Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greier meg fint til vanlig med 1GB, men etter byttet til Talkmore og en oppdatering på en xcover4 forsvant hele kvota enda jeg brukte wi-fi... Her blir ikke jeg kunde lengre.
Veldig lang ventetid, om man i det hele tatt kommer gjennom! Så takk for meg!
Har ikke opplevd noe negativt med Talkmore så langt. Grei dekning og fungerer akkurat som alle andre tilbydere.
Vært kunde i 1,5 år ca og har vært fornøyd fra starten av. Positivt overrasket. Alt fungerer fint og det har aldri vært noe problem. Fine priser også. Et stort pluss at de har samarbeid med Norwegian reward.
Føler de bare bryr seg om nye kunder. Der er det verving mnd gratis og det ene og det andre. Men lite å gi til de gale kunder.
Jeg byttet abonnement midt i måneden, Talkmore tok seg betalt for denne halve måneden før full abonnementspris startet måneden etter, dette reagerte jeg ikke på - jeg betalte jo for tjenesten jeg hadde. Var fornøyd da jeg brukte dem, oversiktlig app og hyggelig kundeservice. Da jeg byttet fra dem, i begynnelsen av en måned, så krevde de betalt for de tre ukene jeg ikke var kunde hos dem. Det er veldig kynisk og dårlig kundeopplevelse. Vurderte å gå tilbake, da kundeservice og dekning er bra, men dette gjør at jeg ikke velger å gå tilbake, jeg ønsker ikke å ha et kundeforhold med en bedrift som ikke ser kunden, men pengene de kan tjene. Jeg endte da opp med å betale for to abonnement. Dårlig opplevelse.
Lurer deg inn med gode tilbud, deretter holder de ikke det de lover. Stjeler pengene dine. Når du tar kontakt med kundebehandlerne snur de deg ryggen.