Unifon er lettvint, gir god service, jeg får rask hjelp og det er rimelige priser
Hei Susann, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd! Vennlig hilsen Anita/Unifon
God kundeservice og god dekning. Alltid hyggelige folk på kundeservice som står til disposisjon dersom det skulle være noe eller man har spørsmål.
Hei Therese, Så hyggelig å høre! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig fornøyd med dette abonnementet, full dekning overalt.
Hei Fredrik, Takk for hyggelig tilbakemelding! God dekning og kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg forsøker nå å gå over til ny teleoperatør, men det er ikke enkelt. Dette selskapet opererer med både 'bindingstid' og 'oppsigelsestid'. MEN - dette kom ikke fram da jeg inngikk avtale med Unifon pr telefon. Jeg spurte den gang spesifikt om jeg sto absolutt fritt til å avvikle abonnementet UTEN NOEN SOM HELST FORM FOR BINDING. Nå trekker Unifon inn at jeg allikevel har en 3 måneders oppsigelsestid. Dette står godt bortgjemt med liten skrift i en avtale dere sendte meg etter at vi inngikk avtalen på telefon. Idag fikk jeg en automatisk mail fra Unifon som sier jeg kan (!) få et 'bruddgebyr på 3000 kroner'. Dette er det mest useriøse telefonselskap jeg har vært borti, både i Norge og utland. Jeg vil på det sterkeste fraråde folk å vikle seg inn i Unifon!
Hei Julian, Takk for din tilbakemelding. Mail som er sendt deg i forbindelse med at du overfører ditt nummer til en annen operatør er kun men som informasjon. Har du ikke bindingstid vil det ikke påløpe bruddgebyr. Vi skiller på avtaletid/binding og oppsigelsestid. Kjenner ikke din sak i detalj men det vil ikke påløpe bruddgebyr om ikke det er avtalt bindingstid på 24mnd. Du vil da belastes for oppsigelsestid og kan selvfølgelig bruke abonnementet ut oppsigelsestiden. Dette er standard hos flere av våre konkurrenter som leverer telefoniløsninger til bedriftsmarkedet. Ønsker du at vi ser nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg har et veldig bra abonnement . Har også opplev god service når jeg har tatt kontakt.
Hei Gudveig, Takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å høre at du opplever god service. Personlig service og høy kundetilfredshet har vi fokus på hver dag. Fornøyde kunder er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Vi byttet til Unifon og Telenor-dekning i fjor høst, og vi er veldig fornøyde etter overgangen. I tillegg til gode tjenester som mobilapp og bedriftsnett, er dekning og kundeservice viktig for oss - Dette har vi blitt positivt overrasket over etter vi ble kunde.
Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Et velfungerende mobilabonnent med god verdi for pengene og strålende dekning. Anbefales!
Hei Elise, Takk for hyggelig tilbakemelding og din anbefaling! Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig fornøy 🎖 bra kunde hjelp, mye for penge anbefales
Hei Miguel, Så hyggelig å høre! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding og din anbefaling! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Det er mulig å ha en grei avtale med de og god tjenesteleveranse. MEN de har en forretningsprofil som gjør at du må passe på som en smed når det gjelder kontraktsinngåelse, "riktig" bruk av abb, eventuelle gebyrer, plutselige endringer i abb. osv osv. Når man må tilnærmet være skolert innen juss og sette seg inn i mange variabler for å forstå sluttpris og ulike former for ulemper og gebyrer , så vil jeg anbefale å styre unna. Iallefall enkeltmannsforetak og mindre bedrifter som ikke har behov for mer avanserte teleløsninger.
Hei Kalle, Takk for din tilbakemelding. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak og er usikker på hva du viser til. Jeg ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Generelt vil jeg opplyse om at første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Oppsigelsestid og fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Utrolig bra nett og kundeservice. Mistet strømmen i et døgn og hadde full dekning fes Unifon men ikke fra den andre leverandøren på en annen tlf
Hei Birgitte, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Mine erfaringer med unifon er helt supre! Blide kundebehandlere og lett å finne ut av!
Hei Aleksander, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Fornøyde kunder er viktig for oss. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Rask og god service Operatøren ga meg full forståelse av situasjonen og hjalp meg der etter.
Hei Daniel, Takk for hyggelig tilbakemelding! God dekning og kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Anbefaler unifon, god dekning til god pris. Kundeservice er tilgjengelig til alle døgnes tider!
Hei Tor, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding og din anbefaling! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Utmerket kundeservice, gode priser og ellers veldig fornøyd :-)
Hei Frida, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Så hyggelig å høre. Kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Det som kunne bli noen få kroner spart ble innhentet av faktureringsgebyret pr mnd. i tillegg mottar man to regninger i desember, en for januar og en for februar. Når man ønsker å avslutte er det plutselig oppsigelse på 3 mnd, men man selger abonnementet inn med kommentaren (og det står også på hjemmesiden), ingen bindingstid. Jeg lurer på hvem som har lurt meg ? Betjeningen er hyggelig nok på telefonen, litt skarpere på epost. Dekningen er som Telenor, men jeg annbefaler ikke dette selskapet videre til noen.
Hei Terje, Takk for din tilbakemelding. Første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar, vil kun inneholde faste kostnader for en måned og bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Oppsigelsestid og fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Jeg ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Lett å legge til/avslutte ansatte. En fast kundesaksbehandler. Kjenner firmaet Lett å overføre samtaler til andre i firmaet, lett å sende sms. Ønsker kun at navn på ansatte som ringer, sender sms kommer opp, ikke bare tlf.nr
Hei, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi ser at Telenor-dekning, gode priser og god kundeservice er viktige faktorer når valget faller på Unifon. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd med fast kontaktperson for deres bedrift, telefoniløsning og mobilt bedriftsnett. Vennlig hilsen Anita/Unifon