Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha gått tilbake til Unifon pga noe bedre dekning (Telenor sitt nett), blir jeg likevel IKKE kreditert et bruddgebyr på 15000 kr. Unifon mener det er greit at man fortsatt skal bruke operatøren, selv om man blir straffet på den måten. Noe dårligere avtale kan man knapt tenke seg. STYR UNNA OPERATØREN!
Hei Trygve, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av å komme tilbake som kunde hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene og vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se hva som er årsaken til at du ikke får utkjøp på bruddgebyr. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.
Fant ut at de tar exstra for EU pakka, data rollover, 59 kr i fakturagebyr selv om det blir sendt på epost.Så det billige abonnementet i utgangspunktet ble ikke det likavel. Dårlig selger som ikke opplyser om disse extra kostnadene, byttet fort til annen leverandør.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg gjerne en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg aksepterte Unifon, da Phonect i et svakt øyeblikk. Har aldri hatt så dyre telefonregninger som nå. Data Rollover er ikke inkludert, og ekstra data koster veldig mye, spesielt om du bruker noen byte før du har bestilt ny datapakke.
Hei Steffen. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Unifon tilbyr abonnement med Data Refill, da vil du aldri gå tom for data. Når datapakken din er brukt opp vil du automatisk få tildelt en ny datapakke med datamengde tilsvarende den du har i abonnementet (oppad inntil 20 GB) ditt til kun kr 99 eks. mva. Det du ikke bruker opp av datapakken vil overføres til neste måned med Data Rollover. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Rimelig mobilabonnement, full dekning og god kundeservice.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det setter vi pris på! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg ble akkurat oppringt fra en selger som mente han skulle gi meg samme abonnement jeg har i dag 150 kroner billigere enn jeg har hos Telia ( jeg skulle få det til 299,-). Jeg gikk inn på denne siden mens jeg snakket med ham, og fikk heldigvis spurt om moms, som han da forteller at ikke er inkludert i prisen han presenterer. Jeg endte fortsatt med å skulle spare ca 60 kr i måneden, men sa nei fordi denne typen uærlig salgsstrategi gir hele selskapet et dårlig image.
Hei Sigrid, Takk for din tilbakemelding! Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg gjerne en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ble oppringt and Unifon. Sa de var fra Telenor. Ga meg pris på kr 279,- per mnd. Jeg spurte rett ut om det var inkl MVA. Svaret var JA. Selgeren ba meg sette på speaker for at jeg skulle se på sms og bekrefte avtalen. Jeg krevde å få den på mail. Ser at det er 279,- eks MVA. 24 mnd binding.
Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Har hatt phonect i vel 1 år, og nå unifon. Gode priser og har aldri hatt noe tull med dekning eller faktura! Kan anbefales.
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon