Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 919 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
412
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 919 verifiserte omtaler på Bytt.no

Data sim kort

Omtale av  Åge E

Raskt og godt forklart hva eg måtte gjøre for å satt opp kortet 😀

Svar fra Unifon
26.05.2023 15:59

Hei Åge, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! 😊 Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Falske selgere som ikke klart nok oppgir at dette handler om bytte til annet selskap.

Omtale av  Sofie

Ble oppringt av en selger som utga seg for å ville oppgradere vårt telenor abonnement, og sa ikke at han var fra et annet selskap. Dette oppdaget jeg da han sendte en sms som skulle bekreftes og het sto det unison. Dette anser jeg som bedrageri. Jeg håper selgere i fremtiden er klarer i sitt budskap at dette dreier seg om bytte til annet selskap!

Svar fra Unifon
24.05.2023 15:28

Hei Sofie, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Et av tiltakene vi nå har innført, er en såkalt «onboarding-samtale» med alle nye kunder vi får inn. Dette håper vi vil avdekke evt. misforståelser og er noe ganske nytt og unikt innen vår bransje. Det betyr at vi nå gjennomfører en oppfølgingssamtale med alle nye kunder. Både for ønske dem velkommen – men også for å verifisere at de er blitt kunder på vilkår de er innforstått med og som de forstår. Dersom noen opplever å ha misforstått, vil de gjennom denne samtalen få anledning til å terminere umiddelbart. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Grei leverandør!

Omtale av  Per

Grei nok leverandør - når en kommuniserte med dem. Men forbigått av bedre tilbud nå. Og en uskikk å kreve inn fastavgift for 2 måneder etter overgang til annen leverandør. Men fikk til slutt tilbakebetalt, men tapte tid og gebyrer på dem.

Svar fra Unifon
24.05.2023 14:51

Hei Per, Takk for tilbakemeldingen din, den er viktig for oss. Så bra at du tok kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kunne ordne opp i saken din. Mvh Emilie Unifon AS

Mest otrevliga samtal på länge

Omtale av  Simen

Blev uppringd av en kvinna som sökte förra ägaren till mitt nummer. Jag meddelade detta, men då ville hon i stället sälja till mig. Jag sa att det inte var aktuellt men hon bara fortsatte snacka utan att lyssna och när jag för femte gången sa att det inte är aktuellt så la hon på rätt i örat på mig. USCH för en oseriös firma.

Svar fra Unifon
22.05.2023 15:33

Hei Simen, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Så langt en god start 😃

Omtale av  Svein T. L

Rask tilbakemelding selv om det var 4 forran meg i kø 😃 Om mulig flere kundebehandlere i jobb ville dette gått litt raskere. 👌😃

Svar fra Unifon
31.05.2023 12:54

Hei Svein, Takk for god tilbakemelding. Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

En god start på dagen

Omtale av  Petter

Deres kollegaer svarte meg på telefon lynraskt, smilende og ga meg en flott start på dagen. Alt jeg trengte var puk kode til en låst telefon, og dette hjalp meg med både raskt og effektivt

Svar fra Unifon
22.05.2023 15:29

Hei Petter, Tusen takk for super tilbakemelding! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Forferdelige selgere

Omtale av  Knut

Selgerne herfra eier virkelig ikke folkeskikk; de er pushy, tar ikke et nei for et nei og legger bare på når de endelig innser nederlaget. Jeg skjønner ikke at dette kan lønne seg, hverken økonomisk eller mht. omdømme, men de vet vel best selv. Å få meg som kunde kan de i alle fall se langt etter.

Svar fra Unifon
22.05.2023 12:22

Hei Knut, Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 919 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR