Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg legger mest vekt på kundeservice, og hjelpen er alltid klar hos Talkmore. De er vennlige, høflige, flinke og raske.
Hei Elisabeth! Så kjekt å se at du ble godt tatt i mot og er fornøyd med oss. Takk for dine snille ord og din tilbakemelding. Håper du får en super dag, hilsen Sebastian
Stabilt og svært godt kundeforhold i mange år. Dette har vært viktig for meg og min ektefelle, som er pensjonister i 80-årene.
Heisann Sigmund! Det er veldig godt å høre du er fornøyd med oss, og vi vil gjøre alt vi kan for å opprettholde det slik. Vi setter stor pris på deres tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Etter 39 år som mobilkunde i Telenor skifter jeg til Talkmore bedrift. Istedenfor å vente 6 dager på nytt SIM kort, aktiviseres det samme dag jeg ble bekreftet som ny kunde. Telia brukte 14 dager på å levere et system som ikke virker optimalt , og deres kundeservice svarer ikke på telefonen og trenger 3 dager å svare skriftlig. Det er uakseptabelt for ALLE bedriftskunder
Hei Børre! Veldig godt å høre du er så fornøyd med å være Bedrift kunde hos oss. Vi jobber aktivt mot å kunne tilby best mulig service så effektivt som mulig. Vi takker så mye for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Bytta til talkmore for 5 år siden, etter å ha prøvd både telia, onecall og Telenor. Er meget fornøyd, aldri noen overraskelser med faktura eller dekning. Kommer aldri til å bytte igjen.
Heisann Marvin! Dette setter vi stor pris på. Veldig kjekt å høre du er godt fornøyd med oss. Vi ser frem til et videre godt å langt kundeforhold med deg. Takk så mye for din tilbakemelding! Ha en helt topp dag, hilsen Sebastian
Jeg kan anbefale Talkmore både som telefon og strømkunde. Flott service og hyggelige kundebehandlere👌 «Fornøyd kunde»😊
Hei Mimmi! Så kjekt å høre du er fornøyd med oss som både mobil- og strømkunde. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Tusen takk! Ha en super dag, hilsen Sebastian
Effektive, super hyggelige og serviceinnstilte folk;) topp 10;)
Hei Marita! Det er veldig godt å høre du ble vell tatt i mot av oss og er fornøyd. Vi jobber aktivt mot å kunne tilby best mulig service. Takk for din tilbakemelding! Håper dagen din blir bra, hilsen Sebastian
Oppleve bra kundeservice fra talkmore før men sist kundeservice var så dårlig at da blir fokuset der - Nr 1 talkmore sim kort er utsolgt i masse kiosker umulig og skaffe. nr 2 talkmore sier dette er ikke et problem esim skal funke .Det gjorde det ikke det ble aldri aktivert da hadde jeg ikke tlf den dagen abonnement skulle overføres til Talkmore.Resultere i null dekning og ikke mulig og ringe folk eller internett.Selv om Talkmore viste om dette flere dager på forhånd . nr 3 Utrolig dårlig kundeservice på tlf de forsto ikke at det var et problem at man ikke hadde dekning eller nett.Akkurat som jeg pratet med en idiot..Forstår man ikke såpass er det jo helt umulig .Den samtalen kostet meg 15 euro fra hotell i utlandet. Kommer aldri tilbake til Talkmore de behandler kunder som dritt og holder ikke noe av de lover..Talkmore sim kort er utsolgt masse steder...Talkmore var ikke så bra som bytt.no sier det var helt motsatt de var elendig.
Hei! Utrolig leit å høre kundeforholdet med oss startet slik. At de aktuelle utleveringsstedene for SIM-kort var tomme må vi bare beklage for. Vi ønsker å gjøre alt vi kan for å rette opp i dette, og vil selvfølgelig du skal sitte igjen med følelsen at du fikk god hjelp og service. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så finner vi en måte å gjøre dette godt igjen på. Håper du får en fin dag, hilsen Sebastian