Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg snakket med en mann som fortalte og forklarte alt jeg spurte om.Og jeg fikk de svarene som jeg spurte om.Og alt viste seg å være i orden.Tusen takk for hjelpen.👍
Heisann Klaus! Så godt å se at du fikk en god forklaring på det du lurte på når du var i kontakt med oss. Ønsker deg en god dag og flott helg, hilsen Petter
Talkmor er beste jeg anbefale best bare +++++ talkmor er best
Hei Bahman! Dette er jo helt fantastisk å lese! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, vi setter virkelig stor pris på det :-D Ønsker deg en super dag, hilsen Petter
God service og hyggelige folk som var serviceinnstilt
Hei Åge! så godt å se at du fikk god service med kundeservicen vår. Fornøyde kunder er topp prioritet hos oss :-) Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Det er super hyggelig mennesker du møte i andre enden på telefonen 👍🏻😄 å de bruker god tid på å være 100% sikker på at de hjelper deg med akkurat det du trenger 👍🏻 De yter god service 😄👍🏻 Veldig glad for at jeg har valgt Talkmore til min familie 👍🏻🎉
Hei Kine! Dette er jo bare helt gull! Dette var virkelig god lesning på en fredag. Dette skal jeg dele videre med kundesenteret vårt, så skal alle her få en ekstra god start på helgen :-D Det er virkelig flott å se at du har fått så god service når du har vært i kontakt. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter.
Utrolig koselige og hjelpsomme på kundeservice. Rask tilbake ring og vennlige
Heisann Morten! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god dag, hilsen Petter :-)
Møtte en meget hyggelig kundebehandler i dag. Vi fikk ordnet det jeg ringte om. Jeg er utrolig takknemlig for det.
Heisann Lisbeth! Det kunne nesten ikke blitt bedre enn dette. Vi er veldig stolte av vårt kundesenter, og jobben de gjør. Det er derfor ordentlig fint å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med oss. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Amalie.
Jeg anbefaler ingen å kjøpe noe for dette selskapet, veldig dårlige tjenester de har.
Hei Rasho! Om du har hatt en dårlig opplevelse med oss, så kan jeg bare beklage dette på det sterkeste. Har du mulighet til å sende en henvendelse til [email protected] med en beskrivelse av saken din, så skal jeg få gjort alt jeg kan for å rette opp i dette og gjøre deg fornøyd. Ønsker deg en god dag, hilsen Petter.