Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
943 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
943 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 943 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
421
55
16
31
420
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mye som ikke er inkludert

Omtale av  Vrs

Ble solgt et abb. Hvor «alt» skulle være inkl. og uten bindingstid, som var viktig for meg. Ble overrasket med 400,- ekstra/mnd bare i faktura-gebyrer!!! (4 fakturaer pr mnd. 1 akonto x 3 mnd abb., og 1 for hver mnd./bruk) Samtale til danmark ikke inkludert. Ingen binding lovet-da jeg sa opp etter kort tid- vsr det 3,5 mnd «oppsigelsestid» Følte meg lurt! Derfor sa jeg uniddelbart opp igjen! Åpen/ærlighet kommer før pris!!! :-(

Svar fra Unifon
24.10.2023 10:45

Hei, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

100% svindel og lav IQ...

Omtale av  Maria

Aggressivt forsøk på å ovetale meg til å bytte til Unifon mobiltelefoni. En kvinnelig selger hadde en "garantert" rabatt på 25-50% uten å vite hvilket selskap jeg bruker nå og hvor mye jeg betaler. Når jeg ber om skriftlig info om avtalen får jeg svar om at dette ikke er mulig. Når jeg ber om skriftlig info en gang til så hører jeg "f... you" og deretter klasker hun på røret. De ringer fra nummeret (anonymisert) som er selvfølgelig blokkert... Hold unna!

Svar fra Unifon
24.10.2023 10:31

Hei Maria, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon er bare svindel

Omtale av  John

Aggressive selgere som lyger og bruker ulovlige salgsmetoder for å lure folk til å inngå kontrakter det koster en formue å komme ut av. Sjekk ut Facebook gruppen "Vi som er svindlet av Unifon" for mer informasjon om hvordan Unifon opererer. Spør gjerne Forbrukerrådet om hva de har å si om Unifon sine metoder.

Svar fra Unifon
24.10.2023 10:30

Hei John, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Aggressive selgere så vær varsom

Omtale av  Andre S

Jeg fikk en tlf fra en selger i Unifon AS. Forsøker å fortelle at jeg sitter opptatt og at tidspunktet passet dårlig. Selger gir seg ikke og sender meg en lenke som hun vil ha meg logget inn på. Jeg svarer at jeg kan se på det når jeg får tid, men det nyttet heller ikke så jeg forsøkte å logge meg for å få slutt på samtalen. Jeg lykkes ikke siden jeg oppholder meg i ett område med dårlig dekning. Nå har jeg begynt å bli irritert. Hun sender lenken på nytt med samme resultat. Det var så viktig for henne å gå igjennom informasjonen jeg ville få ved innlogging og det var spesielt en ting. Jeg måtte huske å klikke for å bekrefte. Jeg forklarte at både syn, leseferdigheter og en rimelig god iq så jeg ville klare å forstå avtale innholdet. Jeg forstår jo hvorfor de er så aggressive, det er å få deg inn som kunde ved å manipulere deg inn i en avtale. Kommer aldri til å benytte dette selskapet. Sikkert en av disse "innleide" selgerne. Øk kompetansen på HR så slipper dere disse "innleide selgerne" som stadig gjør "feil".

Svar fra Unifon
19.10.2023 10:40

Hei Andre, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Et forferdelig firma

Omtale av  Jorunn

Unifon selger utgir seg for å være fra Telenor og ber jeg trykke ok på en link. Da jeg noen dager senere oppdager at dette ikke er Telenor ringer jeg og sier at det blir ingen avtale. Har brukt telenor i 25 år og ingen planer om å bytte. Kundeservice sier at det er ok. Dette var i juni og jeg tenkte ikke mere på det. I slutten av september sender de fakturakrav på 3800 kr og påstår at en av våre telefoner har brukt unifon. Det er blankt løgn!

Svar fra Unifon
19.10.2023 10:35

Hei Jorunn, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rimelig og serviceinnstilt.

Omtale av  Ole K

Fulgte opp avtale om betaling av oppsigelsesgebyr hos konkurrent. Fikk halvert telefonregning etter overgang til Unifon.

Svar fra Unifon
16.10.2023 21:12

Hei Ole, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Selgere som juger

Omtale av  Andreas

Tlf. Selger oppgir han er fra Telenor, bedrift avdeling. Sier at det ikke er binding på abonemang, bra priser, samtalen blir tatt opp for min sikkerhet, så blir samtale brutt å selger ringer opp igjen og vi går igjennom avtale på nytt, men uten spesifikke tall denne gang, og Vipps hadde jeg ett abonemang som var 2 år binding, priser var uten moms, og sikkert første samtale er sletta. Det virker som etter jeg klaga at noen vil fikse opp, men saken pågår, og har fått som kort som jeg er veldig tvil om er lurt å sette inn.

Svar fra Unifon
10.10.2023 21:46

Hei Andreas, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR