Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styrken til Telenor er vel dekning. Og det er det. Har vært i Telenor i 5 å, og de har Elendig kundeoppfølging. Ikke nok med høye priser, men de skrur opp prisene enda mer uten hverken varsel eller hint. Og å rette opp dette er ikke så viktig.
Regningen ble aldri på det man er forespeilet, masse skjulte kostnadsrekna og bare tull.
Etter gjentatte klager og forsøk på reparasjoner av dekningen blir telefonsamtalene ofte avbrutt, dvs den jeg snakker med, blir borte i korte eller lengre perioder. Dette skjer flere ganger under hver telefonsamtale når jeg ringer hjemmefra. Midt opp i det hele fikk jeg, på tross av at jeg har autogiro i nettbanken, papirfaktura pga endring i abonnementet, og dette kostet ekstra. Veldig irriterende når dekningen er så dårlig. Og dette kunne ikke gjøres noe ved.
Bra mobildekning og god service! Jeg hadde et bedre abonnement før som var både billigere og hadde mer GB. Det er jeg ikke så fornøyd med, ellers er jeg veldig fornøyd med telenor.
Mange av operatørene fremstår som svært arrogante, lite kundevennlige, lite serviceminded mht å f.eks finne andre abonnement, som kan være billigere.
Bra dekning, altfor høy pris. Burde inkludert mer data på sine abonnement.
Utmerket selskap og jeg, en trofast kunde. Jeg kunne også ønske at det fantes et annet abonnementet for de som er 50+ ikke bare ungdom og unge. Gjerne med 1GB osv.
Stabilt som bare det, med kun en litt dårlig app-opplevelse å klage på, samt BankID på mobil og kostnaden der. Ubegrenset strømming av musikk benytter jeg meg meget mye av.
Kunne vært billigere!!! Det meste er bra, kundeservice, ryddig og enkel app
God dekning - særlig i utlandet.
Har bare en ting jeg er misfornøyd med å det er swap. Jeg har ikke nok penger til å kjøpe telefonen jeg ønsker kontant å blir da tvunget til å kjøpe den med en swapavtale. Bedre hos onecall der man kan velge kontant-12mnd-24mnd eller 36mnd nedbetaling uten bindingstid på abonnement. Må få frem at dekningen er super hos Telenor å har til dags dato aldri hatt et problem med kundeservicen.
Byttet til telenor og angrer. Dårlig dekning, Dyreste abonnement jeg har hatt, ble lovet en fast sum, men det er alltid over. De tar 0,49 øre for å bruke bankid. Er så utrolig misfornøyd. Skal ALDRI ha Telenor igjen. Føler meg lurt
Fint med inkludert streaming av musikk og rollover, men ettersom yng-abonomentet er kun opp til 28 år var det på tide å finne noe annet. Saken var soleklar da Telenor tar seg betalt for å bruke BankID på mobil hver gang. Det er tragisk.
Elske telenor men de e j**li dyr, men det e verdt det! Vældi bra kundeservice!
Telenor har ryddig og oversiktlig faktura og gode nettsider. Jeg har vært Telenor-kunde i mange år og er veldig fornøyd med de. Prisene er akseptable og kundeservicen er god. De er konkurransedyktige.
Ikke lett få kontakt med når jeg trenger hjelp.