Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juli 2024
Unifon
3.1
1 028 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 028 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Dårlig
Unifon er rangert
#8 av 10 bedriftsoperatører
52%
Middels
52% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 028 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
474
64
18
31
441
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 028 verifiserte omtaler på Bytt.no

Frekk og mistenksom selger/selskap

Omtale av  Maria

Selgeren ringer og nesten insiterer på at jeg umiddelbart bytter til Unifon siden de tilbyr fantastiske mobiltelefoni avtaler. Mens jeg prater med selgeren begynner jeg å google og hovedsakelig ser følgende omtaler -- "hold deg unna", "lureri" veldig useriøse/kriminelle" osv. Når jeg konfronterer selgeren med dette og samtidig ber om skriftlig informasjon om deres tjenester legger han på... SVINDEL!!!

Svar fra Unifon
22.09.2023 15:50

Hei Maria, Tusen takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårleg avtale !!!

Omtale av  Bjarne

Vart overtalt, truga til å godta avtalen. Det vart heller ikke sagt noe om gjenkjøp, avvikling av tidligere avtale. Dei har E- postadresse som dei har laga sjølve, er ikke min. Styr unna !!!

Svar fra Unifon
22.09.2023 15:48

Hei Bjarne, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unødig gebyr når vi har autogiro

Omtale av  Terje

Ok med telefon oppsettet. Dette er som en fast mobiltelefon i hjemmet

Svar fra Unifon
22.09.2023 15:47

Hei Terje, Så bra å høre at du er fornøyd med telefonen din! Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Styr unna dette selskapet!

Omtale av  Martin

Jeg trodde ikke det var mulig å drive et så useriøst telefon-selskap i 2023. Selger på telefon lyger og feilinformerer kunder. Dette er et klassisk Cow-boy selskap. *Prisene er eks moms. *Har hatt problemer med Bank-ID mobil. *Bekker du over data-grensen blir du ranet. *De opererer med oppsigelsestid, der du må sende inn skriftlig oppsigelse med 3 mnd virkning. *De har ikke e-sim (selv om selger påstår dette)

Svar fra Unifon
22.09.2023 15:44

Hei Martin, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Svært useriøse telefonselgere/svindelforsøk

Omtale av  Anas B

- At man forteller gjentatte ganger at priser er inkludert moms når de ikke er det og at det spesifiseres noe annet i tilbudsdokumentet. Dette kom fra selgere jeg pratet med på både fredag og i dag. Jeg skulle få matchet et tilbud på 750 kroner inkludert moms og dere sa flere ganger at dere kunne ligger på rett over 700. Jeg spurte konkret om dette var inkludert moms flere ganger, men fikk noe annet skriftlig. - At man gjør avtaler tjenster som skal være inkludert, men ikke vil omtale dette i sikkerhetsopptak eller mail på bakgrunn av at datasystemet ikke tillater det. (Altså en avtale som man ikke ønsker å dokumentere) - At man ringer opp etter man har gjort sikkerhetsopptaket for å be om ekstra penger for ekstra datasiomkort man har blitt lovet og som i utgangspunktet skulle være gratis iht det som ble diskutert. Man vil nå ha 78 kroner ekstra. - At sikkerhetsopptaket plutselig ikke er blitt gjort når jeg forsøker å referere til dette. (Jeg kommenterte på forholdene over i sikkerhetsopptaket) - At selger roper ut i avdeling «daglig leder, daglig leder, her er en som vil snakke med daglig leder «og at man hører latter i bakgrunnen. (Latterlighøring av kunde) - At det er tvilsomt at personen som presenteres seg som daglig leder faktisk er dette. -- At den som sier han er daglig leder legger på når de blir bedt om å identifisere hvilken avdeling han er daglig leder for. - At man ikke ringer opp igjen. - At man forlater saken uten at det er avklart hvorvidt det er inngått en avtale eller ikke. Kort sagt, ikkke bruk tiden på disse selgerne.

Svar fra Unifon
22.09.2023 15:40

Hei Anas, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Brutt samtale, kunne ringt opp igjen. Venter ikke nye 15 min i kø.

Omtale av  Marius

Brutt samtale, kunne ringt opp igjen. Venter ikke nye 15 min i kø. Lang oppsigelses tid 3mnd. Har sagt opp, men må svare på email for å bekrefte dato ellers starter ikke oppsigelses tiden før nummert blir overført til ny operatør. Angrer mindre og mindre på oppsigelsen.

Svar fra Unifon
22.09.2023 15:42

Hei, Takk for tilbakemeldingen din. Vi er lei oss for at du opplever at våre vilkår er uklare. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet til oppsigelse av ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Fornøyd.

Omtale av  Britt

Stort sett fornøyd, men høyt fakturagebyr på papirfaktura. Det trekker litt ned.

Svar fra Unifon
15.09.2023 15:59

Hei Britt, Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 028 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR