Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med servicen jeg får hos Unifon. Rask tilbakemelding og hyggelige kundebehandlere.
Hei Mette, Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med servicen. Takk så mye, både for en kjempefin tilbakemelding og for at du er kunde. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Godt fornøyd med mobilene fra Unifon. Hyggelig kundekontakt som gir rask og god hjelp for vårt firma.
Hei, Fint å høre du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre. Ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe i fremtiden. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Får alltid god veiledning og møter hyggelige kundebehandlere.
Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Vi er stolte av vår effektive og hyggelige kundeservice! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig bra service. Flinke folk og alltid på tilbudsiden
Hei, Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi skal jobbe for å bevare dette inntrykket i fremtiden. Ta gjerne kontakt dersom det er noe annet vi kan hjelpe deg med. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Fikk veldig bra service. Fikk svar på alt jeg lurte på.
Hei Ruth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med det. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Min erfaring med unifon er god og kjapp kundeservice, og god dekning.
Hei Amalie, Så flott å høre! Hos oss får du alltid full Telenor dekning. Takk for at du deler din erfaring. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg får alltid god kundeservice når jeg kontakter Unifon!!
Hei Emma, Det blir jo nesten ikke bli bedre enn dette! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Anbefaler ingen å prøve ut dette selskapet, de er overhyggelige ved salg av abonnementer og lover gull og grønne skoger, men når avtalen er signert er kundeservice elendig. Ved tekniske problemer eller andre henvendelser kan det gå dagevis før en får svar på henvendelser, og når en endelig får svar er standarden å etterspørre mer informasjon, slik at en til slutt blir lei av å mase. Da har kunden to valg, avslutte kundeforhold og få servert en saftig faktura på bruddgebyr, eller å bli værende som kunde uten oppfølging..
Hei Roar, Det høres ut som at du har utfordringer med en teknisk henvendelse, dette vil jeg gjerne undersøke nærmere for deg. Slik det er trenger våre teknikere eksempler og informasjon rundt problemet, for å kunne feil søke. Det er felles for alle leverandører. Send gjerne en e-post med navnet ditt og mobilnummeret ditt til [email protected], så skal jeg ta en grundig sjekk for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
De avtalevilkårene trenger kun de useriøse firmaene som gjør alt for at kunden ikke skal slippe unna.... de tjener penger på kort sikt.....men vil over tid falle i sin egen felle. Advar alle......HOLD DERE UNNA !!!
Hei, Det er trist å lese at du ikke er fornøyd. Nå får jeg ikke fanget opp direkte hva dette gjelder, men du må gjerne kontakte meg på [email protected]. Fint om du får med navn og nummer så kan jeg gjerne ta en ny gjennomgang av saken med deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble bedriftskunde uten samtykke Ufrivillig abonnent i 4årPlusser på moms uten å si det i avtalen.Plusser på tre mnd oppsigelsestid ut over avtaletid.Føler meg veldig lurt.
Hei Geir, Vi stiller strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg. Bindingstiden er som standard 24 måneder, og tre måneders oppsigelsestid. Vilkår er alltid tilgjengelig på vår hjemmeside. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken . Dersom du ønsker en ny gjennomgang kan du sende navn og nummer til [email protected], så ser jeg på det. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Stort sett veldig fornøgd med support som endring av abb. Etter behov og oversiktlige fakturaer.
Hei Olav, Så hyggelig at du er fornøyd med kundeservice og tjenestene fra oss. Vi skal fortsette å strekke oss etter dette i fremtiden. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Må si jeg ble litt flat når jeg ringte for å få bekreftet oppsigelsestid. Unifon har kjøpt opp det selskapet jeg inngikk kontrakt med. Bindingstid er over for lenge siden, regnet med det da var oppsigelsestid på ut påbegynt måned og 1 mnd. Slik ble det ikke, så da er det 24mnd bindingstid pluss tre mndr. oppsigelsestid. Må si jeg er lite imponert!
Hei Rune, Det var leit at du ikke ble fornøyd med tilbakemelding angående oppsigelsestid. Gjeldende vilkår finner du tilgjengelig på vår nettside unifon.no, her står det også opplysninger om oppsigelsestid. Nå kjenner jeg ikke til hele saken din, så du må gjerne ta kontakt direkte på [email protected] for en gjennomgang. Fint om du da får med navn og nummer. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Sa opp abbonnemanget på tlf i høst. De fortsetter å sende fakturaer. Mitt tidligere tlf nr er annulert. Nå er regningen større enn noensinne
Hei Nils, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men dersom abonnementet skriftlig er sagt opp er det standard oppsigelsestid som gjelder. Oppsigelsestiden er for inneværende og tre påfølgende måneder. Vilkårene for oppsigelse er alltid tilgjengelig på unifon.no. Dersom du ønsker jeg skal ta en gjennomgang av saken må du gjerne sende en epost direkte på [email protected]. Med ønske om en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
hei! jeg har pga jobbsituasjon behov for å bruke en dual sim løsning med mitt private abonnement. jeg leste på et spm fra ett år siden at esim skulle lanseres i september og jeg kan ikke finne opplysninger om noe slikt. kan jeg få en ryddig oppklaring med håndfaste tidsfrister?
Hei Kris, Ja, vi har eSIM tilgjengelig for våre kunder. Ta gjerne kontakt med oss direkte på epost: [email protected] eller ring vårt kundesenter på nummer 05015. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Hadde phonect først og så gikk abbonementet over til unifon - Ikke benytt dette dersom du bruker mobilen privat! De tar betalt for MMS, og det er 3 mnd oppsigelsestid som de ikke informerer muntlig om ved avtaleinngåelse.
Overivrig telefonselger, har lurt min eldre nabo til å motta en telefon som var ubrukelig og sammen med et abonnement, hun aldri har kunnet benytte. Ved oppsigelse aksepterer de ikke oppsigelsen og fortsetter å sende krav på et ikke brukbart abonnement. Mailer er sendt og selv når de får kopi av mailer, med Unifons svar sier de at de ikke har fått oppsigelse. Nye fakturaer strømmer på inkludert inkassovarsler. Det Unifon kan gjøre er å sende kreditnota, Unifon kan få oversikt over mailer mottatt og sendt. Unifon kan begynne å respektere kunder de har lurt, selv om de er gamle.