Sammenling. Bytt. Spar.
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert september 2023
Unifon
3.0
722 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

3.0
Middels
722 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Bra
Unifon er rangert
#12 av 23 mobilselskaper
52%
Bra
52% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 722 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
342
35
9
26
310
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt

Supert

Omtale av  Susann V

Unifon er lettvint, gir god service, jeg får rask hjelp og det er rimelige priser

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:21

Hei Susann, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd! Vennlig hilsen Anita/Unifon

Flinke folk

Omtale av  Therese

God kundeservice og god dekning. Alltid hyggelige folk på kundeservice som står til disposisjon dersom det skulle være noe eller man har spørsmål.

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:21

Hei Therese, Så hyggelig å høre! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vennlig hilsen Anita/Unifon

Veldig fornøyd

Omtale av  Fredrik

Veldig fornøyd med dette abonnementet, full dekning overalt.

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:21

Hei Fredrik, Takk for hyggelig tilbakemelding! God dekning og kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Ser at vi er flere som opplever "Skjult oppsigelse tid, forhåndsfakturering og adm gebyr kommer på t

Omtale av  Julian

Jeg forsøker nå å gå over til ny teleoperatør, men det er ikke enkelt. Dette selskapet opererer med både 'bindingstid' og 'oppsigelsestid'. MEN - dette kom ikke fram da jeg inngikk avtale med Unifon pr telefon. Jeg spurte den gang spesifikt om jeg sto absolutt fritt til å avvikle abonnementet UTEN NOEN SOM HELST FORM FOR BINDING. Nå trekker Unifon inn at jeg allikevel har en 3 måneders oppsigelsestid. Dette står godt bortgjemt med liten skrift i en avtale dere sendte meg etter at vi inngikk avtalen på telefon. Idag fikk jeg en automatisk mail fra Unifon som sier jeg kan (!) få et 'bruddgebyr på 3000 kroner'. Dette er det mest useriøse telefonselskap jeg har vært borti, både i Norge og utland. Jeg vil på det sterkeste fraråde folk å vikle seg inn i Unifon!

Svar fra Unifon
05.02.2021 11:08

Hei Julian, Takk for din tilbakemelding. Mail som er sendt deg i forbindelse med at du overfører ditt nummer til en annen operatør er kun men som informasjon. Har du ikke bindingstid vil det ikke påløpe bruddgebyr. Vi skiller på avtaletid/binding og oppsigelsestid. Kjenner ikke din sak i detalj men det vil ikke påløpe bruddgebyr om ikke det er avtalt bindingstid på 24mnd. Du vil da belastes for oppsigelsestid og kan selvfølgelig bruke abonnementet ut oppsigelsestiden. Dette er standard hos flere av våre konkurrenter som leverer telefoniløsninger til bedriftsmarkedet. Ønsker du at vi ser nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Topp 10

Omtale av  Gudveig E

Jeg har et veldig bra abonnement . Har også opplev god service når jeg har tatt kontakt.

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:21

Hei Gudveig, Takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å høre at du opplever god service. Personlig service og høy kundetilfredshet har vi fokus på hver dag. Fornøyde kunder er viktig for oss. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fungerer utmerket

Omtale av  Andreas

Vi byttet til Unifon og Telenor-dekning i fjor høst, og vi er veldig fornøyde etter overgangen. I tillegg til gode tjenester som mobilapp og bedriftsnett, er dekning og kundeservice viktig for oss - Dette har vi blitt positivt overrasket over etter vi ble kunde.

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:21

Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Anbefales

Omtale av  Elise

Et velfungerende mobilabonnent med god verdi for pengene og strålende dekning. Anbefales!

Svar fra Unifon
01.02.2021 08:16

Hei Elise, Takk for hyggelig tilbakemelding og din anbefaling! Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Mobilabonnement

Omtale av  Miguel

Veldig fornøy 🎖 bra kunde hjelp, mye for penge anbefales

Svar fra Unifon
01.02.2021 08:16

Hei Miguel, Så hyggelig å høre! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding og din anbefaling! Vennlig hilsen Anita/Unifon

Det er mulig...

Omtale av  Kalle

Det er mulig å ha en grei avtale med de og god tjenesteleveranse. MEN de har en forretningsprofil som gjør at du må passe på som en smed når det gjelder kontraktsinngåelse, "riktig" bruk av abb, eventuelle gebyrer, plutselige endringer i abb. osv osv. Når man må tilnærmet være skolert innen juss og sette seg inn i mange variabler for å forstå sluttpris og ulike former for ulemper og gebyrer , så vil jeg anbefale å styre unna. Iallefall enkeltmannsforetak og mindre bedrifter som ikke har behov for mer avanserte teleløsninger.

Svar fra Unifon
01.02.2021 07:54

Hei Kalle, Takk for din tilbakemelding. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak og er usikker på hva du viser til. Jeg ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Generelt vil jeg opplyse om at første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Oppsigelsestid og fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Fornøyd!

Omtale av  Birgitte

Utrolig bra nett og kundeservice. Mistet strømmen i et døgn og hadde full dekning fes Unifon men ikke fra den andre leverandøren på en annen tlf

Svar fra Unifon
27.01.2021 08:59

Hei Birgitte, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig bra!

Omtale av  Alexander

Mine erfaringer med unifon er helt supre! Blide kundebehandlere og lett å finne ut av!

Svar fra Unifon
01.02.2021 07:54

Hei Aleksander, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Fornøyde kunder er viktig for oss. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon

God kundeservice og god dekning

Omtale av  Daniel

Rask og god service Operatøren ga meg full forståelse av situasjonen og hjalp meg der etter.

Svar fra Unifon
08.02.2021 09:50

Hei Daniel, Takk for hyggelig tilbakemelding! God dekning og kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Veldig bra!

Omtale av  Tor D

Anbefaler unifon, god dekning til god pris. Kundeservice er tilgjengelig til alle døgnes tider!

Svar fra Unifon
05.02.2021 11:08

Hei Tor, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding og din anbefaling! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Utmerket kundeservice

Omtale av  Frida

Utmerket kundeservice, gode priser og ellers veldig fornøyd :-)

Svar fra Unifon
05.02.2021 11:08

Hei Frida, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Så hyggelig å høre. Kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Skjult oppsigelse tid, forhåndsfakturering og adm gebyr kommer på toppen

Omtale av  Terje

Det som kunne bli noen få kroner spart ble innhentet av faktureringsgebyret pr mnd. i tillegg mottar man to regninger i desember, en for januar og en for februar. Når man ønsker å avslutte er det plutselig oppsigelse på 3 mnd, men man selger abonnementet inn med kommentaren (og det står også på hjemmesiden), ingen bindingstid. Jeg lurer på hvem som har lurt meg ? Betjeningen er hyggelig nok på telefonen, litt skarpere på epost. Dekningen er som Telenor, men jeg annbefaler ikke dette selskapet videre til noen.

Svar fra Unifon
25.01.2021 09:28

Hei Terje, Takk for din tilbakemelding. Første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar, vil kun inneholde faste kostnader for en måned og bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Oppsigelsestid og fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Jeg ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fungerer som vi ønsker

Omtale av  Kontorleder

Lett å legge til/avslutte ansatte. En fast kundesaksbehandler. Kjenner firmaet Lett å overføre samtaler til andre i firmaet, lett å sende sms. Ønsker kun at navn på ansatte som ringer, sender sms kommer opp, ikke bare tlf.nr

Svar fra Unifon
20.01.2021 09:34

Hei, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi ser at Telenor-dekning, gode priser og god kundeservice er viktige faktorer når valget faller på Unifon. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd med fast kontaktperson for deres bedrift, telefoniløsning og mobilt bedriftsnett. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR