Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservicen er veldig bra og med svært god dekning. Absolutt å anbefale.
Hei Håkon, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hos oss får du alltid 100% Telenor dekning. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Har vert en fornøyd kunde i mange år. Men ønsket å bytte leverandør. Jeg har 4 abonnemang a kr 225 De tar betalt for 3mnd etter du har sagt opp. Dete er helt på T......... Da jeg må betale for 3mnd uten at jeg får brukt dett. Jeg Kommer ikke til å anbefale dette selskapet til andre. Mvh Ivar Ø.
Hei Ivar, Det var dumt å høre at din opplevelse ga deg ett negativt inntrykk. Når det kommer til oppsigelsestid står gjeldende regler i våre vilkår. 19.1. Kundens oppsigelse eller heving Dersom annet ikke fremgår av særskilte vilkår mellom partene, kan Kunden si opp avtaleforholdet med tre måneders skriftlig varsel til Unifon. Oppsigelsesfristen regnes fra første dag i den påfølgende måneden etter oppsigelsen. Du finner alltid gjeldene vilkår tilgjengelig på Unifon.no Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Vil bare skryte av kundeservicen, alltid åpent og tilgjengelig samtidig som de er hyggelige!
Hei Emil, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal jobbe for å bevare dette inntrykket i fremtiden. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Dette selskapet behersker ikke normal forretningsdrift. De stenger av abonnement uten forvarsel, og krever 300 - 400 kroner i forsinkelsesgebyr ved for sen betaling av faktura. Styr unna!!
Hei Thomas, Før et nummer blir sperret grunnet manglende betaling følger det alltid med varsling i forkant. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men du må gjerne sende en epost direkte til [email protected] for en gjennomgang. Fint om du får med nummer eller kundenummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Unifon fungerer veldig flott for oss. De har en utrolig god kundebehandling med ansatte som hjelper deg med å løse de utfordringer du måtte ha. Anbefaler Unifon på det sterkeste.
Hei Merete, Det blir ikke bedre enn dette. Det er akkurat slik vi ønsker å være. Tusen takk for at du anbefaler oss. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Dyktige kundebehandlere og god oppfølging fra teknisk avdeling på dekningsrelaterte problemstillinger, kan med god samvittighet anbefale Unifon
Hei Daniel, Nydelig lesing! Vi er stolte av den fantastiske gjengen på teknisk avdeling. Ha en riktig god helg! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Alle hinder som jeg har møtt på, har unifon løst utmerket! Kjempefornøyd ☺️
Hei Bror, Det er derfor vi er her, for å hjelpe deg. Takk for fine ord. Ønsker deg en god helg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig godt fornøyd med kundeservicen her hos unifon.
Hei Harry, Så godt du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal jobbe for å bevare det inntrykket i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin helg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Min mor ble lurt på et telefonapparat hun absolutt ikke hadde behov for. Når vi skriver til Unifon og ber om 1) å heve avtalen - alternativt terminere denne - vil ikke Unifon akseptere dette men svarer først etter 1 måned, og da med at "hun skal få et nytt apparat". Dette er ikke god forretningsskikk og dette oppfattes som svært dårlig kundebehandling. Når vi ønsker å avslutte et kundeforhold, må det være lov. .
Hei Olav, Nå kjenner jeg ikke til sakens forløp, men du må gjerne sende en epost med navn og nummer så undersøker jeg det for deg. Dersom din mor ikke ønsker å være kunde hos oss har hun selvfølgelig rett til å si opp. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
en selger lurte min gamle tante til å kjøpe apparat og abbonement fra Unifon. Regning på nesten 2000 kom i posten, men ikke apparatet. Ved henvendelse dit mente de at det hadde vært samtaler i et tidsrom på tre mnd., noe som var umulig da det ikke var noe apparat å ha samtaler med heller ikke et fungerende telefonnr. At apparatet ikke var ankommet adressaten var notert i deres papirer, likevel kom regninga! Rein svindel, m a ord. Regninga ble, etter noen runder, slettet. Pluss for hyggelige kunderådgivere.
Hei, Det er trist å høre du har hatt en dårlig erfaring, det ønsker vi selvfølgelig å se på. Nå kjenner jeg ikke alle detaljene i saken din, men du kan sende meg en epost til [email protected] med ditt nummer og navn. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Vi har gått over fra IP-telefoner til mobiler med hvert sitt sim-kort, og det har vært en ryddig overgang. Portalane deres er enkel å forstå.
Hei Yrjan, Takk for fine ord, det setter vi pris på. Ønsker deg en riktig fin helg.
Den hyggelige damen på kundeservice utgjorde den virkelige forskjellen på Unifon og andre selskaper. For en service! To tomler opp!
Hei Vidar, Fin lesing, det blir jo ikke bedre enn dette. Jeg vil formidle dette videre til leder for kundeservice. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg er veldig fornøyd med servise hos unifon. Veldig flink og hyggelig folk som jobber der. Ambefaler 😊
Hei Patrycja, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig bra service, og gode folk. Alltid glade folk.
Hei Celina, Så flott du er fornøyd med servicen du får hos oss. Vi skal jobbe for å bevare dette inntrykket i fremtiden. Ha en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Gode løsninger og bra kundeservice, samkjørte ordninger.
Hei Helen, Det er godt du er fornøyd med løsningen deres hos oss. Takk for fine ord. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg er veldig fornøyd og kommer ikke til å bytte. Både bra kundeservice men også god kvalitet på alt
Hei Victoria, Så godt at du er fornøyd med dine tjenester. Vi ser frem til et hyggelig kundeforhold videre. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon