Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forde dere viste forståelse fjernet en sperre å ga meg mer data siden telia har kampanje på data pakkene sine. Når dere viser meg forståelse så ønsker også eg å gi dere min tillit ;)
Hei Svein, Det er så flott å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk når du var i kontakt med vårt kundesenter og at vi fikk løst problemet på en god måte. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Har nettopp vært i kontakt med Talkmore, fordi familiens data til fordeling har blitt for liten. Hjelpsom kundebehandler som hjelper meg å finne en passende pakke for familien. Raus med ekstra gratis data til endringen kommer på plass. Virkelig hjelpsomme og løsningsorienterte!
Hei Arild, Tusen takk for tilbakemeldingen, dette var veldig gøy å lese! Vi er utrolig stolt over kundesenteret vårt, og da er det så fantastisk å se at du er godt fornøyd med hjelpen du fikk når du var i kontakt med oss og løsningen vi kom frem til. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Hun jeg snakket med var meget sympatisk og hjelpsom og jeg fikk veldig god informasjon. Sparer et vesentlig beløp på å bytte leverandør.
Heisann Gro, Det er virkelig fint å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi er veldig stolte av alle våre kundebehandlere, så det er supert å se at dette gjenspesiler seg hos deg. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Hyggelig medarbeidere som er løsningsorienterte og kan jobben sin.
Heisann Lars, Så utrolig fint å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Dette kunne nesten ikke blitt bedre! Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Veldig bra forklart og tålmodig rask behandling ,jeg anbefaler Tåkmor også på strøm
Heisann Sigurbjørg, Dette var virkelig gøy å lese! Tusen takk for din anbefaling og tilbakemelding. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Hadde problem med å komme på nett i Sveits, også etter å ha kjøpt datapakke sone 1. Var veldig frustrerende mens det stod på, ringte Talkmore fra Sveits og fikk et par enkle råd, som ikke hjalp. den jeg snakket med virket litt usikker, så jeg hadde følelsen av at han ikke hadde veldig erfaring. Ringte igjen Talkmore, men først da vi var kommet hjem fra Sveits, og fikk da snakke med en hyggelig dame som det med en gang viste seg å ha god erfaring. Gikk rett på problemet som hun forklarte at kunne skje fra tid til annen. "Nullstille nettverket i telefonen" var løsningen, noe vi ikke hadde vært borti før, og fikk ikke forklaring på før vi var hjemme igjen. Men hun visste mye, vi fikk til og med refusjon for kjøpte datapakker. Det er nok noen saksbehandlere som bør bli flinkere, men har forståelse for at alle må lære etter hvert. Men alt i alt positivt.
Heisann Helge, Det er veldig leit å høre at din første kontakt med oss ikke ga deg god nok hjelp. Samtidg er det veldig fint å høre at du fikk god hjelp senere, selv om det var etter at dere kom hjem fra Sveits, og at du fikk refusjon for datapakken din. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie
Syns alle dere i Talkmore gir meg alltid god service,så jeg føler meg alltid trygg hos dere.lønnforhøyelse er helt innafor.Mvh Randi
Hei Randi, Så utrolig hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å se du er fornøyd, og at du føler deg trygg hos oss. Jeg er glad vi har deg som kunde hos oss, og håper du forblir det i lang tid! Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.