Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
943 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
943 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 943 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
421
55
16
31
420
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no

Løsningsorientert selskap.

Omtale av  Jan Ø

Løsningsorientert og hyggelig. Lett å komme i kontakt med kundebehandler.

Svar fra Unifon
22.01.2024 14:52

Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig hyggelig å høre! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bland inn forbrukertilsynet!

Omtale av  Hei123

Jeg har brukt Unifon/Nortel (les omtalene av Nortel også, da de pr dags data har eksakt samme prosedyrer) . Her er noen tips til deg som mot formodning kjøpte abonnement men nå er bundet av avtaletid, bruddgebyr og dårlig abonnement: Gå til forbrukertitilsynets nettside, bruk eller lag dine egen argumenter som: Selger sammenligner blindt priser med og uten MVA. helt eksakt: Unifon koster 375 eks mva, ice 400 incl mva. uten å nevne mva presiserer selger at man kommer til å spare penger. dette er veiledende markedsføring. Selger oppgir ikke bruddgebyret, det står heller ikke under de viktigste punktene av kontrakten. Abonementet er mangelfult du kan bla ikke snakke i tlf og være på 4/5g samtidig. Under selgers oppsummering/opptak av kontrakt, kommer ikke noen av punktene over frem, selger presiserer at ikke ekstrakostnader vil forekomme. selger bekreftet at all vesentlig info er gitt. Jeg ber også selger bekrefte at jeg kommer til å spare på dette. det gjør selger, vel vitende om at han kun utelater MVA på sine priser. Selger bekrefter at all vesentlig info er gitt i oppsummeringen, selger nevner ikke at den skriftlige kontrakten inneholder SVÆRT viktige klausuler som ikke finner sted i den muntlige oppsumeringen, Jeg mener at dette er å utelate informasjon i.e. løgn. Håper alle tar seg bryet med å sende inn, slik at u-seriøse døgnfluer som dette ikke kan holde på!

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:03

Hei, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Veldig fornøyd.

Omtale av  Mindaugas

Har løsnet et problem ganske raskt og effektivt. Takk

Svar fra Unifon
22.01.2024 14:46

Hei Mindaugas, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS

Dette er svindel

Omtale av  Maria G

Dette er svindel. Jeg blir oppringt av en selger som utgir seg for å være fra ICE og forklarer at de ønsker å oppgradere abbonementet mitt til 5G og at prisen på abbonementet blir rimeligere fordi konkurransen er så høy. Mens jeg er på telefonen får jeg beskjed om å svare JA på at jeg godtar den nye avtalen. Da kommer det fram et firma jeg aldri har hørt om: Unifon!!!. Dette er ikke greitt og når jeg tar kontakt med ICE bekreftes at dette ikke har kommet via dem. Har nå rapport Unifon til ICE som vil ta dette videre. Dette er en advarsel til alle dere som blir ringt opp av dette useriøse firmaet

Svar fra Unifon
24.01.2024 13:27

Hei Maria, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg! Hilsen Vilde Unifon AS

Svindel av mobilselger

Omtale av  Svein

Selger (anonymisert navn) ringte og sa han var fra Telenor Bedrift.Og at jeg skulle få et veldig godt tilbud fra Telenor.Ikke trengte jeg nye Sim-kort, alt skulle bli som før.Måtte bare trykke ok på mel fra han.Noen dager senere kom fem sim-Kort i posten. Og di sperret Telefonen.Så kom regning på 5700 kr så dette er svindel . Skulle ikke hvert lov å drevet på sånn som Unifon gjør. Så dette er svindel på høyt nivå…

Svar fra Unifon
22.01.2024 14:44

Hei Svein, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Login

Omtale av  Severin M

Spurte om hjelp, fikk hjelp. Det gikk smertefritt for seg.

Svar fra Unifon
22.01.2024 14:17

Hei Severin, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS

Elendig!

Omtale av  Gry

Elendig kundeservice både skriftlig og muntlig da de lover å rette opp feil i feks faktura men de gjennomfører det ikke.

Svar fra Unifon
30.01.2024 13:37

Hei Gry, Først og fremst så vil jeg beklage for opplevelsen din så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Skulle du fortsatt oppleve at det du trengte hjelp til ikke ble tatt hånd om så kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR