Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bytt.no tar ikke med i beregning sine at jeg kan streame musikk gratis og i tillegg får 1,5 GB ekstra i mnd.
Har vært innom to-tre telenorbutikker her i OSLO-området i løpet av denne høsten etter kjøp av ny mobil gjennom SWAP. Og fasiten er intet mindre enn dårlig service. Du går inn og det står både en, to og tre selgere som prater med hverandre og ignorerer deg, og når du henvender deg om hjelp gir de deg ulike svar. Nei takk, Telenor. Jeg har allerede byttet teleoperatør og venter nå kun på porterting skal bli aktivert.
Ikke så bra dekning som de skal ha det til, mangler en del små "flekker" som er helt uten dekning. Bra hvis du bare skal oppholde deg i byer og større tettsteder.
Hadde Telenor som min leverandør av mobiltelefoni fra første telefon i 2008 til nå i 2017. Har i det hele vært storfornøyd hele tiden, særlig med det faktum at Telenor var (og fortsatt er) den eneste som leverer skikkelig dekning her på det glade vestland. De har hatt den beste appen, den beste kundeservicen og generelt vært veldig trivelige å ha med å gjøre. Men, etterhvert som årene har gått og innholdet i abonnementet har blitt større, har også prisene vokst deretter. For min del ble det stopp når faktura for min telefon med generelt lite bruk passerte 400 kr og det i følge kundeservice var "det eneste rette abonnementet til min bruk". De konstante forsøkene på å selge meg SWAP-konseptet ble også litt trøttende. Har nå byttet til Talkmore (via en horribel Ice.net-opplevelse) som leverer samme dekning til betydelig lavere pris. Tiden vil vise om det er en verdig erstatter på lang sikt :-)
Kvalitet på tjeneste er alle tiders. Veldig sjeldent nedetid. Og alt mulig inkludert! Imponert. Har prøvd litt forskjellige operatører, men har ikke fått noe service som er like bra. For eksempel blitt dyrt fakturert for SIM kort som slutter å virke, og en mer aggressiv faktura inndrivelse. Pluss at jeg har ikke fått halvparten så god dekning. Og mye skjulte avgifter. Ikke så billig allikevel om noe skulle skje. Og dårligere åpningstider. Lang kundeservice kø.. Lista kunne blitt lang. Derfor tjener jeg lett inn på de ekstra pengene allikevel. Så trenger man en pålitelig operatør er det ingen tvil. Gå for en med alt inkludert. Ett minus: mobil bankID er priset tjeneste. Betale for å betale er frekt.
Styr LANGT unna Telenor. Arrogansen de viser overfor meg som kunde er forkastelig, jeg betaler altfor mye for svært dårlig kundeservice.
Har todelt erfaring med telenor, men ett så stort selskap bør kunne luke ut ubrukelige kundebehandlere. Møtte heldigvis en med kundetekke, men når den siste du snakker med er totalt ubrukelig så er det som er total inntrykket. Vil IKKE anbefale å kjøpe mobil av nettbutikken til telenor, og det sa for såvidt telenors betalte kundebehandler og med sine ord.
Fikk forslag om dyrere abonnement ifjor fordig jeg brukte mye data. Var litt dekning endå da.. Har svart ja på forslaget og nå betaler jeg 400 kr per -dette skulle bli selvsagt bindings tid på 1 år. Men noe rart har skjedd -data blitt plutselig nesten umulig og kan ikke snakke i tlf uten at den bryter stadig. Så det var dyr abonnementet med ikke så mye bruk av datatimer og nesten ingen samtaler. Kunne bruke bare fjerdedel av de datatimer som jeg betalte for nå fordig det var nesten umulig. Så jeg måtte bruke mindre enn før med mer bilig abonnement!! Nå er det heldigvis 1 år av min bindings abonnement over som jeg nesten fikk ikke ringe til noen. Vurderte å bytte igjen til den billige abonnement som jeg hadde før men kan ikke fordig telenor sider svarer ikke. Men fra en eller annen grunn var lett å få forbindelse med andre selskaper??? Forklar det den som kan?
De har kjempe bra deknIng og de er bra kunde service. De kunne hatt gratis Bank ID men jeg er kjempe fornøyd med de.
God dekning, spesielt i grisgrendte strøk. Som regel og først ute med høgare hastigheitar enn Telia. Skulle fått 5/5 om dei hadde lista opp gratis kundeservicenummer i staden for dette 5-sifra tullet.
Hadde avtale om å prøve et abonnement i 2 måneder, om jeg ikke var fornøyd skulle jeg få tilbakebetalt beløpet. Problemet oppstår når abbonementprisen er på 299, men det kommer en tilleggsutgift på 60 kr. Endte i alt med å betale for 3 måneder. Da jeg ringte for å si at jeg hadde meldt meg over til en annen konkurrent sa de jeg skulle få tilbake pengene for de 3 månedene jeg hadde betalt. Ende med at jeg fikk tilbakebetalt for 2 måneder, altså 598 kr (ikke 700, som jeg hadde betalt for de 2 månedene). Måtte igjen ringe for å få tilbake pengene for den siste måneden, fikk den utbeltalt, og der får jeg tilbake 234 kr i stedet for 299 (eller 360 som jeg måtte betale), på grunn av en eller annen fast pris (tilleggsavgift). Ble fortalt at jeg skulle få prøve abonnementet "gratis" i 2 måneder, endte med at jeg måtte purre dem for tilbakebetalingen. Så tapte rundt 300 kr for å prøve et "gratis" abonnement. Så om du ønsker en operatør med skjulte kostnader er Telenor absolutt veien å gå. Om ikke: styr unna!
Telenor er blodsugere. Du får bedre abonnement til halv pris hos andre. 119 i mnd hos Fjordkraft med dobbelt så mye data som hos Telenor. I tillegg får du full Telenor dekning. Nesten alle har bedre pris og vilkår enn Telenor.
Pengeslukere og telefonselgere ringte meg daglig ofte flere ganger om dagen jeg var fristet til og spyle mobilen ned i do mer enn en gang, og når du tar deg en tur med danskebåten får du hverken sendt melding ombord på båten eller når du kommer til danmark. Etter flere år med telenor fikk jeg nok og byttet til ice.net har aldrig vert mere fornøyd enn nå får ingen ubehagelige overaskelser på fakturaeen og jeg slipper alle di irriterende telefonselgerene og du får mye mere for pengene der så vis du vil skifte mobilabonnement vil jeg ambefale det på det sterkeste.
Hyggelige rådgivere og ansatte, tar seg god tid å lytte.
Har ikke hatt noe problem med dekning eller stabilitet, men det er jo selvsagt å forvente. Ellers er det få positive ting å si. Kundeservice er ikke god nok. Å mangelen på profesjonalitet jeg ble møtt av da jeg ønsket å bytte leverandør er latterlig. Gå for en konkurrent. De er billigere.
God hastighet, dårlig kundeservice og høye priser. Her er det mye å spare ved å velge en annen operatør.