Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 920 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no

En ung bedrift med korte men kronglete kommunikasjonsveier og svak kvalitet

Omtale av  Erik M

Viktigst er at vi opplever at teknisk kvalitet er dårligere enn konkurrentenes. Kundeservice er hyggelige og imøtekommende, men rutinene (systemet?) er ikke optimale, saker "faller tidvis mellom to stoler". Vi er "totalkunde" IP/Fastnett/Tale i Teams og mobil (Bedriftsnett)

Svar fra Unifon
04.05.2023 17:58

Hei Erik, Takk for tilbakemeldingen din. Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice. Våre kundeservicemedarbeidere gjør alltid sitt beste for å yte enestående service. Dette er vi stolte av. Det er synd at dere opplever det du beskriver som dårlige rutiner. Vi kjenner oss ikke igjen i dette, og jeg ønsker gjerne at du sender meg en e-post personlig på [email protected], så skal jeg ta tak i saken. Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig fornøyd

Omtale av  Kathrine

Har hatt Unifon i noen år nå og er veldig fornøyd.

Svar fra Unifon
03.05.2023 14:36

Hei Kathrine, Vi ønsker å gi alle våre kunder god kundeservice, og setter stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS

Topp kundebehandling !!

Omtale av  Dr K. H

Meget, meget fornøyd!!!! Effektiv, kunnskapsrik Mvh Dr H.

Svar fra Unifon
28.04.2023 15:55

Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gjør meg glad å høre at du er fornøyd kunde av Unifon. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS

Svindel og lureri

Omtale av  Martin

Presenterer seg som seriøse men innebærer et vell av skjulte kostnader. Sier de ikke har bindingstid men har en 4 MÅNEDERS oppsigelsestid. Man må gjennom EGEN BANK for å ordne avtalegiro eller e-faktura, ingen som kunne hjelpe med det. Rask men hjelpeløs kundeservice. Ikke er de spesielt billige i utgangspunktet heller. Hold dere unna!

Svar fra Unifon
28.04.2023 15:53

Hei Martin, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Driver med svindel og lurer folk og sier de er en underleverandør av Telenor

Omtale av  Per

De lurer folk til å tro at de er en underleverandør av Telenor.Forholdet vil bli anmeldt til politiet.Da jeg oppdaget forholdet ga jeg beskjed om at jeg ikke ville ha noe med Unifon å gjøre,dessuten sa de ikke noe om at dette var bedriftsabonnement .Fikk så en faktura for brudd av abbonnement som jeg aldri har hatt,kr.3000.-pr abbonnement + mva.Ikke la dere lure av Unlfon

Svar fra Unifon
19.04.2023 16:00

Hei Per, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig ubehagelig

Omtale av  Martine

Selger ringer meg angående et mobilabonnement, og sier at det er i samråd med Telenor. Jeg får tilsendt en SMS som jeg må svare på mens telefonsamtalen er i gang, som innebærer en bindende avtale. Ettersom jeg er i et møte, sa jeg at jeg måtte sjekke det ut senere. Blir da spurt "du skal sjekke detaljene våre da eller?". Blir deretter oppringt igjen og hvor telefonselger sier sarkastisk at "møtet er så viktig ja". Opplevde selger som frekk og ubehagelig. Blokkerte nummeret til selger, og håper jeg aldri blir kontaktet igjen.

Svar fra Unifon
19.04.2023 16:01

Hei Martine, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

God service

Omtale av  Anne K

Fikk god hjelp og veiledning når jeg ringte kundeservice . Noe jeg setter stor pris på :)

Svar fra Unifon
19.04.2023 16:20

Hei Anne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR