Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Talkmore
4.6
4 193 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 193 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 22 mobilselskaper
88%
Utmerket
88% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 189 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
3 475
226
91
79
318
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Talkmore
Talkmore har 4 189 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig info om mobilt bredbånd.

Omtale av  Alf R. O

Bruk av mobilt bredbånd har fungert som ventet, men da jeg skulle deaktivere abonnementet for en periode, så fikk jeg info om at det burde gjøres før ny måned startet. Det jeg ikke fikk beskjed om var at leie for ekstra datakort ville påløpe selv om jeg deaktiverte abonnementet. Jeg deaktiverte noen dager før månedsskifte i den tro at det ble deaktivert der og da. Jeg hadde bevisst brukt opp datakvoten for måneden siden det skulle fryses. Det som skjedde var at et modem sto med spenning på pga at jeg ikke var tilstede. Der var tydeligvis en liten aktivitet på det modemet frem til månedskifte pga et kamere som antagelig hadde en liten kommunikasjon mot modemet. Dette gav en uventet regning på kr130,-. Ikke store summen. Hadde jeg derimot deaktivert tidligere i måneden så hadde jeg fått en uventet regning på 1,- pr Mbyte. Snakker da om tusenlapper. Dette fordi data utover datakvoten automatisk blir fakturert UTEN at de spør om du vil kjøpe ekstra data. Det var en ubehagelig overraskelse, det var ikke noe Talkmore kunne gjøre med dette. Jeg vil være betenkt med å aktivere mitt mobile nettverk hos Talkmore igjen. Dette handler ikke bare om penger, men mest om Talkmore sin etiske forretningsvirksomhet.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:51

Hei og god dag Alf! Så dumt å høre at du har hatt en negativ opplevelse med tjenestene våre. Jeg kan starte med å si at når man deaktiverer abonnementet så vil det vare ut inneværende måned, om du deaktiverer det 5. 10. eller 30. så har du det uansett ut den måneden og vil ikke bli fakturert for abonnementet måneden etterpå. Det stemmer at datakortet fortsatt vil komme på faktura da det er en løpende kostnad, selv om bredbåndet er satt på pause. Vi kan selvfølgelig få kreditert og deaktivert denne tjenesten for deg. Når det kommer til bruk du har hatt utover inkludert så kan jeg betrygge deg med at vi har en makspris, pris er 0,99 kr pr MB, men man kan aldri bli belastet mer enn 49 kr pr døgn. Denne kostnaden starter automatisk når data er brukt opp, men man skal bli varslet at man er tom for data samt få informasjon rundt kjøp av tilleggspakker. Jeg tar gjerne en ekstra titt på denne saken om du sender oss en epost til [email protected] med bredbåndsnummeret ditt. Så håper jeg at du føler deg litt tryggere rundt gjenåpning av abonnementet i fremtiden. Med vennlig hilsen Thomas.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Troverdig

Omtale av  Dagfinn R

Opplever Talkmore som troverdige og holder det som blir sagt. De har en pris som for sine tjenester som for meg passer godt. Har hatt bedrift pakke via Telenor i mange år, og nå er jeg pensjonist. Var usikker på hvem leverandør jeg skulle velge. Det ble Talkmore, føler meg trygg på deres mobiltjenester.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:50

Hei, Dagfinn. Vi er opptatt av åpenhet og ærlighet når det kommer til betingelser på våre løsninger, så det er hyggelig å høre at våre kunder føler det samme. Vi setter pris på at du valgte å bli kunde hos oss. Med vennlig hilsen Mats

Service

Omtale av  Rune

Har ALLTID fått en god og fin service samt at det er hyggelige folk som jeg snakker med. 😊

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:50

Hei Rune :-) Så gøy å høre at du er fornøyd. Vi er opptatt av å hjelpe våre kunder på best mulig måte, så da er det ekstra hyggelig å lese at du er fornøyd med servicen. Håper at du får en superfin dag, hilsen Victoria :-)

Suveren kundehjelp og flotte ververabatter og rimlige familiepriser

Omtale av  Jeanette B

Siden jeg ikke er så flink å ordne ting selv på nettet, så synes jeg det er suverent at jeg kan ringe dere, og dåkke hjelper meg med alt. Gode vernerabatter, familiepriser og bra mobilnettdekning er her også.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:50

Hei, Jeanette! Så fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du var i kontakt med oss. Vi er opptatt av å kunne tilby våre kunder gode løsninger og fordeler, så det er hyggelig å høre at disse faller i smak. Med vennlig hilsen Mats

Kundeservice

Omtale av  Anne L

Hjalp noen andre med Talkmore abonnement, vedkommende hadde mistet pin og puk koder. En hyggelig dame på kundeservice ordnet dette fort og enkelt.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:50

Hei, Anne! Så fint å høre at dere fikk den hjelpen som var nødvendig. Man kan alltid finne oversikt over pin og puk-koder på min side via våre nettsider også. Med vennlig hilsen Mats

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Jeg fikk absolutt svar på det jeg var ute etter!

Omtale av  Per G

Jeg synes at dere har gode medarbeidere på kundeservice som for står hva kundene ønsker åfå svar på! Hurra for kundeservicen! Jeg synes dere er bedre enn telenor som jeg hadde før! Billigere enn Telenor er dere også!

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:49

Hei, Per! Hos Talkmore brenner vi for god kundeservice og gode kundeopplevelser, så vi sette stor pris på slike tilbakemeldinger. Det er godt å høre at du er fornøyd med både løsningen og hjelpen du har fått hos oss. Med vennlig hilsen Mats

Terrible

Omtale av  Msh

The whole family has talk more. The dekning is very very poor where I live. We have to go to the balcony to be able to make a call. I have been sick these days and had to isolate myself at a room. I got very sick today and in order to contact 113, I had to open the window and go up something to be able to get a poor connection from the top of the window. It was a terrible experience for a sick person who needed emergency help. Unfortunately no one can call me now since I am isolated at one room. The room is in the first floor ( so no underground floor, very normal room). Close friends/family know how fucked up is my dekning and therefore they use other internet-based services to contact me. I will change my operator the first thing after I got a bit better.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:49

Hello! I'm sorry to hear that you are experiencing bad coverage. We use the same mobile network as Telenor, so the coverage should be good most places in Norway. You can contact our customer support by phone or chat, and we will investigate the problem and see if there is anything we can do. We wish you the best! Sincery Talkmore Customer Support

Talkmore har 4 189 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR