Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
933 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
933 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 933 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
418
53
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no

Her blir du lurt

Omtale av  Ine

Sleipe selgere som fremmer fordeler som ikke eksisterer. Unifon tegner og abb som tilhører andre enn de som gjør avtalen og nekter å terminere den når feilen rapporteres. Utsetter saker, er trege med å svare. Skjulte kostnader og 24 mnd binding. Vanskelig å lese avtalen før man har bekreftet, ber om ok på sms uten at du ser betingelsene. Dritt selskap!!!!!

Svar fra Unifon
30.01.2024 13:54

Hei Ine, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel og overfakturering

Omtale av  Siro

Fakturerer ikke i tråd med signert kontrakt. Nekter rette opp feilen. Besvarer ikke Mail. Dårlig kundeservice. Fakturerer for tjenester som ikke er bestilt. Fakturerer for tjenester som i kontrakt står skal være gratis. Dårlig løsning på bedriftsnett. Vanskelig å komme i kontakt med saksbehandlere!!

Svar fra Unifon
30.01.2024 13:46

Hei Siro, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Lureri

Omtale av  Kaja

24 mnd bindingstid. Det sier ikke selgeren som lurer deg til å bytte over🤬 Verdens verste kundeservice ever!!!!

Svar fra Unifon
24.01.2024 15:25

Hei Kaja, Jeg beklager at du er misfornøyd. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Dårlig

Omtale av  Kjell

Svært påtrengende selger, oppgir ikke alle kostnader, ute etter flere i husstanden, holder linja ,og presser på til at man sender tilbakemelding. Gratulerer deg med 24 mnd abonnement som kommer til å koste deg dyrt og komme ut av.

Svar fra Unifon
24.01.2024 15:29

Hei Kjell, Det er svært leit å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Katastrofebedrift

Omtale av  Stian

Rot og kaos over hele linja. Total katastrofe! Elendig kundeservice og løgn fra ende til annen. Totalt mangel på effektivitet og ærlighet, lytter ikke til kunden og de få gangene man får svar så er det stort sett feil. Bare tøv. Vi kommer til å bytte til en mer seriøs aktør ved første anledning. Føler meg regelrett lurt og svindlet

Svar fra Unifon
30.01.2024 13:43

Hei Stian, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helst ringe om du ønsker hjelp

Omtale av  Markus H

Vanskelig å komme med support i kontakt om en skriver epost, men hyggelig folk når en ringer inn

Svar fra Unifon
24.01.2024 15:07

Hei Markus, Dessverre så er det noe stor pågang for tiden som fører litt lengre behandlingstid enn vanlig. Håper du fikk den hjelpen du ønsket. Skulle det være noe mer så kan du også ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg få sett på det. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Useriøst firma

Omtale av  Kim

Ble oppringt av en selger som mumlet et navn + Telenor. Jeg måtte spørre 3 ganger for å få ut av han at han ringte fra Unifon. Her burde varselbjellene ha ringt men han presenterte meg med et tilbud som var vesentlig billgere enn det jeg har hos nåværende leverandør. Det han ikke fortalte at av mine 2 abonnement var antall GB redusert til et minimum i tilbudet. I tillegg er prisene eks. mva. Og det er også en bindingstid på 24 mnd selv om selger sa dette var uten binding. Da jeg ble oppmerksom på dette ca 10 minutter etter å ha svart OK på SMS fra dem sendte jeg e-post til dem og krevde at de avbryter avtalen. Det har nå gått flere dager og jeg har ikke fått svar fra dem. Har ringt til "kundeservice" hos dem også uten at de har mulighet til å gjøre noe iflg. dem. Dette blir politianmeldt om de ikke rydder opp! Styr unna!

Svar fra Unifon
30.01.2024 13:42

Hei Kim, Dessverre så har vi opplevd at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR