at du skal være minst like fornøyd i lang tid fremover. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Rebecca
God dekning, gode tilbud, løsningsorienterte og samarbeidsvillige, samler trumf for meg (og har andre fordelsavtaler), enkel mulighet for å utsette faktura ved behov og ekstremt flinke på kundeservice. Topp erfaring med Talkmore!
Hei Roy, Dette er virkelig bare helt fantastisk å høre! Det er sånn vi ønsker at våre kunder skal oppleve det når de tar kontakt med våre gode kundebehandlere. Vi setter stor pris på omtaler som dette! Jeg håper vi får ha deg som kunde hos oss i mange år til. Ønsker deg en nydelig jul, hilsen Julia.
Jeg opplever hver gang jeg tar kontakt med Talkmore kundeservice at jeg får god og hyggelig service. Det pluss gode priser på abonnementer er hovedårsaken til at jeg har familiens mobilabonnementer i Talkmore.
Hei Jon, Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! Ønsker deg en fantastisk jul, hilsen Julia.
Jeg ble møtt med en hyggelig og hjelpsom kundebehandler som raskt og effektivt hjalp meg med akkurat det jeg trengte hjelp til. Jeg fikk også mange gode anbefalinger og råd angående tjenesten jeg ønsket. Dette var til stor hjelp. Super hjelp å få!
Hei Ida, Så fantastisk fint å høre! Jeg er glad du fikk hjelpen du trengte da du var i kontakt med en av våre gode kundebehandlere. Det er akkurat sånn vi ønsker det skal være! Ønsker deg en nydelig jul, hilsen Julia.
Bra produkt, bra pris, enkelt å betale, vennlig kundeservice
Hei Johannes, Dette var utrolig gøy å høre! Jeg blir virkelig glad for å se at du liker produktene våre, prisene og for at kundeservice har tatt deg godt i mot. Jeg håper vi får ha deg som kunde i lang tid. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Fra å være markedets billigste har dette mobilselskapet på 10 år blitt en av den dyreste og ligger ikke langt unna nettverkeieren sine priser. For et par år siden kunne dette kompenseres med bra mobiltilbud, men til og med da var det nok med 1 i familien med Talkmore for å få full utbytte av det. Nå har de ikke det engang. Synd, for de har veldig engasjerte medarbeidere, men prispolitikken ødelegger alt.
Det er forståelig at prisendringer og utviklingen av prispolitikken hos mobiloperatører kan påvirke kundens opplevelse og tilfredshet. Pris og tilbud er ofte avgjørende faktorer når det gjelder valg av mobiloperatør. Vi har for øyeblikket noen gode kampanjer på nettsiden vår med rimeligere priser og mer data. Ta gjerne en titt på nettsiden vår, dersom kampanjen virker interessant kan du kontakte oss på [email protected] for å opprette en bestilling. Håper at du blir fornøyd! :-) Med vennlig hilsen, Halima