Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vanskelig og dyrt å få kontakt med dere. Umulig å komme i kontakt på telefon og e-post. Ingen gode tilbud til kunder som har vært hos dere i mange år
Dekninga er bra, men prisen er utrolig dyrt, så vil heller bytte til noe billigere
Ble lovet 300 nok i avslag på første regning, det skjedde aldrig! Uansett hvem jeg snakket om på kundeservice angående problemer, klarte de aldri å fikse noe. Svært misfornøyd, hadde Chess før og Telenor var en skuffelse i forhold. Har i dag Chilimobil, og er igjen tilfreds med min leverandør! Anbefaler ikke Telenor! Dårlig kundeservice og Europas dyreste GB pris.
Har vært kunde hos Telenor lenge, av ren latskap og gammel vane - men nå er det slutt. Elendig kundeservice de få gangene jeg har vært i kontakt med dem, dråpen som endelig fikk meg til å få ut fingeren og bytte leverandør var at jeg ble "tvangsflyttet" over til et abonnement som både var dyrere og hadde mindre data inkludert enn mitt tidligere abonnement. (I følge kundeservice skulle jeg i det minste få min gamle datamengde inkludert, dette skjedde ikke. Henvendelser til kundeservice blir besvart med svada.)
Telenor kan være relativt dyrt i forhold til andre leverandører. Men basert på dekning, stabilitet og god hastighet har det definitivt vært verdt det. Som nevnt oventil har jeg sjeldent opplevd problemer, og når det først har vært så har de som oftest vært rask til å si ifra og advare, i tillegg til å løse opp i det.
Vil du unngå å betale din del av topplønningene til disse udugelige lederene velg heller noen andre.
Verken Telenor, Telia eller noen av de andre store teleselskapene tilbyr fri data. Det gjør at jeg ikke kan bruke mobilen min slik jeg ønsker til en fornuftig pris. Hos ChiliMobil, som tilbyr fri data (1000GB/mnd), kan jeg se så mye film, YouTube og surfe til øynene detter ut. Abonnement som Telenor Fleksi blir helt absurd når det finnes fri data der ute. Jeg kommer aldri tilbake med mindre dere kan tilby fri data til en lavere pris enn ALLE konkurrentene.
Det er veldig bra de har så elendig behandling av privatkunden, det gjør det enkelt for konkurrentene å tilby gode og rimelige løsninger som Telenor kun tilbyr sine Bedriftskunder.
Vi er en familie på 4, med 4 abonnementer. Vi har vært innom databøtta til Onecall, og hos Ice ett par år. Men kommer stadig tilbake til Telenor. Ingen slår dem på dekning! Og etter at de begynte med Familiebonus, så får vi like mye data til samme pris som hos Ice og Onecall. Og her er det ikke noe tull med å få tak i hverandre. Hos Ice var det av og til vanskelig å få ringt og sende melding...
Får ikke beskjed om en ubetalt regning langt før etter to måneder! Da var total prisen på 1840kr!!! Greit nok at 1000kr var pga en utenlandstur og ringing hjem til Norge men hva er det resterende beløpet?? I dette tilfellet hadde jeg et abonnent på 250kr/mnd! Helt håpløst av dem, ingen forklaring på fakturaen! Lurer deg trill rundt! Ikke anbefalt! Dem har tidligere skrudd opp prisen UTEN samtykke fra meg også (vært en sak om dette på nettet). Nå er jeg møkk lei og bytter leverandør! Telenor er uærlig og dyrt!! Det eneste som er bra er kundeservice men hva hjelper det når de sender dyre regninger hjem?? Nei takk, der var siste dråpen!! Abonnementet mitt på 250kr/mnd stemmer jo ikke, hver måned betaler jeg over 400kr:/ Orker ikke dem mer!
Ok kunde service, Billig ab for de som ikke bruker data. Betaler for noe jeg ikke bruker (data)
Elendig kundeservice som koster å bruke, alltid ekstra summer hver måned uten forklaring i fakturaen. Positivt: bra dekning og enkelt med appen.
Bra dekning, lite problemer eller brudd Har bedriftsabonnement
Når jeg har brukt opp de 60 inkluderte GB til 800 kroner, får jeg automatisk 60 GB i tillegg, til halv pris. Det jeg ikke bruker, overføres til neste måned. Jeg har da 120 GB til 1200 kroner. Neste måned blir billigere, siden Flexi starter på 10 GB og det koster mindre. Jeg bruker da opp de 60 til halv pris, og det jeg ikke bruker av de 10, overføres til neste måned. Det negative er at det er alt for dyrt! 10-15000 kroner i året er mye penger!
Skryter av dekning. Jeg opplever dårlig dekning. Har klaget på dette helt fra 450 systemet. Får stadig henvendelse fra Telenor på mobilnr. som jeg må ha fra en annen operatør. Viser til mail korrespondanse med kundeservice hvor det opplyses at de stadig bygger ut. Til nå har det tatt omtrent 35 år uten bedre forhold for mitt vedkommende.
Kjøpte iPhone 7 i en swap avtale med knust skjerm og plussforsikring. Trodde det var en fast lav pris hver gang skjermen knuste (noe jeg er i overkant flink til), men viser seg det at prisen stiger med 1000kr hver gang du sender inn mobilen, og får tilbake en fabrikk ny iPhone, altså en mobil hvor de har brukt andre sine, gamle deler. Blir å bytte abbonement med en gang, makan til dårlig informasjon. Har også nå sittet å ventet på brightstar (fordikringsselskapet) å ringe meg opp igjen i snart en time.. STYR UNNA.