Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
933 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
933 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 933 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
418
53
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fekk ikke svar på det jeg spurte om

Omtale av  Ragnar V

Dårlig service. Fekk ikke svar på det jeg spurte om

Svar fra Unifon
24.01.2024 15:20

Hei Ragnar, Det er leit å høre du ikke fikk svar på det du spurte om. Du må gjerne kontakte meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

svindlet av Unifon AS.

Omtale av  Anna

Jeg er en av dem som ble svindlet av Unifon AS. Selger sa at det var uten bindingstid og jeg skal ha gratis samtale til utlandet. Jeg fikk en første faktura fra Unifon i dag som oversiger 400% pris fra min tidligere operator! Når sendte jeg oppsigelse da fikk jeg svaret at det er 24 mnd bindetid og jeg skal betale kr 3000 + MVA bruddgebyr. Jeg vil politianmelde Unifon AS-selskapet i forbindelse med brudd på art. 372 i straffeloven (grovt bedrageri)

Svar fra Unifon
24.01.2024 15:04

Hei Anna, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Dessverre så har vi opplevd at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Bare løgn

Omtale av  Ole

Her er det dere svare de fleste som har problemer med dere, og det har foregått i over 1 år. (Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss.)

Svar fra Unifon
24.01.2024 15:22

Hei Ole, Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Bra selskap. Anbefales

Omtale av  Lars I

Flink, hyggelig, service innstilt og rask å ta tlf!

Svar fra Unifon
24.01.2024 14:49

Hei Lars, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding😊 Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Vilde Unifon AS

Styr unna

Omtale av  Knut

Ekstremt pågående selgere. De har ikke datastopp som standard, selger inn "uten bindingstid", men har 3 måneders oppsigelsestid (med 3000,- i bruddgebyr). Sammenligner mine inkl. mva priser med sine eks. mva-priser. "Always Be Closing"-selgere som aldri gir seg. Det er helt tydelig at dette firmaet spekulerer i at kunden ikke leser hele avtalen og tilbyr masse "nå blir ikke sjefen glad, men siden du virker litt skeptisk skal jeg gi deg xxx fordel,xxx gratis og jeg kutter bindingstiden..." Ubehagelig opplevelse.

Svar fra Unifon
24.01.2024 15:02

Hei Knut, Og takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Dessverre så har vi opplevd at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Urimelige pengekrav

Omtale av  Olav

Unifon har sendt meg urimelige pengekrav de to siste månedene jeg har hatt det. 12 gb for 239kr ble til 1210kr.

Svar fra Unifon
24.01.2024 14:19

Hei Olav, Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Håper å høre fra deg! Hilsen Vilde Unifon AS

Elendig kundeservice

Omtale av  Åshild S

Kundeservice svarte på epost + purring på epost etter over en måned. Det er rask service det! Baserer dere inntjeningen på at folk må betale seg ut av de dårlige avtalene deres?

Svar fra Unifon
24.01.2024 14:15

Hei Åshild, Og takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Først og fremst så er vi lei oss for å høre om opplevelsen din så langt med oss. Vi opplever for tiden stor pågang som dessverre fører til noget lengre behandlingstid. Men jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg så du kan godt ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at det blir tatt tak i saken din. Hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR