Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juli 2024
Unifon
3.1
1 029 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 029 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Dårlig
Unifon er rangert
#8 av 10 bedriftsoperatører
52%
Middels
52% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 039 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
482
66
18
31
442
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 039 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lureri

Omtale av  Johan

Dette er lureri koster 3000 kr å si opp abonnementet på 24 mnd. Det opplyses heller ikke om at fakturagebyr og mva tilkommer.

Svar fra Unifon
08.09.2023 09:53

Hei Johan, Takk for din tilbakemelding. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med en avtalt oppsigelsesperiode etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dersom man vil bryte kontrakten før den løper ut, kan vi utstede et bruddgebyr for å kompensere at avtalen avsluttes før avtalt tid. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du ønsker ytterligere dialog om din sak, eller svar på andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mangler eSim

Omtale av  Ivar

Skuffet over at det ikke er støtte for eSim hos Unifon

Svar fra Unifon
29.08.2023 13:55

Hei Ivar, Takk for din tilbakemelding. Vi har støtte for eSIM på de fleste enheter, med unntak av Apple Watch. eSIM kan bestilles på min.unifon.no eller ved å kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Telefonselger ba meg legge ned foretaket

Omtale av  E

Jeg ble nettopp oppringt av et callcenter som solgte bedriftsabonnementer på vegne av Unifon. Jeg forklarte at jeg ikke var interessert, at Unifon hadde kontakt meg to ganger tidligere i år, og at jeg hver gang hadde ytret et ønske om å bli reservert mot videre henvendelser, gjennom internreservering eller på annet vis (da jeg som næringsdrivende ikke kan reservere meg gjennom Brønnøysund). Selgeren ble så irritert at han ba meg legge ned foretaket mitt. Dette er en veldig interessant måte å skaffe seg nye kunder på. Jeg kan også avsløre at den ikke fungerer. Jeg er nå mindre interessert i å bytte telefonabonnement enn noen gang tidligere.

Svar fra Unifon
29.08.2023 12:32

Hei, Tusen takk for at du opplyser oss om dette. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Føler meg lurt

Omtale av  Hans

Ble oppringt av en dame som sa hun jobbet for Telenor. Jeg trodde jeg fikk ett bedre abonnement. Har ikke mottatt faktura før jeg får betalingpåminnelse. Og må da betale over dobbelt så mye. Mye rot. Når jeg ringer for å få forklaring på faktura. Får jeg beskjed om at de ikke kan komme inn i systemet for å sjekke. Bindingstid 2 år. Ikke bra.

Svar fra Unifon
24.08.2023 13:37

Hei Hans, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Lyver til kunder. Virker veldig useriøse/kriminelle

Omtale av  Jan

Sa ingenting om alle de ekstra kostnadene for å ringe og sende sms. Fikk inkassokrav for August den tredje August. Har betalt nesten dobbelt så mye som jeg pleide, selv om om jeg ble lovet at jeg kom til å spare penger ved å bytte til Unifon. Ville ha betalt for tre mnd i første regning... Veldig hissige på inkassokrav. Tror businessmodellen deres er å lure kunder for så mye penger som mulig før de skjønner hva som skjer... Styr unna og del med alle du kjenner! De folka her må stoppes!

Svar fra Unifon
24.08.2023 13:35

Hei Jan, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Har ikke kontroll på databruk

Omtale av  Tidligere U. K

Jeg har forsøkt Unifon, byttet fra Telia til Unifon - plutselig doblet databruken seg! Og de fakturerer overforbruk med gaffel. Har gått tilbake til Telia og databruken er tilbake der den var. Dette lukter svidd. Ligg unna dette selskapet hvis du kan, det dyreste abonnementet jeg noen gang har hatt. Jeg krevde ingen binding, så jeg kom meg ut - men med 4 mnd oppsigelsestid! Det er lett å forstå at de binder deg til masten - for når du oppdager hvilken seilas de har tatt deg med på - så vil du av så fort som mulig. Da dukker lang oppsigelsestid opp fra skuffen.

Svar fra Unifon
24.08.2023 13:30

Hei, Vi er lei oss for at du opplever at våre vilkår er uklare. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet til oppsigelse av ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Rask service

Omtale av  Mariann

Rask service. God service. Hyggelig dame. Kort sagt var den totale opplevelse utmerket

Svar fra Unifon
21.08.2023 16:01

Hei Mariann, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 039 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR