Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Mobil
2.2
537 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
537 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#20
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#20 av 22 mobilselskaper
34%
Middels
34% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 537 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
118
50
65
67
237
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mobilabonnement og mobilt bredbånd

Omtale av  Mamma

Telenor har god dekning. Det er viktig for oss i distriktet. Jeg har erfart god service. Prisen er noe høy, og tidligere valgte tjenester endres og blir stadig dyrere. Jeg er derfor usikker på om jeg skal fortsette med de, eller velge en annen operatør med telenor dekning. One call med telia dekning, blir for dårlig.

Tvinger meg over på dyrere abo

Omtale av  Merete

De slutter stadig med abonnementet jeg har og fører meg over på et nytt og dyrere med mindre jeg aktivt gjør noe… Utrolig sleipt! Har bra dekning, da.

Stole my money

Omtale av  Mykyta

They suddenly increased my subscription from 400 Nok to 700 nok, and when I wrote to them they said that they had notified me before about the subscription change, which they didn't. This is outrageous. I never saw or accepted that I'm going to be transferred to the new more expensive subscription. And I wrote 4 emails to their support to which they replied with some non relevant information to my case as if they were not reading my email at all. Awful company, 0 respect to their customers, stay clear

Uredelig praksis på bestilling

Omtale av  Ola

Jeg hadde gratis Data-SIM hos Telenor (Goodis). Nå fakturerer de meg for tjenesten. En bør forvente en forespørsel om jeg ønsker å beholde tjenesten. Den ble jo bestilt fordi den var gratis. De klarte å svar på min forespørsel i løpet av tre dager 👍, men ikke gi meg informasjon om hvordan bestillingen hadde foregått. Nå må jeg betale for noe jeg ikke har bestilt.

Byttet abonnementet mitt uten grunn eller forvarsel

Omtale av  Skuffet N

Plutselig fikk jeg regning på dobbelt så mye, og når jeg ser etter grunnen ser jeg at jeg har gått fra et 8 GB abonnement til et ubegrenset et. Det står at det skulle vært 399, men regningen er på 550 og jeg finner ikke ut hvor de ekstra pengene går (verken på faktura, i app eller på nett). Jeg har aldri hatt tilleggstjenester. Jeg fikk ingen forvarsel og eneste grunnen til at jeg fikk beskjed var at avtalegiroen sin grense var overskredet. Ingen kontakt fra telenor i det hele tatt. Så nå bytter jeg til et som er halvparten av det jeg pleide å betale. Har vel aldri hatt noe rent teknisk feil fra dem, men de ringer og skal selge meg mer og mer fra tid til annen. Jeg har allerede angst når det kommer til å snakke med fremmede, spesient på telefon, og salgsfolk hjelper ikke på det. Men i dette tilfellet hadde jeg faktisk forventet og foretrukket å bli kontaktet på forkant, og da kunne de veldig sannsynlig ha beholdt en loyal kunde. Men de velger da å i stedet misbruke min tillit. Jeg er veldig, veldig skuffet....

Svar fra Telenor Mobil
19.06.2023 14:49

Hei! Vi sanerer en rekke eldre porteføljer i disse dager og overfører kunder på nye abonnement. Dette går bolkvis og vi varsler alle berørte 1-2 måneder i forkant via SMS eller Epost, slik at man selv kan justere til ønsket abonnement om det innvalgte ikke skulle passe. Ved endring av abonnement vil første faktura være større enn normalt fordi den gjelder for en lengre periode enn èn måned, så det er viktig å merke seg hvilken tidsperiode man betaler for. Ved kontakt på telefonen er det bare å takke nei og be om å bli avskrevet ringelisten så vil alle samtaler opphøre i løpet av en ukes tid, da det tar noe tid før alle våre interne lister er oppdaterte. Du kan også ta kontakt per Epost rundt dette om det heller ønskelig slik at du blir avskrevet ringelister : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/mobilabonnement/

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bredbånd

Omtale av  Morten D

Hadde telenor på tv og bredbånd. Fikk ikke hastighet jeg skulle ha i borettslaget. Telia er bedre på bredbånd,tv og mobil .

Veldig fornøyd

Omtale av  Sigve

Jeg bor i en liten bygd i distriktet, da er Telenor det beste for min del, siden de har den desidert beste dekningen. Selv om abonnementet koster litt mer, følger det også med bedre tilleggstjenester enn det konkurrentene kan tilby.

Trygt og enkelt

Omtale av  Linda

Trygt , enkelt og stabilt God kundeservice med rask oppklaring

uberegnelig

Omtale av  Thomas

bytter deg rundt på abonnent hele tiden og tar plutselig betaling for tjenester som alltid har vært gratis. Dekning er varierende.

Svar fra Telenor Mobil
19.06.2023 14:45

Hei! Vi sanerer en rekke eldre porteføljer i disse dager og overfører kunder på nye abonnement. Dette går bolkvis og vi varsler alle berørte 1-2 måneder i forkant via SMS eller Epost, slik at de selv kan justere til ønsket abonnement om det innvalgte ikke skulle passe. Hvis du sikter til Epost så er det i vinter gjort et stort løft for å endre hele Epostplattformen til en mer moderne utgave, da den foregående versjonen lå et stykke etter dagens standarder. I ly av at dette medfører store kostnader for både drift og utvikling, har det medført at vi må ta en pris for tjenesten. Du finner selvfølgelig gratisalternativer der ute, men da betaler man som kjent med personlige data hvilket ikke er tilfellet hos oss, og kan være greit å ha i bakhodet når man skal velge Epostleverandør.

Dårlig signal og kundeservice

Omtale av  Anders

Mottok på 2.5 mnd 6 fakturaer med feil pris på både mobil og fiber... lite hjelp å spore hos telenor, var vell mer problemer for hver person man snakket med frem til det ringte en for å bestikke for at man skal beholde kundeforholdet 14 dager etter oppsigelse.... men når man endelig har kommet seg unna så blir man må nytt svindlet av telenor, forsøkt svindlet for nermere 9000 kr av telenor. Telenor virker å kun ha studenter som besvarer kundeservice I tillegg så er dekningen i området der di hevder å levere 5 g at man så vidt kan skimte 4g

Svar fra Telenor Mobil
19.06.2023 14:41

Hei! Hvis det fortsatt er forhold her som er uoppgjort anbefaler vi at du ber om å opprette en reklamasjonssak via kundeservice på 915 09000 som er raskeste metode, eller sende oss en Epost her - velg Abonnement og faktura for abonnementet det gjelder : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/ Hvis du tidligere har fått avslag hos reklamasjonsavdelingen blir neste skritt å anke saken via Brukerklagenemda som kan ta saken videre for deg : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/ https://www.bkn.no/

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Meget fornøyd

Omtale av  Geir K

Har vært kunde hos ulike mobilselskap før jeg landet hos Telenor. De er ikke billigst i klassen, men til gjengjeld så synes jeg at jeg får mye mer valuta for pengene mine. God dekning, god service og flere tilleggstjenester inkludert i prisen. Med dagens standard så blir jeg hos Telenor som kunde på mobil, nett og TV.

Sleipe salgstriks, bruker sin "monopol situasjon"

Omtale av  Jan K

Jeg kommer til å skifte alle abonnement til Telia. Telenor dytter på oss stadige unødvendige utgifter, som nå med mail som skal koste penger, mobliforsikringer du ikke trenger. Skal du ha avbetaling må du kjøpe swap, og slik flår de studenter ogde som ikke kan betale kontant. Så må du tegne en mobilforsikring ved kjøp av mobil (som de håper du glemmer avbestille i tide, slik at kostnader påløper). De bryr seg ikke om kundens behov, de ber kunden om å tilpasse seg Telenor. Sleip ledelse, sleipe salgstriks/produkt konsept.

Penger, penger, PENGER

Omtale av  Einar

Alt dreier seg om penger, nå skal de jommen ha betaling for epost også! Snart så er det takk for meg!

Supert

Omtale av  Steinar

Blir alltid møtt med super service i butikk på Sandvika stor senter

Telenor er kun ute etter penger

Omtale av  Steinar S

Det hjelper ikke med mye data. Det blir ikke billigere når man ikke bruker alt.

Svar fra Telenor Mobil
06.06.2023 14:43

Hei! Det du eventuelt ikke bruker i løpet av en måned rulles automatisk over til neste, og er standard for alle operatører i disse dager. Er imidlertid ikke kjent med at noen tilbyr avslag i prisen fordi man ikke rekker å bruke opp datakvoten man betaler for.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

dyrt ofte ny pris

Omtale av  Aina

lei av at mitt abonnement blir byttet ut og blir byttet til nye og xyrere abonnement

Telenor Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR